Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 12-Μαϊ-2011 09:20

    Frigoglass: Αυξημένα καθαρά κέρδη και έσοδα το α΄ τρίμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αυξημένα κατά 85,3% ήταν τα καθαρά κέρδη του ομίλου της Frigoglass στο πρώτο τρίμηνο του 2011. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 8,7 εκατ. ευρώ από τα 4,7 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.

    Το λειτουργικό κέρδος (EBIT) αυξήθηκε κατά 65,5% το πρώτο τρίμηνο, ανερχόμενο σε 16,5 εκατ. ευρώ, αντικατοπτρίζοντας την ισχυρή άνοδο των πωλήσεων και το θετικό αποτέλεσμα της λειτουργικής μόχλευσης.

    Παράλληλα, οι ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 44,6% το πρώτο τρίμηνο του έτους, ανερχόμενες στα 134,8 εκατ. ευρώ από τα 93,2 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο του 2010. Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η αύξηση προήλθε από την άνοδο των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης κατά 40,2%, ανερχόμενες στα 109,8 εκατ. ευρώ.

    Οι πωλήσεις Επαγγελματικής Ψύξης αποτέλεσαν το 81,4% των ενοποιημένων πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος που ανέρχονταν σε 84%. Επιπλέον, οι πωλήσεις του κλάδου Υαλουργίας ανήλθαν σε 25 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 67,8% από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

    Ο Πέτρος Διαμαντίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε: "Η θετική στάση που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους συνεχίστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2011, με την αύξηση των πωλήσεων να προέρχεται από την Ευρώπη. Η πορεία της Δυτικής Ευρώπης ήταν θετική στο τρίμηνο, επιβεβαιώνοντας την ανοδική τροχιά της, ενώ στις άλλες περιοχές διατηρήθηκαν τα επίπεδα ζήτησης.

    Παρόλο που το κόστος των πρώτων υλών κατά τη διάρκεια του τριμήνου αυξήθηκε σημαντικά, οι πρωτοβουλίες διαχείρισης του κόστους οδήγησαν σε σημαντική αύξηση της κερδοφορίας. Ενώ αναμένουμε αύξηση των πωλήσεων σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές το 2011, εκτιμούμε ότι το κόστος των πρώτων υλών θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα, επηρεάζοντας μας καθώς διανύουμε το έτος.

    Είμαστε ικανοποιημένοι με την πρόοδο που σημειώνουμε στην μακροπρόθεσμη στρατηγική μας, και ενώ αναμένουμε αύξηση του κόστους στο άμεσο μέλλον, παραμένουμε αισιόδοξοι για τη δυνατότητα δημιουργίας αξίας με άξονα την παγκόσμια παρουσία μας και τις μακροχρόνιες σχέσεςι με τους πελάτες μας. Η εξαγορά του Jebel Ali που πραγματοποιήθηκε τον προηγούμενο μήνα, αποδεικνύει τη στρατηγική σημασία του κλάδου Υαλουργίαςκαι μας τοποθετεί ιδανικά στην περιόχή για εξαγωγές στην Ευρώπη, Αφρική και Ασία, επισημαίνοντας τη στρατηγική μας για παγκόσμια ανάπτυξη".

    Δείτε το Δελτίο Τύπου της εταιρείας στη δεξιά στήλη "Σχετικά Αρχεία".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ