Παρασκευή, 12-Μαϊ-2023 10:28
WSJ: Η Λίντα Γιακαρίνο "εκλεκτή" του Έλον Μασκ για CEO του Τwitter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 16:46
H επικεφαλής διαφημίσεων του NBCUniversal Λίντα Γιακαρίνο βρίσκεται σε συζητήσεις για αναλάβει τη διεύθυνση του Τwitter, σύμφωνα με άτομα που έχουν γνώση του θέματος τα οποία επικαλείται η Wall Street Journal.
Εντός της ημέρας έγινε γνωστό ότι η Γιακαρίνο αποχωρεί από NBC, ενισχύοντας ουσιαστικά την υπόθεση ότι θα είναι η νέα επικεφαλής της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Η Λίντα Γιακαρίνο, ήταν πρόεδρος παγκόσμιας διαφήμισης και συνεργασιών της NBCU, έχοντας εργαστεί στην εταιρεία για περισσότερο από μια δεκαετία, με καθοριστική συμβολή στην έναρξη της υπηρεσίας streaming με διαφημίσεις Peacock.
Σημειώνεται ότι ο νέος ιδιοκτήτης του Τwitter Έλον Μασκ ανακοίνωσε χτες, Πέμπτη, ότι έχει βρει νέα διευθύνουσα σύμβουλο για την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης η οποία θα αναλάβει καθήκοντα σε περίπου 6 εβδομάδες.
"Ο ρόλος μου θα είναι του εκτελεστικού προέδρου και Chief Technology Officer (CTO) επιβλέποντας το προϊόν, το λογισμικό και τη λειτουργία του συστήματος (system operator - sysops)", ανέφερε ο Μασκ σε ένα tweet.
Excited to announce that I’ve hired a new CEO for X/Twitter. She will be starting in ~6 weeks!
— Elon Musk (@elonmusk) May 11, 2023
My role will transition to being exec chair & CTO, overseeing product, software & sysops.
Ήδη από τον Νοέμβριο ο Μασκ είχε προαναγγείλει ότι θα περιόριζε τον χρόνο ενασχόλησής του με το Twitter και θα έβρισκε έναν νέο επικεφαλής για να διευθύνει την εταιρεία.
Η χτεσινή ανακοίνωση του Μασκ ήρθε λίγες μέρες πριν από ένα εκ των σημαντικότερων γεγονότων της χρονιάς για το NBCU, το ετήσιο pitch event της εταιρείας για διαφημιστές που θα λάβει χώρα τη Δευτέρα στη Νέα Υόρκη.
Εκπρόσωπος του NBCU είχε αναφέρει νωρίτερα ότι η Λίντα Γιακαρίνο συμμετέχει σε πρόβες για την εκδήλωση., προτού ανακοινωθεί η αποχώρησή της από τον όμιλο.
Σε δήλωσή της σήμερα αναφέρει ότι "ήταν απόλυτη τιμή να είμαι μέλος του Comcast NBCUniversal και να ηγούμαι της πιο απίστευτης ομάδας", χωρίς να πει πάντως ποια είναι η επόμενη κίνησή της.
Όπως σημειώνει η WSJ, μετά την εξαγορά του Τwitter από τον Έλον Μασκ πέρυσι, πολλοί διαφημιστές σταμάτησαν τις δαπάνες τους λόγω ανησυχιών ότι θα μπορούσε να αποδυναμώσει τον έλεγχο περιεχομένου ή γενικότερης αβεβαιότητας για την κατεύθυνση που θα ακολουθούσε το Τwitter υπό τη νέα του ηγεσία.
Ορισμένες εταιρείες έχουν δηλώσει ότι επανέφεραν τις δαπάνες τους στο Τwitter, ωστόσο άλλες αναφέρουν ότι συνέχισαν να απέχουν.
Σύμφωνα με την Sensor Tower, από τους 100 κορυφαίους διαφημιστές στο Twitter προτού το αγοράσει ο Μασκ, οι 37 δεν ξόδεψαν τίποτα για διαφημίσεις στην πλατφόρμα στο πρώτο τρίμηνο του 2023.
Από την πλευρά της, η Λίντα Γιακαρίνο, η οποία επιβλέπει διαφημιστικά έσοδα 13 δισ. δολαρίων ετησίως, είναι γνωστή για τη στενή της σχέση με επαγγελματίες του μάρκετινγκ και διαφημιστικές εταιρείες. Η κ. Γιακαρίνο φημίζεται για σκληρές διαπραγματεύσεις που κάνει και άνθρωποι των ΜΜΕ την έχουν περιγράψει ως το "βελούδινο σφυρί".