Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 05-Νοε-2025 14:44

    McDonald’s: Υψηλότερες των εκτιμήσεων πωλήσεις στις ΗΠΑ στο γ’ τρίμηνο, μικρή υστέρηση στα κέρδη ανά μετοχή

    McDonald’s: Υψηλότερες των εκτιμήσεων πωλήσεις στις ΗΠΑ στο γ’ τρίμηνο, μικρή υστέρηση στα κέρδη ανά μετοχή
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η McDonald’s ανακοίνωσε αποτελέσματα γ’ τριμήνου στα οποία κατεγράφη ταχύτερη του αναμενόμενου αύξηση πωλήσεων στις ΗΠΑ, καθώς οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα ανά επίσκεψη στα καταστήματα της αλυσίδας fast food.

    Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις ΗΠΑ (US comparable-store sales) ενισχύθηκαν κατά 2,4% στο τρίμηνο, με την εταιρεία να αποδίδει την άνοδο κυρίως σε υψηλότερη δαπάνη ανά παραγγελία. Σε διεθνές επίπεδο, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,6%, ξεπερνώντας οριακά τις εκτιμήσεις για 3,55%. Σε επίπεδο ομίλου, οι συγκρίσιμες πωλήσεις κινήθηκαν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή υποχώρησαν ελαφρώς σε σχέση με τις προβλέψεις των αναλυτών του Bloomberg, διαμορφωμένα στα $3,22 ανά μετοχή έναντι $3,23 πέρυσι, με καθαρά κέρδη $2,31 δισ.

    Η McDonald’s έχει εντείνει τις προσπάθειες να επανατοποθετηθεί ως επιλογή προσιτών γευμάτων, λανσάροντας νέες προσφορές και μειώσεις τιμών. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η μείωση τιμών σε συγκεκριμένα γεύματα combo τον Αύγουστο και η προώθηση "buy one, add one for $1" για προϊόντα όπως sausage biscuits και double cheeseburgers. Οι κινήσεις αυτές φαίνεται να αποδίδουν, παρά τη γενικότερη υποτονική καταναλωτική ζήτηση στην εστίαση.

    Η μετοχή της εταιρείας κινείτο οριακά σταθερά στις προσυνεδριακές συναλλαγές στη Νέα Υόρκη (14:20 π.μ. ώρα Ελλάδος). Από την αρχή του έτους έως την Τρίτη, η μετοχή έχει ενισχυθεί κατά 3,2%, υποαποδίδοντας έναντι του S&P 500, ο οποίος έχει σημειώσει άνοδο 15% στο ίδιο διάστημα.

    Ο κλάδος fast food εμφανίζεται πιο ανθεκτικός έναντι των αλυσίδων fast-casual όπως η Cava Group και η Chipotle Mexican Grill. Η Restaurant Brands International (ιδιοκτήτρια των Burger King) όσο και η Yum! Brands (ιδιοκτήτρια της Taco Bell) δημοσίευσαν επίσης καλύτερες των εκτιμήσεων συγκρίσιμες πωλήσεις.

    Η McDonald’s ανέφερε επίσης θετικές επιδόσεις στις διεθνείς αγορές, με ισχυρή ανάπτυξη σε Γερμανία, Αυστραλία και Ιαπωνία. Ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski δήλωσε ότι η εταιρεία επιτυγχάνει "βιώσιμη ανάπτυξη, ακόμη και σε ένα απαιτητικό περιβάλλον".

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ