Τη μετατροπή της σε εταιρεία τροφίμων γενικότερα, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της πέραν των αλλαντικών δρομολογεί η διοίκηση της Creta Farm το τελευταίο διάστημα, κάνοντας συνεχώς κινήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση. Παράλληλα στη στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνεται η απόκτηση ηγετικής θέσης στον κλάδο που ήδη δραστηριοποιείται, η ανάπτυξη και προώθηση νέων προϊόντων, αλλά και η αύξηση της εξαγωγικής της δραστηριότητας με την είσοδό της σε νέες αγορές.
Προς αυτή την κατεύθυνση πριν από λίγες ημέρες η Creta Farm λάνσαρε κατεψυγμένα φαγητά, ανταγωνιζόμενη ευθέως εταιρείες σαν τον Mπάρμπα - Στάθη, ενώ από τον Οκτώβριο κάνει το πρώτο της βήμα και στη μαζική εστίαση, χωρίς όμως, να έχει γίνει γνωστό τίποτα περισσότερο για τη συγκεκριμένη κίνηση.
Σημαντικοί εξαγωγικοί στόχοι για την εταιρεία με «δούρειο ίππο» το προϊόν «Εν Ελλάδι» αποτελούν οι περιοχές της Ευρασίας αλλά και των ΗΠΑ, αγορές που εκτιμάται πως διαθέτουν τεράστιες δυνατότητες αλλά και σημαντικές ιδιομορφίες. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έδωσε το παρόν στη διεθνή έκθεση Fancy Food, που πραγματοποιείται τον Ιούλιο στη Νέα Υόρκη, κίνηση η οποία διευκολύνει την έρευνα αγοράς – καταναλωτή στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Ωστόσο, οι προθέσεις της διοίκησης για σημαντική ανάπτυξη της εταιρείας είναι σαφείς και έχουν εκφραστεί δια στόματος του κ. Κων/νου Δομαζάκη, αντιπρόεδρου και διευθύνοντος σύμβουλου σε παλαιότερη συνάντησή του με εκπροσώπους του Τύπου όπου είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ότι «μέχρι το τέλος του 2006 θα έχουν γίνει τουλάχιστον δύο σημαντικές επιχειρηματικές κινήσεις οι οποίες πρόκειται να προσδώσουν ουσιαστική αύξηση μεγεθών, ώστε στο τέλος του 2008 να έχει επιτευχθεί ο διπλασιασμός των μεγεθών της».
Αντιόπη Σχοινά