Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 18-Ιαν-2023 10:02

    "Βαρίδι" η Κίνα για τις πωλήσεις της Burberry στο τελευταίο τρίμηνο του 2022

    "Βαρίδι" η Κίνα για τις πωλήσεις της Burberry στο τελευταίο τρίμηνο του 2022
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Απότομη επιβράδυνση κατέγραψε ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων της εταιρείας πολυτελών ειδών Burberry στο τελευταίο τρίμηνο του 2022, καθώς τα προβλήματα που προκάλεσε η έξαρση της πανδημίας του κορονοϊού στην ηπειρωτική Κίνα "ψαλίδισε” τις ισχυρότερες επιδόσεις της φίρμας στην Ευρώπη.

    Ειδικότερα, οι πωλήσεις της βρετανικής φίρμας ενισχύθηκαν στο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο κατά 1%, έναντι αύξησης κατά 2% που περίμεναν οι αναλυτές. Η εταιρεία είχε παρουσιάσει ανάπτυξη 11% το προηγούμενο τρίμηνο.

    Η εταιρεία δήλωσε ικανοποιημένη με τις επιδόσεις της συνολικά, ενώ διατηρεί την πεποίθηση ότι είναι εφικτό να επιτύχει τους μεσοπρόθεσμους στόχους της παρά το πιο δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον.

    "Η Ευρώπη ειδικότερα συνέχισε να έχει καλές επιδόσεις, ωθούμενη από τις ισχυρές συναλλαγές κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, με τα δερμάτινα είδη να σημειώνουν ένα ακόμη τρίμηνο διψήφιας ανάπτυξης παγκοσμίως", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jonathan Akeroyd την Τετάρτη.

    Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Burberry σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ινδία και Αφρική αυξήθηκαν κατά 19%, ωστόσο σε άλλες περιοχές μειώθηκαν.

    Η ηπειρωτική Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά της Burberry, σημείωσε πτώση 23%, ενώ η υπόλοιπη Ασία παρουσίασε μείωση 7% και η Αμερική κατά 1%.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ