14:12 08/11
Πώς η Meta κερδίζει δισεκατομμύρια από τις διαδικτυακές απάτες
Έρευνα του Reuters αποκαλύπτει πως η Meta αύξησε τα κέρδη της στοχεύοντας χρήστες που είναι πιο επιρρεπείς σε διαδικτυακές απάτες.
Κερδοφόρο ήταν για την Foodlink το 2013, τόσο σε επίπεδο ομίλου, όσο και σε επίπεδο μητρικής.
Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται πως αν και η κερδοφορία είναι οριακή και συγκεκριμένα 24 χιλ. ευρώ για την εταιρεία και 7,6 χιλ. ευρώ για τον Όμιλο, επετεύχθη αναστροφή των αρνητικών αποτελεσμάτων του 2012, ήτοι -1.177,73 χιλ. ευρώ για την εταιρεία και -1.144,29 χιλ. ευρώ για τον Όμιλο, επιβεβαιώνοντας έτσι τις προβλέψεις της διοίκησης κατά την προηγούμενη χρήση για επιστροφή στα κέρδη.
Πράγματι, προσανατολισμός της διοίκησης κατά τη χρήση αυτή ήταν η περαιτέρω αύξηση του κύκλου εργασιών της με την προσέλκυση και νέων πελατών/αποθετών και η επιστροφή στα κέρδη βελτιώνοντας την παραγωγικότητάς της και επανακαθορίζοντας την κοστολογική της βάση σε νέα χαμηλότερα επίπεδα.
Κατά τη χρήση αυτή επετεύχθη και ο δεύτερος στόχος, αυτός της αύξησης του κύκλου εργασιών, τόσο της μητρικής εταιρείας κατά ποσοστό 6,45% έναντι του 2012 όσο και του Ομίλου κατά ποσοστό 6,20% στον οποίο ενσωματώθηκαν για πρώτη φορά και τα αποτελέσματα των θυγατρικών Foodlink (CYPRUS) LTD και Dot Link Α.Ε.