Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 27-Οκτ-2022 10:01

    Αυξήθηκαν οι πωλήσεις και ο τζίρος της Unilever στο τρίμηνο

    Αυξήθηκαν οι πωλήσεις και ο τζίρος της Unilever στο τρίμηνο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αυξήθηκαν οι υποκείμενες πωλήσεις και ο τζίρος της Unilever στο γ΄ τρίμηνο, καθώς επισπεύσθηκε η αύξηση των τιμών και οι όγκοι μειώθηκαν, ενώ αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για τις πωλήσεις στο έτος.

    Η Άγγλο-ολλανδική εταιρεία λιανικής, με brands όπως τα παγωτά Ben & Jerry’s και το σαπούνι Dove, ανέφερε ότι οι τριμηνιαίες υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν 11% σε ετήσια βάση και ότι ο τζίρος αυξήθηκε 18% στα 15,8 δισ. Ευρώ, έναντι των 13,5 δισ. Ευρώ πριν από ένα χρόνο.

    Για το εννεάμηνο, οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν 8,9% και ο τζίρος ήταν υψηλότερος κατά 16% στα 45,6 δισ. Ευρώ.

    Η αύξηση των τιμών ανήλθε στο 12,5% στο τρίμηνο, με τους όγκους να μειώνονται 1,6%.

    Η εταιρεία τόνισε ότι αναμένει αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων για το 2022 άνω του 8%, με πιο αρνητική αύξηση όγκου από ό,τι στο εννεάμηνο.

    Στα αποτελέσματα εξαμήνου τον Ιούλιο, η Unilever τόνισε πως είδε υποκείμενη αύξηση πωλήσεων πάνω από τις προηγούμενες εκτιμήσεις για 4,5%-6,5%.

    Το δ.σ. διατήρησε το μέρισμα στα 42,68 σεντς.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σε δηλώσεις του έκανε λόγο για άλλο ένα τρίμηνο ανάπτυξης σε δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες. Η αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων βελτιώθηκε στο 10,6% κυρίως λόγω περαιτέρω αυξήσεων στις τιμές με μόλις μια περιορισμένη επίδραση στον όγκο, "και τώρα αναμένουμε υποκείμενη αύξηση των πωλήσεων το 2022 υψηλότερη του 8%”.

    Επίσης, πρόσθεσε ότι οι προοπτικές παγκοσμίως παραμένουν ανάμεικτες, και ότι αναμένει οι προκλήσεις από τον υψηλό πληθωρισμό να επιμείνουν και το 2023

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ