13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Αύξηση τόσο στα καθαρά κέρδη μετα από φόρους και μετά από δικαιώματα μειοψηφίας για την περίοδο του εννεαμήνου 2006 εμφάνισε η Dionic, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και μετά από δικαιώματα μειοψηφίας κατέγραψαν άνοδο 27,5%, διαμορφούμενα στα 1,2 εκατ. ευρώ από 976 χιλ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο. Παράλληλα, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ενισχύθηκε 20,2%, καθώς ανήλθε στα 54,1 εκατ. ευρώ από 45 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
H αύξηση στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών μεταξύ άλλων και στην προσθήκη νέων εμπορικών σημάτων στο portfolio της εταιρείας κατά τη χρήση 2006.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 10,1 εκατ. ευρώ έναντι 8,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2005 σημειώνοντας αύξηση 17,9%. Το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο εννεάμηνο του 2006 σε 18,6% έναντι 19% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, εξαιτίας της διαφοροποίησης του προϊοντικού μίγματος στην τρέχουσα χρήση.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 20,4% και διαμορφώθηκαν σε 4,2 εκατ. ευρώ έναντι 3,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Στο ανωτέρω γεγονός συνέβαλε ουσιαστικά η συγκράτηση των δαπανών διοίκησης, διάθεσης και ερευνών, οι οποίες αυξήθηκαν με ρυθμούς χαμηλότερους συγκριτικά με την αύξηση του κύκλου εργασιών.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων στο εννεάμηνο του 2006 ανήλθαν σε 3,7 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 25,6%, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 8,6% και διαμορφώθηκαν σε 2,3 εκατ. ευρώ.
Σε επιχειρηματικό επίπεδο, στο τρίτο τρίμηνο του 2006 η DIONIC προχώρησε στην εξαγορά ποσοστού 50% της εταιρείας SKROUTZ Α.Ε., υλοποιώντας σχετικό προσύμφωνο, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του Ομίλου που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών διαδικτύου και on - line αναζήτησης προϊόντων. Επιπρόσθετα, αύξησε τη συμμετοχή της στην εταιρεία Media Vis A.E. σε 70% εξαγοράζοντας επιπλέον ποσοστό 40%.
Η Media Vis αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά την γκάμα προϊόντων του Ιαπωνικού οίκου ΕΙΖΟ, η οποία περιλαμβάνει συστήματα ψηφιακής απεικόνισης και οθόνες υπολογιστών.
Τέλος, τον Οκτώβριο του 2006 η DIONIC σύναψε στρατηγική συνεργασία με τις εταιρείες Nortec Multimedia Α.Ε. και Diaktis Α.Ε. για την επίσημη διανομή των προϊόντων τους στην ελληνική αγορά. Η Nortec Multimedia Α.Ε. αποτελεί τον επίσημο αντιπρόσωπο και διανομέα των προϊόντων Nintendo στα Βαλκάνια, ενώ η Diaktis Α.Ε. δραστηριοποιείται στην διανομή video games, PC games και περιφερειακών των εταιριών Ubisoft, Square-Enix, Zoo Digital, Blast! και Joytech.