14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Τη νέα υπηρεσία Εγγυημένη Πάγια Εντολή για την εξόφληση των λογαριασμών του ΟΤΕ ανακοινώνει ο Οργανισμός, στο πλαίσιο της δημιουργίας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες του και με δεδομένο ότι στην Ελλάδα οι καταναλωτές είναι διστακτικοί προς τις πάγιες εντολές, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα, επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής του λογαριασμού την Εγγυημένη Πάγια Εντολή:
Ο πελάτης γνωρίζει ότι, την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού, η τράπεζα θα πραγματοποιήσει την αντίστοιχη χρέωση, όπως δηλαδή συμβαίνει και με την απλή πάγια εντολή.
Στην περίπτωση που ο πελάτης διαφωνεί με το ποσό του λογαριασμού του ΟΤΕ, με την Εγγυημένη Πάγια Εντολή έχει τη δυνατότητα να ζητήσει από την τράπεζα ακύρωση της συγκεκριμένης χρέωσης, μέσα σε 10 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού. Εντός 3 εργασίμων ημερών, η τράπεζα θα επιστρέψει το σύνολο του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.
Στην περίπτωση ακύρωσης συγκεκριμένης χρέωσης, ο πελάτης θα πρέπει να απευθύνεται στον ΟΤΕ για την επίλυση της διαφοράς του, καθώς, ο συγκεκριμένος λογαριασμός θα θεωρείται αυτομάτως ανεξόφλητος από τον ΟΤΕ και θα αντιμετωπίζεται βάσει όσων ισχύουν σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής.
Σε κάθε περίπτωση, το ποσό θα έχει ήδη επιστραφεί στον πελάτη.
Σε αντίθεση με τις απλές πάγιες εντολές, μετά την ακύρωση συγκεκριμένης χρέωσης, η Εγγυημένη Πάγια Εντολή συνεχίζει να ισχύει για τους επόμενους λογαριασμούς. Δε χρειάζεται δηλαδή να γίνει κατάργηση της πάγιας εντολής, όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα με τις πάγιες τραπεζικές εντολές. Αφού, λοιπόν, δεν χρειάζεται νέα αίτηση για ενεργοποίηση καινούργιας πάγιας εντολής προς την τράπεζα, ο πελάτης εξοικονομεί χρόνο και διευκολύνεται από πλευράς διαδικασιών.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η Εγγυημένη Πάγια Εντολή από το Δίκτυο Καταστημάτων ΟΤΕ/OTESHOP ή από την τράπεζά τους.
Τα Φυσικά Πρόσωπα μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις ανάθεσης πάγιας εντολής είτε στα καταστήματα του ΟΤΕ είτε στην τράπεζά τους. Τα Νομικά Πρόσωπα και οι εκπρόσωποι τους θα πρέπει να απευθύνονται μόνο στις τράπεζες.