Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 11-Μαρ-2025 11:35

    Korean Air: Παρουσιάζει νέο branding μετά την εξαγορά της Asiana

    αεροπλανο γενικη
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Korean Air παρουσίασε την Τρίτη την ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών της και την εταιρική ταυτότητα, η οποία θα υιοθετηθεί σε όλη την αεροπορική εταιρεία καθώς συγχωνεύεται με την Asiana Airlines, τον Νοτιοκορεάτη ανταγωνιστή της, δημιουργώντας μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στην Ασία.

    Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Νότιας Κορέας ολοκλήρωσε τον Δεκέμβριο την εξαγορά του 66,6% της Asiana, έναντι 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Asiana θα λειτουργεί ως θυγατρική για έως και δύο χρόνια, πριν ενσωματωθεί πλήρως υπό το όνομα και την εταιρική ταυτότητα της Korean Air.

    Τα αεροσκάφη της Korean Air θα φέρουν πλέον τη λέξη "Korean" αντί για "Korean Air" σε μεγαλύτερη, εκσυγχρονισμένη και απλοποιημένη γραμματοσειρά σε σκούρο μπλε χρώμα, ενώ το επάνω μισό της ατράκτου θα είναι βαμμένο σε ανοιχτό μπλε με νέο μεταλλικό εφέ.

    "Το ανανεωμένο λογότυπο ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις μινιμαλιστικού branding παγκοσμίως, ενώ διατηρεί την ιδιαίτερη ταυτότητα της αεροπορικής εταιρείας", δήλωσε η εταιρεία.

    Από το 1984, τα αεροσκάφη της Korean Air είχαν χαρακτηριστικά μπλε και λευκά χρώματα, με ουρές διακοσμημένες με το στυλιζαρισμένο taeguk, το παραδοσιακό μπλε και κόκκινο σύμβολο της Κορέας για την αρμονία μεταξύ αντίθετων δυνάμεων, το οποίο χρησιμοποιείται και στη σημαία της χώρας.

    Ο νέος σχεδιασμός της ουράς παρουσίασε ένα απλοποιημένο taeguk μόνο σε σκούρο μπλε.

    Το πρώτο αεροσκάφος με τη νέα εμφάνιση είναι ένα Boeing 787-10 που παραδόθηκε στην Korean Air πέρυσι.

    Η Korean Air, ιδρυτικό μέλος της συμμαχίας αεροπορικών εταιρειών SkyTeam, ιδρύθηκε το 1969 όταν η κρατική Korean Air Lines εξαγοράστηκε από τον νοτιοκορεατικό όμιλο Hanjin Kal.

    Η εξαγορά της Asiana έσωσε την αεροπορική εταιρεία, η οποία αντιμετώπιζε οικονομικές δυσκολίες ακόμη και πριν από τη μείωση της ζήτησης για ταξίδια λόγω της πανδημίας COVID-19.

    Η συμφωνία, η οποία ολοκληρώθηκε περισσότερα από τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη πρόταση, είχε καθυστερήσει λόγω ανησυχιών για τον ανταγωνισμό και αποτέλεσε τη μεγαλύτερη συγχώνευση αεροπορικών εταιρειών που ολοκληρώθηκε ποτέ.

    Η νέα ομάδα της Korean Air θα μπορούσε να καλύπτει περισσότερο από το ήμισυ της επιβατικής χωρητικότητας της Νότιας Κορέας και να γίνει η 12η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο βάσει διεθνούς χωρητικότητας, σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων αεροπορικών εταιρειών του Reuters.

    Η Korean Air έχει ανακοινώσει ότι σχεδιάζει τη δημιουργία μιας ενιαίας εταιρείας χαμηλού κόστους, συνδυάζοντας τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους της Asiana, Air Busan και Air Seoul, με την Jin Air της Korean Air.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ