Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 15-Νοε-2006 17:19

    Αύξηση 57,9% στα καθαρά κέρδη για την Frigoglass στο εννεάμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με αύξηση των εσόδων αλλά και των κερδών έκλεισε το 9μηνο για τον όμιλο Frigoglass. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 38,7% και ανήλθε στα 337,8 εκατ. ευρώ. 

    Τα EBITDA στο εξεταζόμενο διάστημα παρουσιάζουν αύξηση 40,1% καθώς έφτασαν στα 74,7 εκατ. ευρώ, με τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών & επενδυτικών αποτελεσμάτων να ενισχύονται κατά 54,2% στα 60,5 εκατ. ευρώ.

    Στο εξεταζόμενο διάστημα τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 52,8% στα 55,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη ανά μετοχή  κατά 57,9%. Σε ό,τι αφορά το δείκτη πωλήσεων προς κεφαλαίο κίνησης εμφανίζεται αυξημενος κατά 15,6% έναντι του περυσινού εννεαμήνου.

    Σχολιάζοντας τα μεγέθη εννεαμήνου ο κ. Δημήτρης Λόης, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Frigoglass δήλωσε: "Οι επιδόσεις μας το τρίτο τρίμηνο ήρθαν να ενισχύσουν το ήδη θετικό πρώτο εξάμηνο του έτους, επιτρέποντάς μας να παρουσιάσουμε εξαιρετικά αποτελέσματα, με 57,9% αύξηση Καθαρών Κερδών στο εννεάμηνο του 2006. Η επιτυχία αυτή οφείλεται στη δυναμική αύξηση των πωλήσεων σε συνδυασμό με τις συνεχείς προσπάθειες βελτιστοποίησης της παραγωγικής διαδικασίας και την αποτελεσματική διαχείριση των στοιχείων κόστους. ‘Εχοντας να διανύσουμε το παραδοσιακά λιγότερο σημαντικό τρίμηνο, παραμένουμε αισιόδοξοι ότι θα επιτύχουμε τις προβλέψεις μας για το οικονομικό έτος.

    Τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της εταιρείας προκύπτουν σε μεγάλο βαθμό από τον κλάδο της Επαγγελματικής Ψύξης, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 49,6%. Η σημαντική ανάπτυξη οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις προς τους εμφιαλωτές της Coca-Cola (πέραν της Cοca-Cola HBC), σε αγορές όπως τη Γερμάνια και τις Σκανδιναβικές χώρες, τη Νότιο Αφρική και την Ινδία, καθώς και στις πωλήσεις προς την Coca-Cola HBC σε Ρωσία και Ιταλία. Οι εξελίξεις αυτές ενισχύουν το μακροπρόθεσμο στόχο μας για διεύρυνση της πελατειακής μας βάσης, με τους εμφιαλωτές της Cocα-Cola (πέραν της Coca-Cola HBC) να αποτελούν πλέον το 26,4% των πωλήσεων του κλάδου ψύξης και τις ζυθοποιίες το 24,7%.

    Η σημαντική αύξηση των πωλήσεων προέρχεται από όλες τις γεωγραφικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται η Frigoglass και επιβεβαιώνει την επιτυχημένη στρατηγική μας, η οποία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των δικτύων διάθεσης, τόσο σε ώριμες, όσο και σε αναδυόμενες αγορές, καθώς και στη δημιουργία πρωτοποριακών και ταυτόχρονα αποτελεσματικών λύσεων επαγγελματικής ψύξης".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ