Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 06-Ιουλ-2010 13:55

    ΕΥΔΑΠ: Βραβείο για την εξυπηρέτηση πελατών

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Το βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη χρήση τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών» απονεμήθηκε στην ΕΥΔΑΠ, στην εκδήλωση απονομής των εθνικών βραβείων εξυπηρέτησης πελατών, που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). 

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η ΕΥΔΑΠ, έχοντας αναπτύξει πελατοκεντρικά συστήματα εξυπηρέτησης, έχει προάγει τα Περιφερειακά της Κέντρα σε «one-stop-shops», έχει αναβαθμίσει τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου 1022 και δίνει, επίσης, τη δυνατότητα στους πελάτες της να ολοκληρώσουν ένα μεγάλο πλήθος συναλλαγών με την Εταιρεία μέσω της εταιρικής της ιστοσελίδας (www.eydap.gr). 

    Έτσι, μεταξύ άλλων, οι πελάτες της ΕΥΔΑΠ έχουν τη δυνατότητα να επικαιροποιήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία και τον αποδέκτη του λογαριασμού, να δηλώσουν (ενδεχομένως) διαφορετική διεύθυνση παράδοσής του, να εξοφλήσουν τον λογαριασμό τους μέσω των 11 συνεργαζόμενων τραπεζών - ακόμα κι αν είναι εκπρόθεσμος - να δουν τις προηγούμενες καταναλώσεις, να λαμβάνουν sms και e-mail ειδοποιήσεις, όταν εκδίδεται ο λογαριασμός ή όταν παρουσιάζεται ασυνήθιστα μεγάλη κατανάλωση. Τις ίδιες δυνατότητες έχουν οι μεγάλοι πελάτες, οι οποίοι - επιπλέον - μπορούν μέσω τηλεμέτρησης να λαμβάνουν σε ημερήσια βάση ενημέρωση για την καταναλισκόμενη ποσότητα νερού.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ