Παρασκευή, 11-Νοε-2022 08:21
CMA CGM: Νέα δρομολόγια στη Θεσσαλονίκη

Της Αναστασίας Βαμβακά
Την προσθήκη του εμπορικού προβλήτα της Θεσσαλονίκης στο νέο δρομολόγιό της ανακοίνωσε η CMA CGM για τα μέσα Δεκεμβρίου. Στόχος της εταιρείας είναι, εκτός από την ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της Βόρειας Ευρώπης και της Ελλάδας, η Θεσσαλονίκη να χρησιμοποιηθεί ως κόμβος για τη σύνδεση φορτίου στον κεντρικό άξονα της Μεσογείου.
Παράλληλα, το νέο δρομολόγιο δημιουργεί, σύμφωνα με την εταιρεία, καλύτερους χρόνους διέλευσης για Ρότερνταμ, Τουρκία και Ηνωμένο Βασίλειο. Όπως και:
• Απευθείας σύνδεση της Βόρειας Ευρώπης με τη Θεσσαλονίκη.
• Απευθείας σύνδεση που συνδέει 4 κύρια λιμάνια της Τουρκίας στις περιοχές του Μαρμαρά και της Σμύρνης με τα βόρεια κύρια ευρωπαϊκά λιμάνια.
• Καλύπτει 2 κύριους κόμβους μεταφόρτωσης στη Μεσόγειο (Μάλτα και Τανγκέρ).
• Σύνδεση της Βόρειας Ευρώπης με το σύνολο των περιοχών Intramed και Βόρειας Αφρικής μέσω του κόμβου της Μάλτας.
• Προσφορά ευέλικτων λύσεων, ανταγωνιστικές τιμές και συμβατική σιδηροδρομική σύνδεση προς Σαουθάμπτον.
• Ενισχύει και τη θέση του Πειραιά στην κάλυψη άλλων εσωτερικών υπηρεσίων της CMA CGM.
Η νέα επένδυση του ναυτιλιακού κολοσσού της Γαλλίας ανέρχεται σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια, για να ναυπηγήσει τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων LNG, χωρητικότητας 24.000 TEU. Η κατασκευή των πλοίων θα γίνει στο κινεζικό ναυπηγείο Hudong-Zhonghua και η παράδοση προβλέπεται, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, να γίνει τη διετία 2025 και 2026.
Τις τελευταίες εβδομάδες, η CMA CGM έχει παραγγείλει άλλα επτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κινούνται με βιοαέριο για να εξυπηρετήσουν τις Δυτικές Ινδίες. Απώτερος σκοπός είναι να επιτευχθεί ο στόχος μηδενικών καθαρών εκπομπών που έχει θέσει η εταιρεία. Τα πλοία θα αρχίσουν να παραδίδονται από το 2024.