10:30 31/10
Reuters: Στην αντεπίθεση η Ολλανδία - Η Nexperia αναστέλλει προμήθειες εξαρτημάτων για τα τσιπ στο εργοστάσιο της Κίνας
Επικαλούμενη "άμεση συνέπεια της πρόσφατης μη τήρησης των συμφωνηθέντων όρων".
Με αύξηση της κερδοφορίας και μείωση του κύκλου εργασιών ολοκλήρωσε το α΄εξάμηνο του 2010 η MLS Πληροφορική. 
Αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους παρουσίασαν αύξηση κατά 3,2% και διαμορφώθηκαν (μετά την αφαίρεση της έκτακτης εισφοράς ύψους 175 χιλ. ευρώ) σε 1,28 εκατ. ευρώ από 1,24 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009.
Αν δεν ληφθεί υπόψη η έκτακτη εισφορά τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για το α΄εξάμηνο του 2010 θα διαμορφώνονταν σε 1,46 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 17,31% σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2009.
Παράλληλα, ο κύκλος εργασιών της MLS μειώθηκε κατά 17% και ανήλθε σε 5,82 εκατ. ευρώ από 7,01 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κατέγραψαν άνοδο 4,7% και έφθασαν σε 2,75 εκατ. ευρώ από 2,63 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2009.
Η καθαρή θέση της MLS ανέρχεται σε 15,23 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία διαθέτει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και υψηλούς δείκτες ρευστότητας, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στις 30/6/2010 διαμορφώθηκαν σε 3,11 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 18,7% έναντι της 30/6/2009, οπότε διαμορφώθηκαν σε 2,62 εκατ. ευρώ.
Οι πωλήσεις της MLS επηρεάστηκαν κατά το β΄ τρίμηνο του 2010 (Απρίλιο-Ιούνιο) από τις επιπτώσεις της δημοσιονομικής κρίσης στην Ελλάδα που επηρέασε και τις πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας. Ωστόσο, η εταιρεία, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά πλοήγησης αντέδρασε μειώνοντας τα λειτουργικά της έξοδα, ενώ επίσης μείωσε τόσο το κόστος των α΄ υλών όσο και το κόστος παραγωγής.
Η διοίκηση της MLS αναμένει ανάκαμψη της αγοράς πλοήγησης το δ΄ τρίμηνο του 2010. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία, η οποία διαθέτει μηδενικό δανεισμό και υψηλή ρευστότητα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην αγορά και διαμορφώνει ανάλογα τις κινήσεις της. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δρομολογήσει την επέκταση της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, καθώς η στρατηγική της για την επόμενη τριετία αφορά σε ανάπτυξη εντός και εκτός ελληνικών συνόρων.
 
        