Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 30-Νοε-2011 10:41

    Κρι-Κρι: Πτώση 4,7% στα καθαρά κέρδη το εννεάμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μικρή πτώση εμφάνισαν τα κέρη και ο κύκλος εργασιών του ομίλου Κρι - Κρι το εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου που αντιστοιχούν σε μετόχους της μητρικής υποχώρησαν κατά 4,7% το εννεάμηνο του 2011 διαμορφούμενα σε 4,316 εκατ. ευρώ από 4,528 εκατ. ευρώ  που ήταν την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

    Οριακή πτώση 1,9% εμφάνισε και ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Κρι - Κρι κατά το εξεταζόμενο διάστημα διαμορφούμενος 41,447 εκατ. ευρώ έναντι 42,237 εκατ. ευρώ το εννιάμηνο 2010.

    Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) του ομίλου ανήλθαν σε € 7.543 χιλ το εννεάμηνο του 2011 έναντι € 8.440 χιλ. το εννιάμηνο 2010. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 5.211 χιλ., έναντι € 6.561 χιλ. το εννιάμηνο 2010

    Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών της ΚΡΙ-ΚΡΙ ανήλθε σε € 40.425 χιλ. έναντι € 41.039 χιλ. το εννιάμηνο 2010. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων της εταιρίας διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των € 5.747 χιλ., από € 6.571 χιλ. το εννιάμηνο 2010.

    Συνολικά ο κύκλος εργασιών του Ομίλου παρουσίασε μείωση κατά 1,9% (€ 41.447 χιλ. έναντι € 42.237 χιλ.) στο εννιάμηνο 2011, έναντι του εννιαμήνου 2010. Οι πωλήσεις παγωτού του Ομίλου παρουσίασαν μείωση κατά 10,5% και διαμορφώθηκαν σε €22.081 χιλ έναντι €24.684 χιλ στην αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο. Η μεταβολή αυτή, προέρχεται, κυρίως, από τη μείωση των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντίθετα, στην εγχώρια αγορά, μετά την υπογραφή της συμφωνίας συνεργασίας με τη MARS HELLAS βάσει της οποίας η ΚΡΙ-ΚΡΙ ανέλαβε την αποκλειστική διανομή των παγωτών MARS σε πανελλαδικό επίπεδο, προωθήσαμε την ενοποίηση των δύο χαρτοφυλακίων κωδικών παγωτού και τη συνένωση των δικτύων διανομής. Παράλληλα, συνεχίσαμε την επέκταση του εγχώριου δικτύου μας με νέα σημεία πώλησης παγωτού, ενώ ενισχύσαμε την παρουσία μας και στις αγορές των Βαλκανίων, δραστηριοποιούμενοι με ίδιο δίκτυο πωλήσεων στην αγορά παγωτού της ΠΓΔΜ, της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας. Οι πωλήσεις γαλακτοκομικών του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση 10,2% και διαμορφώθηκαν σε €19.200 χιλ έναντι €17.416 χιλ στην αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο, παρουσιάζοντας ανάπτυξη σε όλες τις αγορές. Στον κλάδο των γαλακτοκομικών, λόγω της άσχημης οικονομικής συγκυρίας, ακολουθούμε πολιτική ανταγωνιστικών τιμών και προωθούμε τις πωλήσεις με «προσφορές» προς τον καταναλωτή.

    Αναφορικά με τα μεγέθη της κερδοφορίας, παρουσιάζεται μείωση των κερδών προ φόρων του Ομίλου κατά 20,6% (5.211 χιλ € έναντι 6.561 χιλ €) στο εννιάμηνο 2011, έναντι του εννιαμήνου 2010. Η αντίστοιχη μεταβολή στα κέρδη προ φόρων σε εταιρικό επίπεδο είναι –12,5% (5.747 χιλ € έναντι 6.571 χιλ €). Ωστόσο, λόγω της αλλαγής του φορολογικού πλαισίου, η φορολογική επιβάρυνση είναι μειωμένη, με αποτέλεσμα τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου που αντιστοιχούν σε μετόχους της μητρικής να διαμορφώνονται σε 4.316 χιλ € από 4.528 χιλ € το 2010 (μεταβολή -4,7%).

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ