Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 23-Νοε-2006 14:11

    Κωτσόβολος: Αύξηση 19% στις πωλήσεις 28 εβδομάδων

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αύξηση πωλήσεων 19% εμφάνισε ο όμιλος Κωτσόβολος κατά την περίοδο 28 εβδομάδων έως τις 11 Νοεμβρίου 2006, ενώ οι πωλήσεις των καταστημάτων του Ομίλου στο εν λόγω χρονικό διάστημα βελτιώθηκε 8%, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

    Ο Όμιλος Κωτσόβολος, λειτουργεί 83 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Αναπτύσσεται δυναμικά με τη δημιουργία καταστημάτων Megastores όπου το 2006 άνοιξε τρία νέα καταστήματα, και τη φετινή χρονιά εισήλθε στον τομέα του franchising, αυξάνοντας τα σημεία πώλησης του σε όλη την Ελλάδα, αφού συνολικά μέχρι τώρα έχουν δημιουργηθεί πέντε νέα καταστήματα Κωτσόβολος με τη μέθοδο αυτή.

    Επίσης, αύξησε σημαντικά τα μερίδια αγοράς σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων που διακινεί και εμπλούτισε την γκάμα προϊόντων νέας τεχνολογίας που διαθέτει, με την προσθήκη νέων μοντέλων, φορητών και επιτραπέζιων ηλεκτρονικών υπολογιστών, τηλεοράσεων TFT – LCD και Plasma, MP3 players, συσκευών GPS και κινητών τηλεφώνων.

    Ο κ. Fernando De Vicente, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Κωτσόβολος, δήλωσε: "Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος, για τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς που εμφανίζει ο Όμιλος Κωτσόβολος. Το 2006, είναι μια ιδιαίτερα δημιουργική χρονιά για εμάς. Σε συνδυασμό με την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων μας και τη δημιουργία νέων καταστημάτων Megastores, αναλάβαμε μια σειρά νέων πρωτοβουλιών, εισερχόμενοι ακόμα πιο δυναμικά στον τομέα της νέας τεχνολογίας και προσφέροντας ακόμα πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους καταναλωτές μας. Η θετική ανταπόκριση του κόσμου στις προσπάθειές μας, ισχυροποιεί περαιτέρω τη θέση του Ομίλου στην ελληνική αγορά, σε μία περίοδο έντονου ανταγωνισμού και επιβεβαιώνει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση".

    Σε ό,τι αφορά τον Όμιλο DSGi για την περίοδο 28 εβδομάδων έως τις 11 Νοεμβρίου 2006, το συνολικό μικτό περιθώριο για ισοδύναμο αριθμό καταστημάτων ήταν ελαφρώς μειωμένο σε σύγκριση με το προηγούμενο οικονομικό έτος, λόγω των χαμηλών αποτελεσμάτων της Ιταλίας. Εξαιρώντας την Ιταλία, το μικτό περιθώριο για ισοδύναμο αριθμό καταστημάτων του Ομίλου ήταν σε αντιστοιχία με το προηγούμενο οικονομικό έτος.


    Συγκριτικά στοιχεία προηγούμενων ετών, με την ίδια δομή του Ομίλου, συμπεριλαμβάνονται στο παράρτημα της ανακοίνωσης.

    Ο κ. John Clare, Group Chief Executive , δήλωσε τα εξής:
     " Ο Όμιλος συνέχισε την επιτυχημένη του πορεία στο πρώτο εξάμηνο, με ικανοποιητικές επιδόσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Σκανδιναβικές Χώρες, την Ιρλανδία, την Ελλάδα, την Ισπανία και τις επιχειρηματικές δραστηριότητές μας την Κεντρική Ευρώπη. Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου σημείωσαν αύξηση 14% στο πρώτο εξάμηνο.

    Οι αγορές ηλεκτρικών ειδών σε όλη την Ευρώπη εξακολουθούν να οδηγούνται από τις πωλήσεις επίπεδων οθονών, τις τηλεοράσεις υψηλής ευκρίνειας και τις υψηλές πωλήσεις των φορητών υπολογιστών. Εξακολουθούμε να έχουμε σημαντική αύξηση στις αμιγώς διαδικτυακές μας δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της συμβολής της Pixmania για πρώτη φορά. 

    Ωστόσο, τα αποτελέσματα της Ιταλίας ήταν αρκετά απογοητευτικά. Η πρόσφατα ενδυναμωμένη ομάδα management στην Ιταλία υλοποιεί ένα σχέδιο ανάκαμψης, έχοντας ήδη προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στις εσωτερικές δομές και διαδικασίες τους προηγούμενους μήνες.


    Έχοντας μπροστά μας τη σημαντική περίοδο αιχμής των Χριστουγέννων, είναι πολύ νωρίς να προβούμε σε εκτιμήσεις για τη διαμόρφωση των τάσεων στο σύνολο του έτους. Όμως, ο Όμιλος είναι καλά προετοιμασμένος, και προσβλέπει για μία ακόμα φορά στις ανταγωνιστικές προκλήσεις και ευκαιρίες που χαρακτηρίζουν πάντοτε αυτή την περίοδο του έτους. Μοιάζει ήδη βέβαιο ότι προϊόντα όπως οι τηλεοράσεις υψηλής ευκρίνειας, τα i pods, οι φορητοί  υπολογιστές, τα MP3 players, οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και ο δορυφορικός εξοπλισμός πλοήγησης / προσδιορισμού θέσης, θα είναι δημοφιλή στους καταναλωτές μας σε όλη την Ευρώπη την περίοδο των Χριστουγέννων.



    Πιστεύουμε ότι είμαστε σε θέση να πετύχουμε περαιτέρω ανάπτυξη την σημαντική αυτή περίοδο του έτους.

    Εμπορική  δραστηριότητα Ομίλου

    Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14% και οι πωλήσεις για ισοδύναμο αριθμό καταστημάτων κατά  5%.

    Όλες οι επιχειρήσεις του Ομίλου, με εξαίρεση αυτή της Ιταλίας, έχουν επιτύχει θετικά αποτελέσματα στο πρώτο εξάμηνο και αναμένεται να εμφανίσουν αύξηση κερδών σε επίπεδο ανάλογο με το πρώτο μισό του περασμένου έτους. Αναμένεται ότι τα συνολικά χρηματοοικονομικά καθαρά έσοδα θα προσεγγίσουν τα 12 εκατομμύρια στερλίνες στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Ως αποτέλεσμα, τα  κέρδη προ φόρων του Ομίλου για το πρώτο μισό αναμένεται να είναι σε πλήρη αντιστοιχία με αυτά του πρώτου μισού του περασμένου χρόνου.

    Εμπορική Δραστηριότητα Τομέων
    Τομέας Ηλεκτρικών ειδών
    Οι συνολικές πωλήσεις στον τομέα των ηλεκτρικών ειδών σημείωσαν άνοδο 10%, ενώ οι πωλήσεις ισοδύναμου αριθμού καταστημάτων κατά 4%.

    Στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία οι επιχειρήσεις ηλεκτρικών ειδών, σημείωσαν άνοδο στις συνολικές πωλήσεις 5% και στις πωλήσεις για ισοδύναμο αριθμό καταστημάτων αύξηση 5%. Τα Currys (συμπεριλαμβανομένης της Currys.digital) εμφάνισαν ικανοποιητικές επιδόσεις, επιτυγχάνοντας άνοδο 6% για ισοδύναμο αριθμό καταστημάτων, επωφελούμενες από τις υψηλές πωλήσεις των επίπεδων τηλεοράσεων και των φορητών υπολογιστών. Η Currys εισήγαγε με επιτυχία το νέο σύστημα ηλεκτρονικής παραγγελίας και παραλαβής των προιόντων από το κατάστημα για τους πελάτες της το Σεπτέμβριο.

    Τα καταστήματα Currys.digital κινούνται στο επίπεδο των προσδοκιών και των στόχων που είχαμε θέσει.Νέες κατηγορίες προϊόντων αρχίζουν να εισάγονται στα καταστήματα αυτά, όπως μικρές οικιακές συσκευές και λευκά αγαθά.

    Η αναστάτωση στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού επηρέασε τις πωλήσεις στα Dixons Tax Free.

    Η Ιρλανδία σημείωσε ισχυρές επιδόσεις, με αύξηση 28% στις συνολικές πωλήσεις και 14% στις πωλήσεις για ίδιο αριθμό καταστημάτων, καθώς συνέχισε να επεκτείνει τη βάση καταστημάτων της. 

    Στις Σκανδιναβικές χώρες, οι συνολικές πωλήσεις της αλυσίδας Elkjop’s αυξήθηκαν κατά 28% και οι πωλήσεις για ίδιο αριθμό καταστημάτων κατά 11%, καθώς η εταιρεία εξακολουθεί να σημειώνει πρόοδο σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται. Η Elkjop εμφάνισε ισχυρές πωλήσεις στα λευκά αγαθά, στα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας όπως οι φορητοί υπολογιστές και στις τηλεοράσεις επίπεδης οθόνης. Η πρόσφατα ανακοινωθείσα απόκτηση του 40% της F-Group της Δανίας αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα.  Αυτή η εξαγορά, μαζί με εκείνη της Markantalo  στη Φινλανδία αναμένεται να εδραιώσει τη θέση της Elkjop’s, ως τη νούμερο 1 εξειδικευμένη αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών σε όλες τις Σκανδιναβικές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται. Επίσης, η Elkjop’s σημείωσε ισχυρή αύξηση των πωλήσεων μέσω internet καθώς επέκτεινε την προσφορά της στους καταναλωτές μέσω πολλών διαφορετικών καναλιών διάθεσης.

    Στην περιοχή της Νότιας Ευρώπης, ο Κωτσόβολος σημείωσε άνοδο 19% στις συνολικές πωλήσεις και 8% στις πωλήσεις ίδιου αριθμού καταστημάτων, πετυχαίνοντας σημαντική επίδοση, παρά την είσοδο νέων εταιρειών στην αγορά. Φτάνοντας σε νέα επίπεδα ρεκόρ συνολικού μεριδίου αγοράς, ο Κωτσόβολος κέρδισε μερίδια  σε όλες τις βασικές  κατηγορίες προϊόντων που διακινεί. Ο Όμιλος είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος με τις επιδόσεις των Megastores Κωτσόβολος, μια προσπάθεια που ξεκίνησε το 2005.


    Οι επιδόσεις της UniEuro στην Ιταλία ήταν πολύ απογοητευτικές, με συνολικές πωλήσεις μειωμένες κατά 4% και πωλήσεις για ίδιο αριθμό καταστημάτων μειωμένες κατά 10%. Η πολιτική αβεβαιότητα, οι προτεινόμενες οικονομικές μεταρρυθμίσεις και μια εξαρτημένη οικονομία έχουν μειώσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, δημιουργώντας μια πιο ανταγωνιστική αγορά σε επίπεδο τιμών.

    Το τριετές πρόγραμμα αναδιάρθρωσης της UniEuro, το όποίο περιλαμβάνει την κεντρική διαχείριση της διαδικασίας των προμηθειών, τη διαχείριση των αποθεμάτων και τα logistics βρίσκεται σε εξέλιξη. Ωστόσο, τους τελευταίους μήνες, με την ένταξη νέων ανθρώπων και διαδικασιών, επηρεάστηκε η διαθεσιμότητα των αποθεμάτων, έχοντας επίπτωση στο μερίδιο αγοράς και στα μικτά περιθώρια του πρώτου μισού του έτους. Η πρόσφατα ενδυναμωμένη διοίκηση της εταιρείας υλοποιεί τώρα ένα πλάνο βελτίωσης της θέσης της εταιρείας στην Ιταλία. Η διαθεσιμότητα αποθεμάτων βελτιώνεται, οι επενδύσεις αυξάνονται και ένα πρόγραμμα ανακαίνισης 35 περίπου καταστημάτων αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα.

    Στην Κεντρική Ευρώπη, η ElectroWorld συνεχίζει να σημειώνει καλά αποτελέσματα αυξάνοντας τις συνολικές της πωλήσεις κατά 43%. Ο Όμιλος, συνεχίζει να επενδύει σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, με την προσθήκη τεσσάρων νέων καταστημάτων στο πρώτο μισό του έτους.


    Τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

    Οι συνολικές πωλήσεις του τμήματος ηλεκτρονικών υπολογιστών σημείωσαν άνοδο 8% ενώ οι πωλήσεις για τον ίδιο αριθμό καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 3%, οδηγούμενες από τις αυξανόμενες πωλήσεις Hardware και ιδιαίτερα των φορητών υπολογιστών. Οι χαμηλότερες τιμές των φορητών υπολογιστών αντισταθμίστηκαν από την αύξηση του όγκου των πωλήσεων, ενώ η συρρίκνωση στους επιτραπέζιους υπολογιστές κυμάνθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα από ότι σε προηγούμενες περιόδους.

    Η αλυσίδα PC World σημείωσε καλή επίδοση, με τις συνολικές της πωλήσεις να αυξάνονται κατά 6% και τις πωλήσεις για ίδιο αριθμό καταστημάτων κατά 3%. Πολύ καλές επιδόσεις σημείωσε κατά τη διάρκεια της σημαντικής περιόδου της έναρξης των σχολείων. Η Collect@store συνεχίζει να αναπτύσσεται και τώρα αντιπροσωπεύει τα τρία τέταρτα των αυξανόμενων διαδικτυακών πωλήσεων της PC World.

    Συνολικά, η αλυσίδα PC City εμφάνισε άνοδο πωλήσεων 28%. Ιδιαίτερα καλές επιδόσεις εμφάνισε η PC World Ισπανίας. Πρόοδος έχει σημειωθεί και στην αναδιοργάνωση της PC World Γαλλίας, παρόλο που η εστίαση στην εκκαθάριση των αποθεμάτων πριν από την περίοδο αιχμής επηρέασε τα περιθώρια κέρδους του δευτέρου τετραμήνου.

    Η TechGuys, η πρώτη υπηρεσία οικιακής τεχνικής υποστήριξης, η οποία λανσαρίστηκε στην αγορά το Σεπτέμβριο, ξεκίνησε με ενθαρρυντικά αποτελέσματα.

    Τομέας New Business

    Από τη στιγμή που η Dixons.co.uk έγινε μία αμιγώς εξειδικευμένη εταιρεία πωλήσεων ηλεκτρικών ειδών μέσω διαδικτύου, αύξησε τις πωλήσεις της κατά 190%. Η εξέλιξη αυτή προήλθε κυρίως από τις δελεαστικές τιμές και την εισαγωγή νέων προϊόντων και κατηγοριών. H Dixons.co.uk προσφέρει τώρα μια μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων όπως λευκά αγαθά, παιχνίδια, εξοπλισμό fitness και παιχνιδιών. DVDs, CDs και βιβλία θα προστεθούν έγκαιρα για την περίοδο των Χριστουγέννων.

    Τον Ιούλιο, ο Όμιλος απέκτησε το 76% της Fotovista, της ιδιοκτήτριας εταιρείας της Pixmania, ηγέτιδα εταιρεία στην Ευρώπη στον τομέα της πώλησης ηλεκτρικών ειδών μέσω Internet η οποία δραστηριοποιείται σε 26 χώρες. Η Pixmania εξακολούθησε να αυξάνει τις πωλήσεις της, σε αντιστοιχία με τις προσδοκίες. Πρόοδος σημειώνεται όσον αφορά τη σχεδιαζόμενη διεύρυνση της προσφερόμενης γκάμας προϊόντων της Pixmania καθώς ξεκινά να αξιοποιεί τις υποδομές του Ομίλου. Στους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου διατίθεται πλέον μεγάλη γκάμα λευκών αγαθών και μια διευρυμένη γκάμα σε τηλεοράσεις επίπεδης οθόνης. Η πρώτη προτεραιότητα είναι να μεταφερθούν κι άλλα από αυτά τα προϊόντα σε μία πιο διευρυμένη Ευρωπαϊκή αγορά.

    Ο Όμιλος θα ανακοινώσει τα εξαμηνιαία αποτελέσματα για τις 28 εβδομάδες μέχρι τις 11 Νοεμβρίου 2006, μαζί με μια επικαιροποίηση της τρέχουσας εμπορικής δραστηριότητας, στις 17 Ιανουαρίου 2007.

    Σχετικά με τον Όμιλο Κωτσόβολος

    Ο Όμιλος Κωτσόβολος είναι η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα. Η εταιρεία Κωτσόβολος ξεκίνησε σαν ένα απλό μαγαζί το 1950, στην Αθήνα. Σήμερα λειτουργεί 83 καταστήματα και κατέχει περίπου 69.308 τ.μ. χώρου πωλήσεων σε όλη την Ελλάδα. Απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζομένους και διαχειρίζεται τις μάρκες Κωτσόβολος και Ράδιο Αθήναι. Επιπλέον, η δυναμική ανάπτυξη του Ομίλου Κωτσόβολος τα τελευταία χρόνια τον έχουν καταστήσει κυρίαρχο στην αγορά των ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα. Ο Όμιλος εξειδικεύεται στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών, οικιακών συσκευών, φωτογραφικού εξοπλισμού, τηλεπικοινωνιακών προϊόντων, καθώς και στις υπηρεσίες συντήρησης μετά την πώληση. Από το Σεπτέμβριο του 2004 κάτοχος της πλειοψηφίας του μεριδίου ιδιοκτησίας είναι ο Όμιλος DSG international.


    Σχετικά με τον Όμιλο DSG international plc

    Η DSG international plc είναι ο κορυφαίος στην Ευρώπη όμιλος στη λιανική πώληση ηλεκτρικών ειδών.

    Ο Όμιλος εφαρμόζει μια πολιτική πολλαπλών καναλιών στη λιανική πώληση και το εμπόριο ηλεκτρικών ειδών με περισσότερα από 1200 καταστήματα και ηλεκτρονικά καταστήματα σε 27 χώρες, ενώ απασχολεί 40.000 εργαζόμενους.

    Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 100 εκατομμύρια  πελάτες αγοράζουν  online και μέσα από τα καταστήματα  του Ομίλου DSG international plc.

    Οι αλυσίδες και οι ηλεκτρονικές αλυσίδες που περιλαμβάνει ο όμιλος DSG international plc περιλαμβάνουν τα Currys, Dixons.co.uk και PC World στη Μ. Βρετανία και Ιρλανδία, Elkjøp στις Σκανδιναβικές χώρες, UniEuro στην Ιταλία, Κωτσόβολος στην Ελλάδα, Electro World στη Κεντρική Ευρώπη, PC City  στη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία και τη Σουηδία και την Pixmania.com σε ολόκληρη την Ευρώπη.

    Ο Όμιλος DSG international plc προσφέρει πλήρες φάσμα υπηρεσιών after sales, που περιλαμβάνουν εθνική υποστήριξη για τις ψηφιακές και IT τεχνολογίες και την υπηρεσία The TechGuys, που προσφέρει τηλεφωνικές και κατ’ οίκον υπηρεσίες υποστήριξης σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο. Παράλληλα, ο Όμιλος περιλαμβάνει μια εταιρεία που απευθύνεται σε επιχειρήσεις διακινώντας επώνυμες μάρκες μέσα στη Μεγάλη Βρετανία.

     

     

     


     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ