Τρίτη, 25-Οκτ-2022 10:35
Remy Cointreau: Αυξήθηκαν 16,2% οι πωλήσεις στο β΄ τρίμηνο

Η Remy Cointreau ανακοίνωσε ότι κοιτάζει το 2022-2023 με εμπιστοσύνη καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 16,2% στο β΄ τρίμηνο, κυρίως λόγω της αύξησης της ζήτησης για τα premium κονιάκ στην Κίνα.
Η εταιρεία ποτών επαναδιατύπωσε ότι αναμένει άλλη μια χρονιά ισχυρής αύξησης των οργανικών πωλήσεων και βελτίωσης του λειτουργικού περιθωρίου, βοηθούμενη από τον αυστηρό έλεγχο του κόστους για τον μετριασμό των πληθωριστικών πιέσεων.
Η πανδημία έχει βοηθήσει την μακροπρόθεσμη ώθηση της Remy Cointreau προς τα υψηλότερης τιμής αλκοολούχα ποτά για την τόνωση των περιθωρίων κέρδους, επισπεύδοντας τη στροφή προς τα premium ποτά, την κατανάλωση στο σπίτι, τα κοκτέηλς και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
"Σε ιδανική θέση για να επωφεληθεί από τις νέες τάσεις κατανάλωσης και ενισχυμένη από την πρόοδό της στην ανάπτυξη του στρατηγικού της σχεδίου, η Remy Cointreau κοιτάζει με σιγουριά το 2022/2023", ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της.
Επισήμανε δε ότι το πρώτο εξάμηνο θα ξεπεράσει το δεύτερο καθώς οι καταναλωτικές τάσεις θα ομαλοποιηθούν στο β΄ εξάμηνο μετά από δύο εξαιρετικά χρόνια, ενώ οι δαπάνες marketing και επικοινωνίας, θα είναι πιο βιώσιμες στο β΄ εξάμηνο.
Οι πωλήσεις για το τρίμηνο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου διαμορφώθηκαν στα 457,2 εκατ. ευρώ, σηματοδοτώντας μια συγκρίσιμη αύξηση 16,2%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις για αύξηση 14,3%.
Οι πωλήσεις κονιάκ αυξήθηκαν 15,6% στα 345,9 εκατ. ευρώ, αποτυπώνοντας μια πολύ ισχυρή επίδοση στην Κίνα.
Για το σύνολο της χρήσης, που ξεκινά την 1η Απριλίου, προβλέπει θετικές συναλλαγματικές επιδράσεις, με τις δημοσιευμένες πωλήσεις να αναμένονται τώρα στα 110-120 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 90-100 εκατ. ευρώ προηγουμένως και τα τρέχοντα λειτουργικά κέρδη στα 55-60 εκατ. ευρώ έναντι των 50-60 εκατ. ευρώ προηγουμένως.