Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 27-Ιουλ-2010 09:47

    Στη “Μέκκα” των συστημάτων πλοήγησης η MLS Πληροφορική

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Μπροστά σε μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην 15χρονη ιστορία της βρίσκεται η MLS Πληροφορική. 

    Έπειτα από μακρύ διάστημα προετοιμασίας, μέσα στις επόμενες εβδομάδες ξεκινά την εμπορική της δραστηριοποίηση στη γερμανική αγορά, μια από τις μεγαλύτερες διεθνώς για προϊόντα αυτόματης πλοήγησης, στην οποία έχει ήδη παρουσία το σύνολο σχεδόν των μεγάλων “παικτών” του κλάδου. 

    Αν και η ίδρυση της γερμανικής θυγατρικής ανακοινώθηκε μόλις προ ημερών, οι επικεφαλής της MLS παρακολουθούσαν εδώ και μια πενταετία την γερμανική αγορά, και όχι μόνο για λόγους που έχουν να κάνουν με την πρόοδο της τεχνολογίας στο συγκεκριμένο κλάδο. Η Γερμανία θεωρείται "Μέκκα" και πεδίο συναγωνισμού των μεγαλύτερων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στα συστήματα αυτόματης πλοήγησης: κάθε χρόνο πωλούνται 3 εκατομμύρια τέτοιες συσκευές, όταν στην Ελλάδα το αντίστοιχο μέγεθος φθάνει τις 150 χιλιάδες ετησίως. Επιπλέον, ορισμένες από τις ισχυρότερες εταιρείες της αγοράς διεθνώς, όπως η Navigon και η Becker, είναι γερμανικές, ενώ άλλες όπως η ολλανδική Tom Tom διαθέτουν ισχυρή παρουσία (και) σε αυτή την χώρα. 

    “Εργαζόμαστε πολύ καιρό και σε όλα τα επίπεδα για την κίνηση αυτή. Η Γερμανία είναι μια πολύ ανταγωνιστική αγορά, την οποία όμως γνωρίζουμε καλά. Στόχος της MLS δεν είναι να διαθέσει στη γερμανική αγορά ακόμη ένα σύστημα πλοήγησης, αντίθετα η είσοδός μας θα έχει ως αιχμή του δόρατος τη καινοτομία, προωθώντας ένα νέο concept αντίστοιχο του οποίου δεν υπάρχει σήμερα. Το βέβαιο είναι πως θα βάλουμε τα δυνατά μας, από εκεί και πέρα το λόγο έχουν οι Γερμανοί καταναλωτές”, λέει ο Γιάννης Καματάκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. 

    Η MLS αθόρυβα έχει επενδύσει εδώ και καιρό σε έρευνα και τεχνολογία (R&D) ώστε να εξελίξει προϊόντα και υπηρεσίες για την γερμανική αγορά, ενώ ήδη έχει προχωρήσει στην δημιουργία των απαραίτητων υποδομών σε επίπεδο στελεχιακού δυναμικού, εμπορικού δικτύου και μάρκετινγκ. Στόχος είναι το λανσάρισμα των προϊόντων της ελληνικής εταιρείας να ξεκινήσει μέσα στο επόμενο δίμηνο, ώστε εν όψει της κορύφωσης της εμπορικής κίνησης την περίοδο των Χριστουγέννων να υπάρχει ήδη επαρκής χρόνος δραστηριοποίησης στη χώρα. 

    Ουσιαστικά, σημειώνουν αναλυτές, η MLS με την είσοδό της στην Γερμανία δοκιμάζει τις δυνάμεις της “εκτός έδρας”. Στην Ελλάδα η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στα συστήματα αυτόματης πλοήγησης με μερίδιο που υπερβαίνει το 50%, αφήνοντας πίσω μεγάλες εταιρείες με πωλήσεις αρκετών δισ.ευρώ. “Όπλο” της αποτελούν τα καινοτόμα προϊόντα που έχει εισάγει στην αγορά, με πιο πρόσφατο το MLS Destinator Talk&Drive live, το οποίο συνδυάζει την αναγνώριση φωνής Talk&Drive και την live ενημέρωση για την κίνηση στους δρόμους liveTRAFFIC. Πάντως, η επέκταση και κυρίως η καθιέρωση του brand στη Γερμανία αποτελεί μακροπρόθεσμο project της εταιρείας, η οποία, σύμφωνα με τη διοίκηση, θα κινηθεί με προσεκτικά βήματα και ρεαλιστικούς στόχους. 

    Ν. Χρυσικόπουλος

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ