Θετικό αποτέλεσμα στο EBITDA του 12μήνου 2013 της Sato, απέδωσε η έναρξη της εφαρμογής του πλάνου εξυγίανσης με απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, το Σεπτέμβριο του 2013.
Επίσης, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία το τελευταίο τρίμηνο του 2013 παρουσίασε σημαντική αύξηση πωλήσεων.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ΕΝΤΟΣ η αύξηση αυτή ανέρχεται σε 37% Για το brand SATO και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι παραγγελίες παρουσιάζουν ανάπτυξη της τάξεως του 68%. Μετά την τελεσιδικία της απόφασης με αριθμό 650/2013 του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών τον Σεπτέμβριο του 2013 και την έναρξη της εφαρμογής του πλάνου εξυγίανσης απέδωσε θετικό αποτέλεσμα στο EBITDA του δωδεκαμήνου του 2013, που ανήλθε σε κέρδη 2.207 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών -11936 ευρώ το αντίστοιχο δωδεκάμηνο του 2012. Οι συνολικές υποχρεώσεις μειώθηκαν κατά 46,1 εκατ. ευρώ από 74,5 εκατ. ευρώ την 30/11/2012 ημερομηνία αναφοράς βάση της οποίας συντάχθηκε το πλάνο εξυγίανσης της εταιρείας , σε € 50,59 εκατ. την 31/12/2013.
Πιο συγκεκριμένα η μείωση των υποχρεώσεων προήλθε την ίδια χρονική περίοδο από :
α) Απομείωση υπολοίπων πιστωτών – προμηθευτών κατά 9,3 εκατ. ευρώ.
β) Μετοχοποίηση δανειακών υποχρεώσεων κατά 18,7 εκατ. ευρώ.
γ) Μεταβίβαση παγίων και δικαιωμάτων χρήσης αξίας 19,7 εκατ. ευρώ.
Η διοίκηση της Sato προσδοκώντας στην κερδοφόρα ανάπτυξη έχει προβεί στις κάτωθι ενέργειες.
Το 2013 ξεκίνησε η λειτουργία του νέου show room της SATO στην λεωφόρο Κηφισίας προσδίδοντας στον πελάτη νέα εμπειρία και νέες προτάσεις.
Ολοκληρώθηκε αποτελεσματικά το rebranding με το νέο σήμα ΕΝΤΟΣ
Άνοιξε νέο κατάστημα ΕΝΤΟΣ τον Σεπτέμβριο 2013 στο Εμπορικό Κέντρο Athens Heart
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων ξεκίνησε η υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης καταστημάτων franchising και ήδη άνοιξαν το 2013 τρία νέα καταστήματα ΕΝΤΟΣ στην επαρχία
Η Εταιρεία εκμεταλλεύτηκε το κενό που δημιουργήθηκε στον χώρο του παιδικού επίπλου από ανταγωνιστές του κλάδου και διείσδυσε σημαντικά στην εν λόγω κατηγορία αποσπώντας σημαντικό μερίδιο.
Η SATO δημιούργησε στο Μοσχάτο το SATO DEPOT το οποίο προωθεί με επιτυχία προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
Η νέα δραστηριότητα της υπηρεσίας μεταφοράς επιχειρήσεων (business relocation) συνεχίζεται αποτελεσματικά, δημιουργεί σημαντικές συνέργιες με τις υπηρεσίες logistics (task logistics) ενώ παράλληλα δυναμώνει τις σχέσεις με τους πελάτες της στο b2b.