Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 26-Ιουν-2020 21:13

    Η Unilever "κόβει" τις διαφημίσεις σε Facebook, Instagram, Twitter στις ΗΠΑ

    Η Unilever "κόβει" τις διαφημίσεις σε Facebook, Instagram, Twitter στις ΗΠΑ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Unilever ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι σταματά τη διαφημιστική της παρουσία στο Facebook, το Instagram και το Twitter, στις ΗΠΑ, "τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους".

    "Δεδομένου του Πλαισίου Ευθύνης και της πολωμένης ατμόσφαιρας στις ΗΠΑ, αποφασίσαμε, ξεκινώντας άμεσα και τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, ότι δεν θα προχωρήσουμε σε διαφημίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Facebook, Instagram και Twitter στις ΗΠΑ", αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της η οποία αποδίδεται στον Luis Di Como, υπεύθυνο του ομίλου για την παρουσία στα μέσα ενημέρωσης. 

    "Η συνέχιση της διαφήμισης σε αυτές τις πλατφόρμες στην παρούσα φάση δεν θα προσέθετε αξία στους ανθρώπους και στην κοινωνία. Θα παρακολουθούμε συνεχώς και θα επανεξετάσουμε την τρέχουσα θέση μας εάν είναι απαραίτητο", προσθέτει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.

    Ο λονδρέζικος γίγαντας καταναλωτικών προϊόντων επισημαίνει ότι το διαφημιστικό του μπάτζετ για την αγορά των ΗΠΑ θα κατευθυνθεί σε άλλα μέσα ενημέρωσης. 

    "Συνεργαζόμαστε ενεργά με όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες προκειμένου να υπάρξει σημαντική αλλαγή και αντίκτυπος όσον αφορά την εμπιστοσύνη και τη διαφάνεια”, αναφέρει η εταιρεία, προσθέτοντας: "Έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο και αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες των συνεργατών μας, αλλά πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη, ειδικά σε ό,τι αφορά τη ρητορική διχασμού και μίσους κατά τη διάρκεια της τρέχουσας εκλογικής περιόδου στις ΗΠΑ που χαρακτηρίζεται από πόλωση".

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η Unilever από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα έχει δαπανήσει περισσότερα από 11,8 εκατ. δολάρια για διαφημίσεις μόνο στο Facebook, στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης μάρκετινγκ Pathmatics.

    Πέρυσι, το Facebook εισέπραξε το ποσό των 69,7 δισ. δολαρίων από τους διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα του, οι οποίοι όπως ανέφερε φέτος η εταιρεία ξεπερνούν τα 8 εκατομμύρια.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ