Κυριακή, 23-Ιουλ-2023 12:53
Φωτιά στη Ρόδο: TUI και Jet2 ακυρώνουν τις πτήσεις προς το νησί - Κανονικά οι πτήσεις της Ryanair

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 19:42
Η TUI ανακοίνωσε σήμερα ότι ακυρώνει όλες τις πτήσεις και τις κρατήσεις διακοπών προς τη Ρόδο για τις επόμενες ημέρες, όπως αναφέρει το Skynews.
Η ταξιδιωτική εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της: "Η κατάσταση στο νότιο τμήμα της Ρόδου παραμένει ασταθής και δύσκολη. Λόγω αυτού και λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις στις τοπικές κοινότητες που επηρεάζονται, η TUI αποφάσισε να ακυρώσει όλες τις πτήσεις και τις προγραμματισμένες διακοπές προς τη Ρόδο για αναχωρήσεις έως και την Τρίτη 25 Ιουλίου".
Η Jet2 ακύρωσε όλες τις πτήσεις και τα ταξιδιωτικά πακέτα που αναμένονταν να αναχωρήσουν στη Ρόδο έως και την 30ή Ιουλίου, ανακοίνωσε η εταιρεία, σε νεότερη ανακοίνωσή της.
"Λόγω αυτών των έκτακτων συνθηκών, ακυρώσαμε έως και την Κυριακή 30 Ιουλίου όλες τις πτήσεις και τα πακέτο που πρόκειται να αναχωρήσουν για τη Ρόδο", ανέφερε η ανακοίνωση στο Twitter. "Πιστεύουμε ότι αυτό είναι το σωστό για όλους".
Η Ryanair ανακοίνωσε ότι οι πτήσεις της από και προς την Ρόδο λειτουργούν κανονικά παρά τις πυρκαγιές που μαίνονται στο νησί.
"Οι πτήσεις της Ryanair προς/από το αεροδρόμιο της Ρόδου εκτελούνται προς το παρόν κανονικά και ανεπηρέαστες από τις δασικές πυρκαγιές", ανέφερε η Ryanair σε ανακοίνωσή της που δόθηκε μέσω της εφαρμογής της εταιρείας για κινητά τηλέφωνα στις 12:07 ώρα Ελλάδας.
Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία ενημέρωσε τους επιβάτες που αναχωρούν από το αεροδρόμιο της Ρόδου ότι θα δεχτεί προσωρινά ταξιδιωτικά έγγραφα που εκδίδονται από την Ελληνική Αστυνομία και ότι θα ειδοποιήσει τους επιβάτες για τυχόν αλλαγές πτήσεων μέσω της εφαρμογής της.
Η EasyJet ανακοίνωσε ότι οι πτήσεις της προς τη Ρόδο εξακολουθούν να πραγματοποιούνται- αλλά η εταιρεία ακύρωσε όλα τα πακέτα διακοπών στο ελληνικό νησί μέχρι την Τετάρτη, σύμφωνα με το BBC.
Ενώ οι πτήσεις συνεχίζονται κανονικά, η EasyJet ανέφερε ότι όποιος έχει κάνει κράτηση για να ταξιδέψει πριν από τις 29 Ιουλίου μπορεί να αλλάξει δωρεάν την πτήση του σε άλλη ημερομηνία ή να ζητήσει voucher.
"Επικοινωνούμε με πελάτες που ήταν προγραμματισμένο να ταξιδέψουν στη Ρόδο έως τις 29 Ιουλίου για να συζητήσουμε τις επιλογές τους", ανέφερε σε ανακοίνωσή της που μετέδωσε το BBC.
Η διοίκηση της British Airways ανέφερε στο BBC ότι εξακολουθεί να σχεδιάζει πτήσεις στη Ρόδο την ερχόμενη εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένης μιας πτήσης αύριο Δευτέρα.
Πελάτες της British Airways που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη Ρόδο μπορούν να αλλάξουν την ημερομηνία της πτήσης τους για να επιστρέψουν νωρίτερα από τη προγραμματισμένη ημερομηνία, χωρίς επιπλέον χρέωση, τόνισε η αεροπορική εταιρεία.
Επίσης, όποιος επιβάτης έχει κάνει κράτηση με την εταιρεία για να ταξιδέψει στη Ρόδο την ερχόμενη εβδομάδα μπορεί να αλλάξει την πτήση του σε μεταγενέστερη ημερομηνία, επίσης χωρίς επιπλέον χρέωση.
Όσο για την αυριανή πτήση της BA - η αεροπορική εταιρεία λέει ότι θα χρησιμοποιήσει αεροπλάνο μεγαλύτερο από αυτό που ήταν προγραμματισμένο, ώστε να μπορεί να επιβιβαστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι που βρίσκονται στη Ρόδο και θέλουν να επιστρέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Κανονικά πραγματοποιεί τις πτήσεις της από και προς το αεροδρόμιο της Ρόδου η SKY express.
Για τη διευκόλυνση των επιβατών που επιθυμούν να ενημερωθούν αναλυτικότερα και να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε αλλαγή στον ταξιδιωτικό τους προγραμματισμό, η SKY express έχει ενεργοποιήσει την ειδική γραμμή επικοινωνίας +30 215 215 6513.
Ειδικότερα, για όσους επιβάτες με κράτηση έως 31/07 από και προς το αεροδρόμιο της Ρόδου (RHO) επιθυμούν να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε αλλαγή στον ταξιδιωτικό τους προγραμματισμό ισχύουν τα εξής:
• Δωρεάν αλλαγή χωρίς χρέωση σε μελλοντική πτήση έως 31 Αυγούστου 2023.
• Έκδοση ενός κουπονιού (voucher) ισόποσης αξίας, με ισχύ 12 μήνες για οποιοδήποτε προορισμό εντός του δικτύου της SKY express.
Αναλυτικά, όλες οι πληροφορίες βρίσκονται εδώ: https://www.skyexpress.gr/el/news/rhodes-emergency
"Από την πρώτη ημέρα των καταστροφικών πυρκαγιών στη Ρόδο, η SKY express σε συνεργασία με την οργάνωση HUMANITY GREECE μεταφέρει είδη πρώτης ανάγκης στο νησί, ανταπόκριση που θα συνεχιστεί όσο υπάρχει ανάγκη έκτακτης μεταφοράς ειδών" σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση υης εταιρείας .
Και προσθέτει "Πρωταρχικό μέλημα της εταιρείας είναι να διατηρηθεί η πραγματοποίηση των πτήσεων, ώστε να συνεχίζεται ταυτόχρονα η μεταφορά και η διασύνδεση επιβατών, ειδικού προσωπικού (όπως οι εναερίτες) και αγαθών πρώτης ανάγκης.
Στο πλαίσιο αυτό, το προσωπικό των εταιρειών επίγειας εξυπηρέτησης SKYserv και swissport, εταιρειών του Ομίλου IOGR στον οποίο ανήκει και η SKY express, έχει ήδη ενισχυθεί με την προσθήκη επιπλέον εργαζομένων που έχουν μεταβεί στο σταθμό της Ρόδου για τη διευκόλυνση και την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών".
Και καταλήγει η ανακοίνωση "Η SKY express παρακολουθεί ενεργά την εξέλιξη της καταστροφικής πυρκαγιάς και των συνεπειών της, είναι στη διάθεση των αρμόδιων φορέων για την κάλυψη οποιασδήποτε ανάγκης μεταφοράς από και προς τη Ρόδο, και θα κλιμακώνει την προσφορά της βάσει της εξέλιξης αυτής".
Διαβάστε όλα τα νέα για την φωτιά στην Ρόδο ΕΔΩ