Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 03-Ιουλ-2006 09:38

    ΝΕΛ: Για την… τιμή του «Κεντέρη»

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Περί τα τέλη του μήνα μπαίνει στη μάχη το «βαρύ» πυροβολικό της ακτοπλοϊκής ΝΕΛ, το «Αίολος-Κεντέρης». Το υπερταχύπλοο, το οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην Ιταλία για τις εργασίες αντικατάστασης των δυο μηχανών του, θα εκτελεί από τις 28 Ιουλίου καθημερινά το δρομολόγιο Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Σαντορίνη-Πειραιάς. Χαρακτηριστικό της προτίμησης που τρέφει το επιβατικό κοινό για το συγκεκριμένο πλοίο αποτελεί το γεγονός ότι από τη στιγμή που ξεκίνησαν οι κρατήσεις και μέσα στο πρώτο κιόλας μισάωρο ο αριθμός τους έφτασε στις 580.

    Το «Αίολος-Κεντέρης» λοιπόν με τις δυο (από τις τέσσερις συνολικά) ολοκαίνουργιες μηχανές του θα έχει και πάλι τη δυνατότητα να ταξιδεύει με 40 μίλια την ώρα, μεταφέροντας 1.742 επιβάτες, 442 αυτοκίνητα ΙΧ, ενώ υπενθυμίζεται ότι έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει και φορτηγά.

    Εξάλλου, σε εξέλιξη βρίσκεται το claim που έχει υποβάλει η ΝΕΛ κατά της εταιρείας SEMT Pielstick – κατασκευάστριας των μηχανών των τριών ταχυπλόων πλοίων, Αίολος Εξπρές, Αίολος Εξπρές ΙΙ και Αίολος Κεντέρης. Σημειώνεται πως το claim βασίζεται στο γεγονός ότι τα τρία αυτά πλοία από τον πρώτο χρόνο της εκμετάλλευσης τους έχουν υποστεί σημαντικές βλάβες στις μηχανές τους, με αποτέλεσμα τη δημιουργία σημαντικών προβλημάτων στην εύρυθμη λειτουργία της ΝΕΛ. Το ύψος της απαίτησης κατά της SEMT Pielstick ανέρχεται σε 89,75 εκατομμύρια ευρώ, πλέον πρόσθετης αποζημίωσης για δυσφήμιση της εταιρείας στους πελάτες, στους συνεργάτες της και στους μετόχους της, ενώ οι δικηγόροι της Ναυτιλιακής εμφανίζονται ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την επιτυχή έκβαση της υπόθεσης. Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά πως η είσπραξη της αποζηµίωσης αυτής θα αλλάξει σηµαντικά την χρηµατοοικονοµική κατάσταση της εταιρείας. Στην ίδια κατεύθυνση έχει συμβάλλει και η συμφωνία που έκλεισε η ΝΕΛ με την Τράπεζα Calyon η οποία είχε ως αποτέλεσμα να βελτιωθεί η καθαρή θέση της εταιρείας με το επιπλέον ποσό των 55.180.587 ευρώ.

    Το claim πάντως με τη γαλλική SEMT Pielstick έχει λάβει διεθνής διαστάσεις. Σε πρόσφατη έκδοσή της η Lloyd’s List είχε εκτενές ρεπορτάζ για την απαίτηση της ΝΕΛ κατά της κατασκευάστριας των μηχανών των τριών ταχύπλοων πλοίων.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ