Τρίτη, 19-Νοε-2024 11:03
Ταϊβανέζικες τράπεζες περιορίζουν τις διαφημίσεις στο Facebook - Ανησυχίες για απάτη

Οι μεγαλύτερες τράπεζες της Ταϊβάν αναστέλλουν τις διαφημίσεις τους στο Facebook της Meta Platforms Inc. λόγω ανησυχιών για τις ανεξέλεγκτες οικονομικές απάτες στον ιστότοπο, αναφέρει το Bloomberg.
Η Mega Financial Holding Co., μαζί με τις θυγατρικές της και άλλες τοπικές τράπεζες, αποσύρει τις διαφημίσεις της από το παγκόσμιο κοινωνικό δίκτυο, δήλωσε ο πρόεδρος Ray Dawn. Η τράπεζά του έχει ήδη σταματήσει τη διαφήμιση στο Facebook, αφού ξόδευε περίπου 16 εκατομμύρια NT$ (490.000 δολάρια) σε διαφημίσεις εκεί ετησίως, σύμφωνα με τον Dawn.
Η αιφνιδιαστική αυτή κίνηση ακολουθεί την αυξανόμενη πίεση προς τους επικεφαλής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια για τον περιορισμό των διαδικτυακών απατών, οι οποίες αυξάνονται, ιδίως στις οικονομίες με γηράσκοντα πληθυσμό. Αν και τα ποσά στην Ταϊβάν είναι μικρά, η συντονισμένη δράση των τραπεζών θα μπορούσε να παρακινήσει τα πιστωτικά ιδρύματα άλλων χωρών να ασκήσουν πραγματική οικονομική πίεση στη Μέτα και τους ομολόγους της.
"Υπήρξαν ατελείωτες απάτες στο Facebook, με ορισμένους απατεώνες να υποδύονται τράπεζες. Ελπίζουμε ότι το Facebook θα δώσει προτεραιότητα στην επίλυση αυτού του ζητήματος, οπότε θα αποσύρουμε τη διαφήμιση στην πλατφόρμα μαζί με άλλες τράπεζες στην Ταϊβάν", δήλωσε η Dawn.
Δέκα τοπικές τράπεζες, συμπεριλαμβανομένων των Mega και Shanghai Commercial & Savings Bank Ltd., θα συμμετάσχουν στην ενέργεια, πρόσθεσε. Εκπρόσωπος της SCSB επιβεβαίωσε την κοινή δράση με τη Mega και δήλωσε ότι η τράπεζα απέσυρε επίσης τις διαφημίσεις της από το Facebook, αν και αρνήθηκε να σχολιάσει τις δαπάνες της SCSB στην πλατφόρμα.
Η Meta δεν ανταποκρίθηκε στις αιτήσεις σχολιασμού.
"Θα σταματήσουμε τη διαφήμιση μέσω διαδικτυακών επιρροών", δήλωσε η Rachael Kao, πρόεδρος της CTBC Financial Holding Co., σε μια τηλεφωνική επικοινωνία για τα οικονομικά αποτελέσματα. "Είμαστε πρόθυμοι να κατεβάσουμε τις διαφημίσεις που δεν προέρχονται από επαληθευμένους λογαριασμούς".
Το Υπουργείο Εσωτερικών της Ταϊβάν δήλωσε τον Αύγουστο ότι οι διαδικτυακές επενδυτικές απάτες αποτελούν την κύρια αιτία απώλειας κεφαλαίων για το επενδυτικό κοινό της Ταϊβάν. Τον Ιούλιο, μεταξύ όλων των αναφερθέντων περιπτώσεων απάτης, το 97,9% των θυμάτων είδαν τις παραπλανητικές διαφημίσεις πρώτα στο Facebook και το 2,1% στην Google της Alphabet Inc. σύμφωνα με το υπουργείο. Η Ταϊβάν ψήφισε επίσης νέους κανονισμούς το 2023 που απαιτούν από τις διαδικτυακές πλατφόρμες να αφαιρούν τις παραπλανητικές επενδυτικές διαφημίσεις.