Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 14-Ιουν-2013 09:40

    Ένα κατάστημα την εβδομάδα για τη Folli Follie στη Κίνα

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με ρυθμό που αντιστοιχεί σε ένα νέο σημείο πώλησης κάθε εβδομάδα, προχωρά το σχέδιο επέκτασης του δικτύου των Folli Follie στην Κίνα, αγορά που αποτελεί το επίκεντρο του business plan του ελληνικού ομίλου και έναν από τους κύριους καταλύτες για την ανάπτυξή του τα επόμενα χρόνια.

    Ήδη το δίκτυο αριθμούσε 168 σημεία πώλησης (31/3/13), πλησιάζοντας πλέον τα 180 σε όλη την Κίνα. Στο πρώτο τρίμηνο τους έτους προστέθηκαν 29 νέα σημεία πώλησης του Folli Follie brand, με το δίκτυο να ξεπερνά σήμερα τα 544 σημεία πώλησης. Όπως αναφέρουν στελέχη της FF Group, ο όμιλος θα συνεχίσει την ανάπτυξη στη κινεζική αγορά, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του ομίλου, από όπου εκτιμάται ότι προέρχεται άνω του 20% της κερδοφορίας.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι στο πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις στην Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας, έφθασαν στο 52,3% του συνολικού κύκλου εργασιών (από 47% την ίδια περίοδο το 2012), με την Ελλάδα να αποφέρει το 37,6% (από 42%). Στην τελευταία έκθεσή της (13/5) η Morgan Stanley ανέφερε πως η Folli-Follie έχει σημαντικές προοπτικές να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στην Κίνα μακροπρόθεσμα, εντός της σημαντικά κατακερματισμένης αγορά των «προσιτών» ειδών πολυτελείας και να ωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση για διεθνή brands και την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος στη χώρα.   

    Σύμμαχος στην Κίνα και εν γένει τις ασιατικές αγορές αποτελεί η Fosun, με στόχευση στην επέκταση του ομίλου στον τομέα των κοσμημάτων-ρολογιών και αξεσουάρ κυρίως στην ηπειρωτική Κίνα. Η Fosun είναι από τον Μάιο του 2011 ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος του ελληνικού ομίλου με ποσοστό 13,8%, επένδυση που υπολογίζεται πως ξεπέρασε τα 100 εκατ. ευρώ καθώς το αρχικό ποσοστό 9,5% αποκτήθηκε μέσω αύξησης κεφαλαίου ύψους 84,5 εκατ. ευρώ και το υπόλοιπο μέσω αγορά από το Χρηματιστήριο. Πέραν της Fosun, η οικογένεια Κουτσολιούτσου ελέγχει το 38,9% του ομίλου, η TPG Axon Management το 6,8% και η Fidelity το 6,6%.

    Σήμερα η FF Group δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London ενώ έχει παρουσία στην Ελλάδα στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail). Διαθέτει πάνω από 800 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 5.800 άτομα ανά τον κόσμο.

    Από την αρχή του έτους η μετοχή καταγράφει άνοδο 19%, ενώ από τα χαμηλά του περασμένου καλοκαιριού 215%. Με κεφαλαιοποίηση της εταιρείας διαμορφώνεται στο 1 δισ. ευρώ.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ