Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 01-Ιουλ-2020 17:55

    Η Tesla εκτόπισε την Toyota - βρέθηκε στην πρώτη θέση από πλευράς κεφαλαιοποίησης

    Η Tesla εκτόπισε την Toyota - βρέθηκε στην πρώτη θέση από πλευράς κεφαλαιοποίησης
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Tesla Inc. εκτόπισε την Toyota Motor Corp. ως η αυτοκινητοβιομηχανία  με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στον κόσμο, τονώνοντας τον ενθουσιασμό των επενδυτών για μια εταιρεία που προσπαθεί να μεταμορφώσει μια βιομηχανία που βασίζεται σε κινητήρες εσωτερικής καύσης για περισσότερα από 130 χρόνια.

    Οι μετοχές της Tesla, οι οποίες έχουν υπερδιπλασιαστεί από την αρχή του έτους, κατέγραψαν άνοδο 3,5% στις σημερινές συναλλαγές, διαμορφώνοντας την κεφαλαιοποίησή της στα 207,2 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τα 201,9 δισεκατομμύρια δολάρια της Toyota.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesa Elon Musk έχει αγνοήσει ή παραβιάσει πολλούς από τους καθιερωμένους κανόνες της αυτοκινητοβιομηχανίας κατά τα 10 χρόνια από όταν η Tesla εισήλθε στο χρηματιστήριο, πουλώντας αυτοκίνητα στο διαδίκτυο και συναρμολογώντας οχήματα υψηλού κόστους στην Καλιφόρνια. Όμως, ενώ η αξία της εταιρείας του έχει αυξηθεί, παραμένει να υπάρχει μια διαφορά στην κλίμακα παραγωγής της εταιρείας του σε σχέση με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές του κόσμου. 

    Η Tesla παρήγαγε 103.000 οχήματα το πρώτο τρίμηνο, ή περίπου το 4% των σχεδόν 2,4 εκατομμυρίων που κατασκευάστηκαν από την Toyota, η οποία βασίστηκε στις προσιτές τιμές και στην αξιοπιστία της, υποστηριζόμενη από καινοτομίες στην κατασκευή μεγάλης κλίμακας.

    Η Tesla κατέκτησε τη δεύτερη θέση από πλευράς κεφαλαιοποίησης τον Ιανουάριο, όταν εκτόπισε τη Volkswagen AG, με την αξία της να είναι πλέον πάνω από διπλάσια σε σχέση με την γερμανική εταιρεία.

    Μετά την πρωτοπορία του υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος Toyota Prius, η Toyota καθυστέρησε να εστιάσει σε πλήρως ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Η εταιρεία πραγματοποιεί τώρα μια σειρά επενδύσεων υψηλού προφίλ σε ηλεκτρικά και αυτοκινούμενα οχήματα. Η εταιρεία προβλέπει πτώση στα κέρδη κατά 80% φέτος και αναμένει ότι θα μπορούσε να χρειαστεί έως το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους προτού ανακάμψει η αγορά αυτοκινήτων σε επίπεδα προ-πανδημίας.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ