Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 13-Φεβ-2025 17:16

    Porsche: Εθελουσία έξοδος για έως και 1.900 υπαλλήλους στη Γερμανία ως το 2030, λόγω μειωμένης ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

    Porsche: Εθελουσία έξοδος για έως και 1.900 υπαλλήλους στη Γερμανία ως το 2030, λόγω μειωμένης ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Porsche θα περιορίσει το εργατικό της δυναμικό κατά 1.900 υπαλλήλους μέχρι το τέλος της δεκαετίας ως απάντηση στην αδύναμη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων και στις "γεμάτες προκλήσεις γεωπολιτικές και οικονομικές συνθήκες".

    Η ελεγχόμενη από τη Volkswagen μάρκα πολυτελείας σχεδιάζει να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων σε δύο γερμανικές εγκαταστάσεις μέσω εθελοντικών μέτρων, όπως πακέτα πρόωρης συνταξιοδότησης και απόλυσης και θα ακολουθήσει μια "περιοριστική προσέγγιση" στις νέες προσλήψεις, ανέφερε την Πέμπτη. Στόχος είναι η μείωση του προσωπικού στο Zuffenhausen και στο Weissach κατά 15% έως το 2029.

    Η Porsche παλεύει με μια πτώση της ζήτησης για EV και ήταν μεταξύ των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών που εγκατέλειψαν τους στόχους της για τα ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι. Οι προκλήσεις σχετικά με το άλμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κοστίσει ακριβά στην εταιρεία στην Κίνα, όπου οι παραδόσεις έχουν υποχωρήσει, συσσωρεύοντας πιέσεις για μείωση του κόστους. Η εταιρεία θα σηκώσει φέτος ένα βάρος κόστους 800 εκατ. ευρώ φέτος σε σχέση με την ανάπτυξη προϊόντων, με περισσότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικά μοντέλα.

    Μια συμφωνία για την ασφάλεια της εργασίας παραμένει σε ισχύ για όλους τους Γερμανούς υπαλλήλους έως το 2030, πράγμα που σημαίνει ότι μέχρι τότε θα ληφθούν μόνο εθελοντικά μέτρα. Οι περικοπές ακολουθούν την απόφαση να σταματήσει η ανανέωση των συμβάσεων προσωρινών εργαζομένων.

    Η υποτονική ζήτηση για EV φέρεται να έχει οδηγήσει άλλες μάρκες που ανήκουν στη Volkswagen να εξετάσουν το ενδεχόμενο πρόσθετων αναβαθμίσεων στη σειρά κινητήρων εσωτερικής καύσης τους. Η VW θα μπορούσε να ενημερώσει τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, όπως το Golf και τα σπορ οχήματα T-Roc και Tiguan τη δεκαετία του 2030, ενώ η Audi έχει παρόμοιες συζητήσεις σχετικά με το μοντέλο A3, ανέφερε η Handelsblatt αργά την Τετάρτη.

    "Η Volkswagen δεν έχει αλλάξει τα σχέδιά της να καταργήσει σταδιακά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030 και θα αντιδράσει με ευελιξία σε πιθανές αλλαγές στην αγορά", ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση που εστάλη μέσω email.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ