11:36 11/11
Fraport: Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις στα κέρδη προ φόρων στο γ' τρίμηνο - Άλμα 10% της μετοχής
Ο αριθμός των επιβατών για ολόκληρο τον όμιλο επέστρεψε στα επίπεδα πριν από την πανδημία για πρώτη φορά.
Μια νέα υπηρεσία, την “Piraeus Customer Protection“, διαθέτει από σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς.
Αναλυτικά, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής των προσωπικών ή/και τραπεζικών δεδομένων των πελατών, οπουδήποτε στον κόσμο, η Τράπεζα Πειραιώς δίνει λύση στο πρόβλημά τους. Το μόνο που απαιτείται από τον πελάτη είναι ένα απλό τηλεφώνημα στην ειδική γραμμή εξυπηρέτησης 21 11 20 20 20.
Η νέα υπηρεσία προσφέρει:
1) Ακύρωση καρτών όλων των Τραπεζών
2) Ακύρωση καρτών (πιστωτική/ χρεωστική) της Τράπεζας και άμεση αποστολή νέων καρτών μέσω Courier στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό
3) Έλεγχος των συναλλαγών των χαμένων καρτών για την πρόληψη απάτης
4) Άμεση αποστολή μετρητών (χωρίς προμήθεια) εντός Ελλάδας ή στο εξωτερικό
5) Προνομιακή συμβουλευτική υποστήριξη για ενέργειες αποκατάστασης των προσωπικών δεδομένων και αντικειμένων (π.χ. Α.Δ.Τ, κινητό τηλέφωνο)
Επιπλέον ασφαλιστική προστασία (wallet & shopping protection):
• Κάλυψη για ανεπιθύμητες χρεώσεις ή αναλήψεις που γίνονται μετά από απώλεια ή κλοπή της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του πελάτη
• Προστασία αγορών για αγαθά που αγοράζονται με τη χρήση της χαμένης κάρτας
• Κάλυψη κόστους αντικατάστασης προσωπικών αντικειμένων, όπως για παράδειγμα προσωπικά έγγραφα, κινητό τηλέφωνο και κλειδιά.
Σημειώνεται πως η υπηρεσία “Piraeus Customer Protection” απευθύνεται σε όλους τους ιδιώτες πελάτες, ηλικίας 18-65, οι οποίοι είναι μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας.