Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 18-Οκτ-2006 09:19

    Οι τρεις προτεραιότητες για ΔΕΗ - ContourGlobal

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Χάρη Φλουδόπουλου

    Το θέμα του Κοσόβου, τα λειτουργικά της επιχείρησης, αλλά και οι επόμενοι στόχοι της κοινής εταιρείας ΔΕΗ - ContourGlobal, θα τεθούν επί τάπητος στο σημερινό διοικητικό συμβούλιο στο οποίο θα συμμετάσχει και ο επικεφαλής της αμερικανικής εταιρείας κ. Joseph Brandt, που ήδη βρίσκεται από χθες στην Αθήνα.

    Σε ό,τι αφορά το Κόσοβο, σημειώνεται ότι εκ μέρους της ΔΕΗ, την Πρίστινα έχουν επισκεφθεί την περασμένη εβδομάδα, ο σύμβουλος διοίκησης της ΔΕΗ κ. Κ. Πανουσόπουλος, αλλά και δύο στελέχη της επιχείρησης, ενώ σήμερα αναμένεται να οριστικοποιηθεί η απόφαση για συμμετοχή στο διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης των λιγνιτωρυχείων και της υφιστάμενης μονάδας παραγωγής.

    Το εγχείρημα θεωρείται εξαιρετικά δύσκολο ενώ εκτός από το σενάριο της ενιαίας πώλησης των δύο λινιτικών πεδίων και της μονάδας παραγωγής, με συνολικό κόστος που υπολογίζεται στα 4 δισ. ευρώ, η τοπική κυβέρνηση μελετά επτά διαφορετικά μοντέλα ιδιωτικοποίησης, μεταξύ των οποίων και το "σπάσιμο" του έργου.

    Στα λειτουργικά της επιχείρησης εκτός από την ονομασία του νέου σχήματος, που έχει ήδη εντοπιστεί και θα ανακοινωθεί σε χρόνο που θα επιλεγεί από τη διοικήση, κυρίαρχο ζήτημα αποτελεί και η στελέχωση της εταιρείας.

    Ήδη έχει οριστεί Διευθύνων Σύμβουλος ο κ. Πανουσόπουλος, ενώ σε ό,τι αφορά το προσωπικό κυρίαρχο ζητούμενο θα είναι η εξειδίκευση αλλά και η ευελιξία. Η εταιρεία αναμένεται να αναζητήσει τους ανθρώπους που θα τη στελεχώσουν κυρίως από τη ΔΕΗ, αλλά και από την αγορά. Σύμφωνα με πληροφορίες εξάλλου, έχει ήδη "κλείσει" η συμμετοχή της EBDR, στο κοινό σχήμα ΔΕΗ ContourGlobal και απομένουν τυπικές λεπτομέρειες για την ολοκλήρωση της συμφωνίας.

    Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί όσον αφορά στους επόμενους στόχους, ότι ήδη έχουν πραγματοποιηθεί ταξίδια για τον εντοπισμό των "περιοχών ενδιαφέροντος" αλλά και των επόμενων στόχων. Στα ταξίδια αυτά αντλήθηκε σημαντική εμπειρία, εκτός των άλλων και για τη βελτίωση της στρατηγικής της εταιρείας, ώστε να καταστεί πιο ανταγωνιστική στο δύσκολο διεθνές περιβάλλον.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ