Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 11-Μαϊ-2012 12:55

    Πως η ΕΛΒΑΛ κατάφερε να κερδίσει την κρίση

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Από τα αλουμινόχαρτα στα κουτιά των τσιγάρων μέχρι τα σασί των αυτοκινήτων, μια σειρά από προϊόντα «ειδικού βάρους» που συνέχισαν ακόμη και εν μέσω κρίσης να παρουσιάζουν ισχυρή ζήτηση, έδωσαν στον όμιλο της ΕΛΒΑΛ το «διαβατήριο» για την κερδοφορία. 

    Έτσι την ίδια στιγμή που ο κλάδος του αλουμινίου, φαίνεται να μην μπορεί να ξεπεράσει τη μείωση κατά 70% της εγχώριας οικοδομικής δραστηριότητας, η ΕΛΒΑΛ με όχημα τα διαφοροποιημένα προϊόντα, που απευθύνονται από τη βαριά βιομηχανία οχημάτων μέχρι τη συσκευασία τροφίμων κατάφερε μέσα στο 2011, να αυξήσει τις πωλήσεις της. Παράλληλα ο όμιλος διατήρησε και ενίσχυσε το παραδοσιακά εξωστρεφές προφίλ του.

    Διαβάστε αύριο στο «Κ» για την ευέλικτη προσαρμογή του ομίλου ΕΛΒΑΛ στις νέες συνθήκες, τις επενδύσεις αλλά και την ενίσχυση της εξωστρέφειας, που οδήγησαν τον όμιλο να διατηρεί και να ενισχύει το θετικό πρόσημο στα αποτελέσματά του.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ