Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 02-Φεβ-2025 12:23

    Τραγωδία στα Τέμπη: Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία - Αποκαλυπτικό βίντεο

    5822402
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οπτικό ντοκουμέντο αναμένεται να ρίξει φως για το τι πραγματικά μετέφεραν τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας τη μοιραία νύχτα στα Τέμπη. Πρόκειται για το μοναδικό μέχρι σήμερα βίντεο στο οποίο έχει αποτυπωθεί η κίνηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε με το Intercity, δεν προέρχεται από τις κάμερες ασφαλείας του ΟΣΕ, αλλά από ένα μίνι μάρκετ στην περιοχή της Λεπτοκαρυάς.

    Με βάση το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ το οποίο επικαλείται πραγματογνώμονες που έχουν στη διάθεσή τους όλο το βίντεο, και έχουν κάνει δική τους επεξεργασία, υπάρχουν ισχυρότατες ενδείξεις με βάση τις οποίες σε ένα από τα τρία ανοιχτά βαγόνια υπάρχει κάτι που παραπέμπει σε δεξαμενή μέσα στην οποία πιθανόν να υπήρχε η εύφλεκτη ουσία που προκάλεσε και την έκρηξη!

    Σημειώνεται πως σε περιπτώσεις που τα φορτία έχουν ξεκινήσει από χώρα της ΕΕ και καταλήγουν στην Ελλάδα τα βαγόνια αυτά δεν ελέγχονται και είναι ασφαλισμένα. Αν όμως έρχονται από τρίτες χώρες, όπως τα ελάσματα που υπήρχαν στην εμπορική αμαξοστοιχία τα οποία προέρχονταν από ελασματουργείο στα Σκόπια, τότε ελέγχονται.

    Οι πραγματογνώμονες, επικαλούμενοι πληροφορίες που έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν όλο το προηγούμενο διάστημα, αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο μετά τον έλεγχο, το ενδεχόμενο παράνομο φορτίο να φορτώθηκε πάνω στα ανοιχτά βαγόνια στο διάστημα που μεσολαβεί από τον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης μέχρι τον σταθμό της Σίνδου.

     

     

    Τι ανέφερε ο γενικός γραμματέας του σωματείου εργαζομένων του ΟΣΕ

    Ο γενικός γραμματέας του σωματείου εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης, ανέφερε στο Kontra ότι "ο ΟΣΕ είναι επιφορτισμένος μόνο με τη συντήρηση και με την κατασκευή της σιδηροδρομικής υποδομής".

    Ο Νίκος Τσικαλάκης εξήγησε ότι τρεις εταιρείες πραγματοποιούν εμπορευματική κίνηση μέσω των τρένων στη χώρα.

    Όσο για τη διαδικασία ελέγχου των φορτίων, εξήγησε: "Είτε μέσω καραβιών, είτε μέσω φορτηγών είτε με τρένο η διαδικασία είναι ίδια".

    "Το φορτίο μεταφέρεται και είναι σφραγισμένο από τις τελωνειακές αρχές. Για να ξεσφραγιστεί χρειάζεται η παρουσία αστυνομικών αρχών και δικαστικός λειτουργός", ανέφερε σχετικά με τη διαδικασία για κοντέινερ που φθάνουν στη χώρα από το εξωτερικό. Αν είναι σε σφραγισμένο κοντέινερ το φορτίο, η Hellenic Train δεν έχει ευθύνη", σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στο Kontra.

    Δηλαδή, κάποιος μπορεί να μεταφέρει ανενόχλητος ένα τόνο πυρομαχικά ή ηρωίνη, συμπέρανε έκπληκτος ο παρουσιαστής της εκπομπής.

    Εξαιρετικά σημαντική είναι και η απάντηση του Νίκου Τσικαλάκη για τις κάμερες στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Όπως υπογράμμισε, τις κάμερες χειρίζεται ιδιωτική εταιρεία, μετά από σύμβαση με τον ΟΣΕ. "Αν δεν πάει η αστυνομία να τους ζητήσει υλικό, δεν ξέρω τι έχουν κρατήσει από το βράδυ της σύγκρουσης", είπε χαρακτηριστικά ο γγ του σωματείου εργαζομένων του ΟΣΕ.

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ