Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 24-Νοε-2006 21:05

    Ελβέ Ενδυμάτων: Αύξηση καθαρών κερδών, ενίσχυση εσόδων στο 9μηνο (update)

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με αύξηση των εσόδων και ενίσχυση των καθαρών κερδών (μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας) έκλεισε το 9μηνο του 2006 για την Ελβέ σε επίπεδο ομίλου, ενώ σε επίπεδο μητρικής τόσο ο κύκλος εργασιών όσο και τα έσοδα ενισχύθηκαν.

    Ειδικότερα, σε ενοποιημένο επίπεδο ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 38,42 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 32,63 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος, ενισχυμένος κατά 17,74%. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων ενισχύθηκαν κατά 1,69%, διαμορφούμενα στα 4,8 εακτ. ευρώ, από 4,72 εκατ. ευρώ του 9μήνου της απελθούσας χρήσης.

    Τα κέρδη προ φόρων για τον όμιλο, υποχώρησαν κατά 1,02%, στα 3,785 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με 3,824 εκατ. ευρώ πέρυσι, με τα κέρδη μετά από φορους να παρουσιάζουν μείωση 1,02%, στα 2,565 εκατ. ευρώ, έναντι 2,606 του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος.

    Ωστόσο, τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας παρουσιάζουν αύξηση 8,87% καθώς ανήλθαν στα 1,768 εκατ. ευρώ, έναντι 1,624 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2005, με τα κέρδη κατά μετοχή να ενισχύονται κατά 8,94% στα 0,134 ευρώ, έναντι 0,123 ευρώ.

    Σε επίπεδο μητρικής οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 11,21% καθώς έφτασαν στα 10,51 εκατ. ευρώ, από 9,45 εκατ. ευρώ πέρυσι. Τα EBITDA ανήλθαν στα 2,017 εκατ. ευρώ από 1,793 εκατ. ευρώ, καταγράφοτνας αύξηση 12,49%.

    Τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 27,52% στα 2,456 εκατ. ευρώ, από 1,926 εκατ. ευρώ του 9μήνου του 2005, με τα κέρδη μετά από φόρους να καταγράφουν αύξηση 28,24% στα 1,875 εκατ. ευρώ, συγκριτικά με 1,462 εκατ. ευρώ του περυσινού 9μήνου.

    Τα κέρδη κατά μετοχή ενισχύθηκαν κατά 27,93% στα 0,142 ευρώ έναντι 0,111 ευρώ πέρυσι.

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση οι εξαγωγές της Ελβέ εξακολουθούν να ανέρχονται σταθερά σε ποσοστό 50% των πωλήσεων και πραγματοποιούνται κυρίως σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Επίσης, στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της εφαρμογής της στρατηγικής της, η εταιρεία συνεχίζει τη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης και την επέκταση των πωλήσεων σε νέες αγορές.

    Στα αποτελέσματα του ομίλου περιέχονται οι θυγατρικές CALIN AE (Calzedonia, Intimissimi), και η ΛΗΤΩ ΑΕ.(βρεφικά πολυκαταστήματα).

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ