11:35 09/09
Mega συμφωνία - ορόσημο για τον κλάδο της εξόρυξης: Η Anglo American συγχωνεύεται με την Teck Resources
Δημιουργούν έναν "γίγαντα" 53 δισ. δολ.. Από τα μεγαλύτερα deals στον μεταλλευτικό κλάδο εδώ και πάνω από μια 10ετία.
Την αλλαγή στη χρήση/διάθεση μέρους των κεφαλαίων που αντλήθηκαν από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, που αποφασίστηκε κατά την από 27/7/2010 Γενική Συνέλευση των μετόχων, αποφάσισε ομόφωνα το Διοικητικό Συμβούλιο της ΝΕΛ.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, για τους σκοπούς περαιτέρω ενίσχυσης του κεφαλαίου κίνησης της εταιρείας όσον αφορά την τρέχουσα δραστηριότητα αυτής, από το ποσό που είχε προβλεφθεί ότι θα χρησιμοποιηθεί για τη γενικότερη ενίσχυση του κεφαλαίου κίνησης, διατίθεται συνολικά το ποσό των 24.235.004 ευρώ για το κεφάλαιο κίνησης της τρέχουσας δραστηριότητας των εταιρειών του Ομίλου, αντί του αρχικώς ορισθέντος ποσού των 14.680.000 ΕΥΡΩ που αναφέρεται στο Ενημερωτικό δελτίο, στην ενότητα 4.5 παράγραφος (α.1).
Έτσι, μειώνεται σε 13.364.996 ευρώ από 22.920.000 ευρώ, ήτοι κατά 9.555.004 ΕΥΡΩ, το ποσό εκ των αντληθέντων κεφαλαίων που θα χρησιμοποιηθεί για ενίσχυση του κεφαλαίου κίνησης της που αφορά την ανάπτυξη των εργασιών της.
Οι λόγοι που επέβαλαν την αλλαγή αυτή είναι:
(α) καθυστέρηση στην είσπραξη των απαιτήσεων από την εκτέλεση δρομολογίων βάσει των συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας που έχουν ανατεθεί στις εταιρείες του Ομίλου.
(β) η αύξηση της τιμής των καυσίμων που απαιτεί μεγαλύτερη δαπάνη.
(γ) η αλλαγή πιστωτικής πολιτικής των εταιρειών πετρελαιοδότησης.
Η παραπάνω τροποποίηση που αποφασίσθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο τελεί υπό την έγκριση της προσεχούς Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 10.3.2011.
Η ανωτέρω αλλαγή δεν επιφέρει μείωση στο ποσό εκ των αντληθέντων κεφαλαίων που είχε προβλεφθεί ότι θα χρησιμοποιηθεί για τη μείωση του τραπεζικού δανεισμού της Εταιρείας ενώ μεταβάλλει το επενδυτικό σχέδιο της Εταιρείας, μόνον ως προς το ότι μειώνεται το κεφάλαιο που θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες των γραμμών "Ιταλία - Χώρες Αδριατικής" και "Τουρκία - Ελλάδα".