Τετάρτη, 15-Οκτ-2025 11:01
Η Chloé στην luxury ελληνική αγορά: Η στρατηγική επένδυση μέσω του ομίλου Φάις

Η είσοδος του γαλλικού οίκου Chloé στην ελληνική αγορά αποτελεί μια στρατηγική κίνηση με πολλαπλό νόημα: ενισχύει την παρουσία του πολυτελούς brand στο κέντρο της Αθήνας, διευρύνει το portfolio του ομίλου Φάις και φέρνει στην Ελλάδα μια premium retail εμπειρία, αντίστοιχη των "μητροπόλεων" μόδας του εξωτερικού.
Το νέο κατάστημα, στο ιστορικό κτίριο City Link επί της οδού Σταδίου 4, άνοιξε τις πόρτες του στα τέλη του Σεπτεμβρίου και φιλοξενεί συλλογές prêt-à-porter, δερμάτινα είδη, υποδήματα και αξεσουάρ υπό τη δημιουργική διεύθυνση της Chemena Kamali.
Η επένδυση εντάσσεται στη στρατηγική επέκτασης του ομίλου Φάις στο χώρο της πολυτελούς μόδας. Με 45 χρόνια εμπειρίας, παρουσία σε έξι χώρες και πάνω από 100 διεθνή σήματα, ο όμιλος εστιάζει σε αγορές με υψηλή προοπτική ανάπτυξης και στην ενίσχυση του omnichannel δικτύου διανομής του. Η Καλογήρου Α.Ε., θυγατρική του ομίλου και κύριος retail operator στον χώρο της πολυτελούς ένδυσης και υπόδυσης στην Ελλάδα, διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο πολυτελών ονομάτων, μεταξύ των οποίων Chloé, Ferragamo, Tod’s και Hogan, ενώ φέτος θα ενταχθεί και το πρώτο κατάστημα Jimmy Choo στην ελληνική αγορά.
Η μπουτίκ Chloé, πέρα από την εμπορική της αξία, αποτελεί παράδειγμα της στρατηγικής προσέγγισης του ομίλου Φάις στον χώρο του luxury retail, με αξιοποίηση κεντρικών τοποθεσιών, εστίαση στην εμπειρία του καταναλωτή και ενίσχυση της σχέσης με διεθνή brands. Ο σχεδιασμός του χώρου, με φωτεινά εσωτερικά, μάρμαρα και καμπύλες γραμμές, ενισχύει την τοποθέτηση του οίκου, ενώ διασφαλίζει ότι η εμπειρία αγορών είναι μοναδική.
Η ελληνική αγορά luxury retail συνεχίζει να αναπτύσσεται με σταθερούς ρυθμούς, και η στρατηγική κίνηση του ομίλου Φάις με την Chloé αναδεικνύει την επιχειρηματική της διορατικότητα. Η επένδυση αυτή ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του ομίλου σε μια αγορά όπου η πολυτελής μόδα προσελκύει ολοένα και μεγαλύτερο κοινό, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει τη συνεχής ανάπτυξη του δικτύου του και τη μακροχρόνια συνεργασία με κορυφαία διεθνή ονόματα στο χώρο της μόδας.
Και από τι υποφέρει, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
Πάνω από 70 εκατ. ευρώ τζίρος εφέτος με στρατηγική brand building αντί "γενναίων" εκπτώσεων. Η καμπάνια για τον καρκίνο του μαστού.
Οι χώρες μπορούν να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας σε μεγάλη κλίμακα αν κινηθούν αρκετά γρήγορα.
Πρόβλημα που επηρεάζει μεταξύ άλλων χώρες όπως η Ισπανία και η Ελλάδα.
Στην Αθήνα, το delivery έχει γίνει πολύ περισσότερο από μια λύση ανάγκης. Έχει μετατραπεί σε έναν πλούσιο γαστρονομικό χάρτη, όπου κάποια μαγαζιά ξεχωρίζουν, έχοντας χτίσει κοινό, στυλ και ένα...
Οι δύο ιστορικές ελληνικές σοκολατοποιΐες κατέγραψαν διψήφια αύξηση κερδών το 2024, αψηφώντας το ράλι στις τιμές του κακάο.
Όταν μειώνονται οι φορολογικοί συντελεστές και τα νομίσματα είναι μετατρέψιμα, οι άνθρωποι δεν θέλουν πολύ χρυσό.
Οι αλλαγές που χαρακτηρίζουν τη σύγχρονη εποχή είναι ραγδαίες και πρωτοφανείς.
Μια εταιρεία χαρτοφυλακίου με την επωνυμία DT Marks Defi LLC έχει εισπράξει περισσότερα χρήματα από σχεδόν οποιαδήποτε άλλη οντότητα στο δίκτυο επιχειρήσεων του προέδρου.
Οι σπάνιες γαίες που δεν είναι... όντως σπάνιες και το γεωστρατηγικό σκάκι που παίζουν ΗΠΑ - Κίνα.
Πρόκειται για ένα fund ύψους 400 εκατ. ευρώ, που θα επικεντρώνεται σε επενδύσεις στον κλάδο των υποδομών.
Στην κορυφή της λίστας ο Κριστιάνο Ρονάλντο για έκτη φορά την τελευταία δεκαετία.
Γεγονός που θα επιτρέψει "την εξοικονόμηση 1 δισεκ. φράγκων ετησίως έως το τέλος του 2027"
Oι πολεμικές συρράξεις συνήθως γεννούν καινοτομίες, καθώς τα αντίπαλα στρατόπεδα επιδιώκουν στρατηγικό πλεονέκτημα.
Η startup, που αναπτύσσει έναν φορητό μαγνητικό τομογράφο χαμηλού κόστους, έχει αντλήσει συνολικά 28 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Σπ. Παπαγιαννάκη, θα ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα.