Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 18-Ιαν-2011 09:29

    Στην Τουρκία με... πλοηγό MLS

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στην πολλά υποσχόμενη αγορά της Τουρκίας επεκτείνεται η MLS Πληροφορική. Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, οι διαδικασίες για την επόμενη –μετά τη Γερμανία– στρατηγική κίνηση επέκτασης του ομίλου βρίσκονται σε πολύ προχωρημένο στάδιο, τόσο σε επίπεδο ανάπτυξης των προϊόντων, όσο και στην επιλογή των συνεργατών.   

    Προσώρας, η είσοδος της βορειοελλαδίτικης εταιρείας πληροφορικής στη γειτονική αγορά έχει αποφασιστεί να υλοποιηθεί σε συνεργασία με τοπικό partner που διαθέτει ισχυρή παρουσία στην Τουρκία, χωρίς, ωστόσο, να έχει αποκλειστεί η ίδρυση θυγατρικής μελλοντικά.

    Στόχος είναι να εκμεταλλευθεί η εταιρεία τη ραγδαία άνοδο της αγοράς πλοήγησης στην Τουρκία. Οι προσδοκίες είναι ιδιαίτερα υψηλές παρά το γεγονός ότι σήμερα περίπου το 40% της αγοράς ελέγχεται από δύο τουρκικές εταιρείες. Οι επικεφαλής της MLS ευελπιστούν ότι τα υψηλών ποιοτικών χαρακτηριστικών προϊόντα της εταιρείας σε συνδυασμό με το ισχυρό δίκτυο που κατέχει ο τοπικός partner, θα οδηγήσουν στην απόκτηση σημαντικού μεριδίου της αγοράς.

    Η αγορά πλοήγησης στη γειτονική χώρα «τρέχει» με πολύ υψηλό ρυθμό. Το 2010 οι πωλήσεις στο σύνολο υπερδιπλασιάστηκαν (120%) σε σχέση με το 2009 και εκτιμάται ότι και την εφετινή χρονιά ο ρυθμός θα υπερβεί το 40%. Συγκεκριμένα, από 45 χιλιάδες συσκευές πλοήγησης το 2009, πέρυσι οι πωλήσεις υπολογίζεται ότι ξεπέρασαν τις 100 χιλιάδες και εκτιμάται ότι σε βάθος τριετίας θα φθάσουν τις 350 χιλιάδες συσκευές.

                
    Η είσοδος στην Τουρκία θα αποτελέσει το επόμενη στρατηγικό βήμα επέκτασης του βορειοελλαδίτικου ομίλου εκτός συνόρων. Στην αγορά της Γερμανίας η MLS εισήλθε μέσω θυγατρικής με τη διεθνή καινοτομία MLS Destinator Talk&DriveTM για τα κινητά τηλέφωνα iPhone της Apple. Η εταιρεία ολοκλήρωσε την ανάπτυξη και στη γερμανική γλώσσα της μοναδικής στον κόσμο εφαρμογής πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Destinator Talk&DriveTM για το iPhone και έλαβε την έγκριση της Apple.       


    Αύξηση μεριδίων

     

    Στην Ελλάδα η υποχώρηση των πωλήσεων υπολογίζεται για το 2010 πως ανήλθε πάνω από το 20% (κυρίως από τον τομέα της πλοήγησης), αποτέλεσμα εν μέρει της αλλαγής της εμπορικής πολιτικής των εμπορικών αλυσίδων αλλά και της μείωσης της κατανάλωσης στην αγορά. Ωστόσο, η κερδοφορία εκτιμάται πως διατηρήθηκε σε αποδεκτά επίπεδα λόγω των κινήσεων διασποράς των δραστηριοτήτων που υλοποίησε από την αρχή της περασμένης χρονιάς η MLS.

    Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2010 η MLS διατήρησε και διεύρυνε το μερίδιο της σε επίπεδο τζίρου στην ελληνική αγορά πλοήγησης στο 56,7% έναντι 54,7% το εννεάμηνο του 2009, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας ερευνών Gfk. Παράλληλα, σημείωσαν άνοδο οι πωλήσεις αδειών πλοήγησης για κινητά τηλέφωνα (Android και Windows) ενώ ξεκίνησαν και οι πωλήσεις του MLS Destinator για iPhone της Apple, οι οποίες και έχουν μεγαλύτερο μεικτό κέρδος. Επιπλέον, η εταιρεία μείωσε τα λειτουργικά της έξοδα όπως επίσης και το κόστος των πρώτων υλών και το κόστος παραγωγής.

    Νίκος Χρυσικόπουλος

    nikos.chrissikopoulos@capital.gr

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ