13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Στην κατηγορία τυριού, εισέρχεται η Creta Farm, παρουσιάζοντας στην αγορά το προϊόν, Εν Ελλάδι Μεσογειακή. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εξέλιξη αυτή αποτελεί σημείο-σταθμό της Creta Farms, καθώς μετατρέπεται από μια εταιρεία αλλαντικών σε εταιρεία τροφίμων, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη και καινοτομία.
Το όχημα μέσω του οποίου επιτυγχάνεται η ‘νέα σελίδα’ στην ιστορία της εταιρείας είναι το νέο προϊόν ‘Εν Ελλάδι Μεσογειακή’, όπου συνδυάζονται αρμονικά δύο αγαπημένα υλικά των Ελλήνων, το γάλα και το ελαιόλαδο. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείται ένα μοναδικό προϊόν σε γεύση και διατροφική αξία, ανατρέποντας τα, μέχρι σήμερα, δεδομένα στα αντίστοιχα προϊόντα της κατηγορίας του.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι η νέα κατηγορία τροφίμων, στην οποία εισέρχεται η Creta Farms επιλέχθηκε γιατί προσφέρει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης: έχει μέγεθος ισοδύναμο με αυτό της αγοράς των αλλαντικών και σχεδόν καθημερινή συχνότητα κατανάλωσης. Με την Εν Ελλάδι Μεσογειακή, η συνολική αγορά στην οποία μέχρι σήμερα απευθύνεται η εταιρία, διπλασιάζεται.
Η ‘Εν Ελλάδι Μεσογειακή είναι αποτέλεσμα του κοινού φιλόδοξου εγχειρήματος που ξεκίνησε η Creta Farms με τη ΜΕΒΓΑΛ, μία επίσης αναγνωρισμένη στον κλάδο της εταιρεία.
Για πρώτη φορά στην κατηγορία τυριού στην Ελλάδα διατίθεται στην αγορά ένα προϊόν, βασισμένο στη συνταγή Εν Ελλάδι, όπου το 50% των ζωικών λιπαρών έχει αντικατασταθεί με ελαιόλαδο, καλύπτοντας την ανάγκη όσων αναζητούν εκλεκτή ποιότητα, πλούσια γεύση και ισορροπημένη διατροφή με καλά λιπαρά. Η ‘Εν Ελλάδι Μεσογειακή παράγεται με 11% ελαιόλαδο και ελληνικό ημιάπαχο αιγοπρόβειο γάλα, σε αναλογία 90% πρόβειο και 10% γίδινο ακολουθώντας διαδικασία παραγωγής ανάλογη της παραδοσιακής.
O πρόεδρος της Creta Farms, κ. Εμμανουήλ Δομαζάκης εστίασε στην προϊοντική καινοτομία της εταιρείας και την παραγωγική διαδικασία Εν Ελλάδι, δηλώνοντας σχετικά «Όραμά μας αποτελεί να αντικαταστήσουμε το ζωικό λίπος με ελαιόλαδο, σε όσες περισσότερες κατηγορίες τροφίμων, ώστε το ελαιόλαδο να μπει σε προϊόντα καθημερινότητας, προσφέροντας στους ανθρώπους γευστική απόλαυση, με καλύτερα όμως λιπαρά. Στην περίπτωση της Εν Ελλάδι Μεσογειακής, αξιοποιήσαμε την καινοτόμα ιδέα που πρώτοι εμείς εισάγαμε στην παγκόσμια αγορά, δηλαδή την αντικατάσταση του ζωικού λίπους με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο στα αλλαντικά. Την προσαρμόσαμε στην πιο δημοφιλή κατηγορία προϊόντων στην ελληνική οικογένεια. Έτσι, δημιουργήσαμε ένα μοναδικό προϊόν σε γεύση, θρεπτική αξία και ποιότητα… μια αυθεντική απόλαυση, αλλά με λιγότερα ζωικά λιπαρά».
O αντιπρόεδρος της Creta Farms, κ. Κωνσταντίνος Δομαζάκης έδωσε έμφαση στις προκλήσεις που παρουσιάζονται στις διεθνείς αγορές, με αφορμή την είσοδο της εταιρείας στην αγορά του τυριού «Αντιλαμβάνεστε ότι καλούμαστε να κερδίσουμε ένα δύσκολο στοίχημα. Ειδικότερα, όσον αφορά στις διεθνείς αγορές, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε επιμερίζονται σε δύο άξονες: Ο πρώτος άξονας αφορά στη σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα που καταγράφεται στην προϊοντική κατηγορία της φέτας. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, το 2009 οι εξαγωγές ανήλθαν σε 30χιλ. τόνους, το οποίο αντιστοιχεί σε ποσοστό 1/3 της ετήσιας συνολικής παραγωγής, και με αξία 160 εκατομμύρια €. Η δεύτερη και ακόμη πιο σημαντική πρόκληση αφορά στην εξαιρετική δυνατότητα που προβάλλει μπροστά μας, με την είσοδό μας στην κατηγορία των τυριών, να επαναλάβουμε στο εξωτερικό το ίδιο μοντέλο ανάπτυξης με αυτό που εφαρμόζουμε στην κατηγορία των αλλαντικών. Ακολουθώντας το motto ‘Think Globally, Act locally’ θα εστιάσουμε στην μετέπειτα εισχώρηση και ανάπτυξη στις σημαντικές κατηγορίες των εκάστοτε ντόπιων τυριών, ως επόμενο στάδιο ανάπτυξης της δραστηριότητας μας στις χώρες, όπου ήδη έχουμε ή θα έχουμε λανσάρει τα αλλαντικά με την παραγωγική διαδικασία Εν Ελλάδι».