Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 21-Απρ-2020 23:40

    Netflix: Υπερδιπλάσιος αριθμός συνδρομητών σε σχέση με τις προσδοκίες της εν μέσω κορονοϊού

    Netflix: Υπερδιπλάσιος αριθμός συνδρομητών σε σχέση με τις προσδοκίες της εν μέσω κορονοϊού
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Υπερδιπλάσιο αριθμό συνδρομητών σε σχέση με αυτόν που ανέμενε εξασφάλισε η Netflix εν μέσω εξάπλωσης του κορονοϊού.

    Συγκεκριμένα, η εταιρεία διαχείρισης της γνωστής πλατφόρμας streaming ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε 15,77 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη τριμηνιαία προσθήκη επί πληρωμή χρηστών, σύμφωνα με τη FactSet. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση της συνδρομητικής βάσης κατά 8,22 εκατομμύρια κατά μέσο όρο, ενώ η Netflix είχε προβλέψει 7 εκατομμύρια νέους συνδρομητές τρεις μήνες πριν.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη α' τριμήνου 709 εκατ. δολαρίων ή 1,57 δολ. ανά μετοχή, έναντι κερδών ύψους 344 εκατ. δολαρίων ή 76 σεντς ανά μετοχή την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 5,77 δισ. δολάρια, από 4,52 δισ. δολάρια πέρυσι. Αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της FactSet ανέμεναν κέρδη 1,64 δολ. ανά μετοχή και έσοδα 5,75 δισ. δολαρίων.

    Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου, αρχικά έστειλε τη μετοχή της Netflix στο +9% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές της Wall Street. Αυτή την ώρα έχει περιορίσει στο +1%. Η μετοχή της υπηρεσίας streaming έχει επιδείξει κάτι παραπάνω από ανθεκτικότητα την περίοδο του κορονοϊού, κλείνοντας σε ιστορικό υψηλό τη Δευτέρα -στα 437,49 δολάρια.

    Κεφαλαιοποιώντας την επιτυχία σειρών όπως το "Tiger King: Murder, Mayhem and Madness” και το ”Money Heist,” η Netflix έχει καταφέρει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό κάποιων από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο των μίντια: το Apple TV+ της Apple, το Disney+ της Disney, το Amazon Prime Video της Amazon.com και το CBS All Access της ViacomCBS.

    "H Netflix έχει εστιάσει ολοκληρωτικά στο να ψυχαγωγεί τον κόσμο στο σπίτι του", σχολιάζει ο αναλυτής της eMarketer Eric Haggstrom. "Η Netflix είναι πολύ πιο καλά εφοδιασμένη για αυτή τη νέα πραγματικότητα από τους ανταγωνιστές της που εξαρτώνται από την προβολή στους κινηματογράφους, τα θεματικά πάρκα ή τις ζωντανές αθλητικές διοργανώσεις".

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ