Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 15-Ιουν-2020 12:00

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπαίνει στην υπηρεσία του E-Commerce

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπαίνει στην υπηρεσία του E-Commerce
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στην υπηρεσία του e-commerce, μπαίνει η τεχνητή νοημοσύνη, με στόχο την αύξηση των κερδών των ηλεκτρονικών καταστημάτων και την ανάλυση των απαιτήσεων της νέας εποχής.

    Η πρόσφατη περίοδος της καραντίνας και η επιστροφή στη νέα κανονικότητα λειτούργησαν ήδη σαν επιταχυντές της ανάπτυξης της αγοράς του e-commerce. Παράλληλα με την περαιτέρω ωρίμανση και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, ωστόσο, αυξάνονται και οι απαιτήσεις των καταναλωτών από τα e-shops. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Juniper Research, μέχρι το 2024 οι δαπάνες των ηλεκτρονικών αγορών θα γνωρίσουν αύξηση της τάξης του 66%. Σε αυτή την αυξητική τάση διαδραματίζει σημαντικότατο ρόλο η Τεχνητή Νοημοσύνη. 

    Στα ανανεωμένα ζητούμενα που είναι η εξυπηρέτηση, η ταχύτητα φόρτωσης, η έξυπνη πλοήγηση και η ευχάριστη εμπειρία που επιδιώκει να βιώσει ο e - shopper, ανταποκρίνεται με  αποτελεσματικότητα η Τεχνητή Νοημοσύνη. Στον τομέα αυτό, η  Plushost.gr, η πρώτη εξειδικευμένη e-commerce εταιρεία στην Ελλάδα, αναπτύσσει ήδη  μια σειρά από εφαρμογές για λογαριασμό των πελατών της.

    Η Plushost.gr διαφοροποιήθηκε έγκαιρα πρωτοπορώντας καθώς χρησιμοποίησε τις εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης όχι ως μια ακόμη τεχνολογική λύση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά ως ένα    ολοκληρωµένο πακέτο εξελιγμένων υπηρεσιών σύμφωνα µε τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες κάθε ηλεκτρονικού καταστήµατος. Όπως αναφέρει ο κ. Θανάσης Καμέας, founder & CEO της Plushost.gr, η Plushost.grενσωματώνει   κάθε νέα τεχνολογία με απολύτως χρηστικό τρόπο προς όφελος του πελάτη κάνοντας χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence), με ορατό αντίκτυπο στην αύξηση των κερδών των e- shops. Η της Plushost.gr διαθέτει μεγάλη τεχνογνωσία στη χρήση των εφαρμογών της Τεχνητής Νοημοσύνης  σε κρίσιμους τομείς, από το Sales Forecasting (Πρόβλεψη των Πωλήσεων) έως το Retargeting Potential Customers (Επαναστόχευση Δυνητικών Πελατών). 

    Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence) εστιάζει σε ένα κυρίαρχο και διαχρονικό ζητούμενο: Να βιώσουν οι e-shoppers μια συγκλονιστική εμπειρία περιήγησης και αγοράς. Καλύτερη εμπειρία ισοδυναμεί με περισσότερες παραγγελίες στο e-shop και περισσότερες παραγγελίες σημαίνει αύξηση του κέρδους. Χάρις στις εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης, τα δεδομένα συλλέγονται και αξιοποιούνται με τέτοιο τρόπο κατά τη διαδικασία αλληλεπίδρασης των χρηστών με το e-shop,  ώστε στην επόμενη φάση οι διαφημίσεις, στις οποίες "εκτίθενται", να είναι personalized (προσωποποιημένες) και να ικανοποιούν τις πραγματικές τους επιθυμίες. Στη δεύτερη φάση και στο στάδιο της αγοράς προϊόντων, αξιοποιείται το Voice Assistance (Φωνητική βοήθεια), ένα εργαλείο καθοδήγησης του χρήστη έτσι ώστε να  αναζητήσει και να εντοπίσει με ευκολία τα προϊόντα που επιλέγει και να ολοκληρώσει με επιτυχία την παραγγελία του.

    Οι δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης σε σχέση με το E-Commerce δεν σταματούν εδώ. Χρησιμοποιώντας το Customer-Centric Visual Search, δηλαδή την Πελατοκεντρική Οπτική Αναζήτηση, το eshop μπορεί να προσφέρει πιο σοφιστικέ προτάσεις προϊόντων που αφορούν και ενδιαφέρουν τον χρήση, παρέχοντάς του μια συνολικά πιο αναβαθμισμένη online εμπειρία με αυξημένες  πιθανότητες να προχωρήσει στην κατάλληλη αγορά για αυτόν. 

    Η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση παρέχει τη   δυνατότητα στο περιεχόμενο ενός e-shop να προσαρμόζεται στις προτιμήσεις του καταναλωτή, στέλνοντας του το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Με αυτόν τον τρόπο και το ηλεκτρονικό κατάστημα πολλαπλασιάζει τις πιθανότητες πώλησης και ο αγοραστής έρχεται σε επαφή και τελικά βρίσκει και αγοράζει αυτό ακριβώς που του χρειάζεται. 
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ