Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 10-Ιουν-2020 11:00

    Inditex: Ζημιές για πρώτη φορά ανακοίνωσε η μητρική της Zara

    Inditex: Ζημιές για πρώτη φορά ανακοίνωσε η μητρική της Zara
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Inditex, ιδιοκτήτρια εταιρεία του Zara, εμφάνισε ζημιές στο τρίμηνο για πρώτη φορά, καθώς η κρίση του κορονοϊού την υποχρέωσε να κλείσει σχεδόν το 90% των καταστημάτων της στο τρίμηνο από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο.

    Η Inditex, εταιρεία που έχει στο χαρτοφυλάκιό της και άλλα brands όπως το Massimo Duti και τα Bershka, τόνισε πως η ραγδαία πτώση των πωλήσεων έχει πλέον επιβραδυνθεί, με τις πωλήσεις σε σταθερό νόμισμα να υποχωρούν 34% στο διάστημα 2-8 Ιουνίου σε σχέση με το προηγούμενο έτος, έναντι της πτώσης 51% τον Μάιο.

    Σε αγορές όπου τα καταστήματα ήταν ήδη ανοιχτά, οι πωλήσεις έχουν υποχωρήσει 16% στο ίδιο διάστημα.

    Η ισπανική εταιρεία τόνισε ότι αναμένει τα καταστήματα σε όλες τις βασικές αγορές της, να ανοίξουν μέχρι το τέλος Ιουνίου.

    Αξιοσημείωτο είναι ότι οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου αυξήθηκαν 95% τον Απρίλιο.

    Η Inditex εμφάνισε ζημιές 409 εκατ. ευρώ καθώς οι πωλήσεις υποχώρησαν στα 3,3 δισ. ευρώ, από τα 5,9 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.

    Στην ενίσχυση των online δραστηριοτήτων επενδύει η Inditex. 

    Επενδύει $2,7 δισεκατομμύρια σε online δραστηριότητες και καταστήματα

    Η Inditex σκοπεύει να επενδύσει 2,7 δισ. ευρώ για να ενισχύσει τις δραστηριότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου και να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της προκειμένου να κερδίσει το πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων της την ίδια ώρα που η πανδημία του κορονοϊού πλήττει τη βιομηχανία λιανικής. 

    Η ισπανική εταιρεία στοχεύει να συγκεντρώσει πάνω από το ένα τέταρτο των πωλήσεών της μέσω διαδικτύου μέχρι το 2022 αφού η ηλεκτρονική ανάπτυξή της την βοήθησε στον περιορισμό της πτώσης στις πωλήσεις τριμήνου. "Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στο επιχειρηματικό μας μοντέλο και τις μακροπρόθεσμες προοπτικές", δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Παμπλο Ίσλα σε τηλεφωνική επικοινωνία με τους αναλυτές. 

    Δύο μήνες από τη στιγμή που η καραντίνα ανάγκασε την εταιρεία να κλείσει τα περισσότερα καταστήματά της, η Inditex εξετάζει ήδη τον τρόπο με τον οποίο θα καταφέρει να ξεπεράσει τους αντιπάλους της και να κερδίσει μερίδιο αγοράς στον κόσμο, όπως αυτός διαμορφώνεται μετά το lockdown. Μέρος της προσπάθειάς της περιλαμβάνει τη διάθεση 1 δισ. ευρώ σε επενδύσεις στο διαδίκτυο και 1,7 δισ. ευρώ για την επέκταση των καταστημάτων της για τρία χρόνια. 

    Συγκεκριμένα σχεδιάζει να επεκτείνει τα καταστήματα με τις καλύτερες επιδόσεις και να απορροφήσει έως και 1.200 μικρότερα καταστήματα έως το επόμενο έτος.

    Στο Ισπανικό χρηματιστήριο η μετοχή της εταιρείας αυτή τη στιγμή κινείται ανοδικά κατά 2,34%. 

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ