Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 26-Ιουν-2013 13:31

    Hol: Προβλέπει κέρδη προ φόρων το 2013

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Κερδοφορία προ φόρων (EBT) αναμένεται να εμφανίσει η Hellas Online το 2013, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης εταιρείας τηλεπικοινωνιών Αντώνης Κεραστάρης στη σημερινή γενική συνέλευση.

    Βασικοί επίσης, στόχοι της φετινής χρονιάς για τη Hol είναι η διατήρηση σε υψηλά επίπεδα των ταμειακών ροών και η μείωση του τραπεζικού δανεισμού.

    «Είμαστε από τις ελάχιστες εταιρείες που δεν βρίσκονται σε «δύσκολη» συζήτηση με τις τράπεζες. Η ανάκαμψη είναι κάτι που βλέπουμε να έρχεται, αλλά υπάρχει απόσταση εωσότου να δούμε κάποια ένδειξη (σ.σ. σχετιζομένη με την ανάκαμψη) στο cash flow. Το 2013 θα είναι χειρότερη χρονιά, σε σχέση με το 2012. Οι ανταγωνιστές μας έχουν δείξει μία πολύ μεγαλύτερη διάθεση για προσφορές» σημείωσε ο κ. Κεραστάρης.

    Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, η συνολική πελατειακή βάση της  Hol ξεπέρασε τους 500.000 ευρυζωνικούς συνδρομητές, ενώ το 36% της βάσης Vodafone-Hol είναι πλέον κοινό.

    Ο επικεφαλής της Hol, παρουσιάζοντας τη διαχρονική (2008-2012) εξέλιξη των χρηματορροών (free cash flow) σημείωσε ότι η εταιρεία δημιούργησε «free cash flow» ύψους 35 εκατ. ευρώ το 2012, μέγεθος που το 2008 ήταν αρνητικό.


    Λειτουργικός διαχωρισμός του ΟΤΕ

    Η επόμενη ημέρα των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη δημιουργία δικτύων νέας γενιάς, όπως ανέφερε ο κ. Κεραστάρης.

    «Είναι αναγκαίος ο λειτουργικός διαχωρισμός του ΟΤΕ και η εισφορά όλων των δικτύων σε έναν φορέα που θα μπορούσε να αποτελεί το ελληνικό δίκτυο οπτικών ινών» σημείωσε.

    Σύμφωνα όσα αναφέρθηκαν στη γ.σ., σε ετήσια βάση,  τα νοικοκυριά πληρώνουν συνολικά μισό δισ. ευρώ, το οποίο αποτελεί το κόστος ενοικίασης των καλωδίων.

    «Σήμερα το 70% των ελληνικών ξενοδοχείων δεν έχει broadband σύνδεση. Το να ανταγωνίζονται οι πάροχοι στις υποδομές και όχι στη βελτίωση των υπηρεσιών είναι παρωχημένη πρακτική» τόνισε ο κ. Κεραστάρης.

    Δημ. Δελεβέγκος

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ