Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 27-Ιουλ-2010 14:42

    Πράξη έκανε η ΕΤΕ το Συνήγορο του Πελάτη

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε λιγότερο από ένα εξάμηνο η Εθνική Τράπεζα έκανε πράξη τη δέσμευση της διοίκησης της για την υλοποίηση του θεσμού του Συνηγόρου του Πελάτη ο οποίος θα επιλύει όχι μόνο κατασταλτικά αλλά και προληπτικά και συμβουλευτικά τα προβλήματα που ανακύπτουν στη σχέση πελάτη-τράπεζας. όπως παρουσίασε ο κ. Δημήτρης Παυλάκης, διευθυντής του Συνηγόρου του Πελάτη.

    Σημειώνεται ότι η Εθνική είναι η μόνη τράπεζα που έχει αυτό το θεsmό ο οποίος υπάρχει μόνο σε τράπεζες της Βόρειας Αμερικής και της Βόρειας Ευρώπης.

    Σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται ότι "με τις πρωτοβουλίες αυτές σήμερα να παίρνουν σάρκα και οστά αποδεικνύεται έμπρακτα, ότι πυρήνας της νέας στρατηγικής του Ομίλου της Εθνικής, είναι πλέον η καθιέρωση της διαφάνειας των συναλλαγών και της τιμολογιακής πολιτικής για την ενίσχυση των παραδοσιακών σχέσεων και το χτίσιμο αμοιβαίας εμπιστοσύνης του πολίτη με την Τράπεζα. 

    Ως Συνήγοροι του Πελάτη εκ της συστάσεως του θεσμού έχουμε ως αποστολή να λειτουργούμε: 

    • συνεκτικά προωθώντας την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ πελάτη και Τράπεζας ώστε να προωθηθεί το “good will” της Τράπεζας 

    • κατασταλτικά επιλύοντας προβλήματα που έχουν ανακύψει μεταξύ πελάτη και τράπεζας αναζητώντας λύσεις κοινής αποδοχής 

    • προληπτικά προτείνοντας μέτρα που αίρουν τα επαναλαμβανόμενα σημεία τριβής στην σχέση μεταξύ πελάτη και Τράπεζας 

    Αισθανόμαστε σήμερα την ανάγκη να σας εκφράσουμε την ικανοποίηση μας αφού υλοποιούνται στην πράξη και οι τρείς στόχοι που έχουν τεθεί ως κύρια αποστολή στο έργο μας. 

    Έγινε πολύ δουλειά και σε πολύ σύντομο χρονικό πλαίσιο. Με εντατική εργασία τόσο των μονάδων της Λιανικής Τραπεζικής όσο και των Νομικών μας Υπηρεσιών και Κανονιστικής Συμμόρφωσης, έγινε πράξη το δύσκολο αυτό έργο, το οποίο μπορείτε και μόνοι σας να επιβεβαιώσετε αφού, στο πλαίσιο της απόλυτης διαφάνειας, τα πάντα σας είναι προσβάσιμα μέσω των ιστοσελίδων μας. 

    Ακόμα και κάποιος που δεν είναι εξοικειωμένος με νομικά κείμενα εύκολα θα διαπιστώσει, ότι έχουν γίνει πάνω από 60 ουσιαστικές βελτιώσεις με προσαρμογές και τροποποιήσεις όλες σχεδόν στην κατεύθυνση να είναι κατανοητές και ξεκάθαρες στον πελάτη."

    Νένα Μαλλιάρα

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ