Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 04-Σεπ-2019 21:59

    Το YouTube θα πληρώσει πρόστιμο "μαμούθ" 170 εκατ. δολάρια

    Το YouTube θα πληρώσει πρόστιμο "μαμούθ" 170 εκατ. δολάρια
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    H Google και η θυγατρική της YouTube, η οποία κατηγορείται για παραβίαση της νομοθεσίας εκθέτοντας τα παιδιά σε ανάρμοστα βίντεο ή συλλέγοντας προσωπικά δεδομένα που τα αφορούν, δέχτηκαν να πληρώσουν πρόστιμο ρεκόρ 170 εκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ και να προστατεύουν καλύτερα τα δεδομένα των παιδιών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

    Η συμφωνία αυτή που επιτεύχθηκε εξωδικαστικά και αναμένεται να πάρει το πράσινο φως από το υπουργείο Δικαιοσύνης είναι η σημαντικότερη μέχρι σήμερα σε μια υπόθεση που αφορά την προστασία της ιδιωτικής ζωής των παιδιών, ανακοίνωσε σήμερα η υπηρεσία προστασίας των καταναλωτών (FTC).

    Τον Απρίλιο του 2018, 23 οργανώσεις προστασίας των ψηφιακών δικαιωμάτων και προστασίας της παιδικής ηλικίας κατέθεσαν αγωγή στην Αρχή Προστασίας Καταναλωτών. Οι ενάγουσες κατηγορούσαν το YouTube ότι συλλέγει προσωπικές πληροφορίες ανηλίκων (εντοπισμός, χρησιμοποιούμενη συσκευή, τηλεφωνικούς αριθμούς) χωρίς οι γονείς να το γνωρίζουν, και τις χρησιμοποιεί για να επιτρέπει στοχοθετημένες διαφημίσεις.

    H FTC θα πάρει 136 από τα 170 εκατομμύρια δολάρια του προστίμου και τα υπόλοιπα 34 εκατομμύρια θα πάνε στο υπουργείο Δικαιοσύνης της πολιτείας της Νέας Υόρκης.

    "H FTC επαίρετο προς τις επιχειρήσεις που ήταν πιθανοί πελάτες για τη δημοτικότητά της στα παιδιά", υπογράμμισε ο επικεφαλής της Αρχής Τζόζεφ Σάιμονς. "Ωστόσο, όταν επρόκειτο να τηρήσει τον νόμο, η επιχείρηση αρνήθηκε να αναγνωρίσει ότι ένα μέρος της πλατφόρμας της προοριζόταν σαφώς για τα παιδιά. Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για τον τρόπο με τον οποίο το YouTube παραβίασε τον νόμο".

    Η εξωδικαστική συμφωνία, στην οποία οι δύο δημοκρατικοί επίτροποι της FTC αντιτάχθηκαν κρίνοντάς την όχι αρκετά σοβαρή, αναγκάζει το YouTube να αλλάξει τις μεθόδους του.

    "Θα επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα αυτών που κοιτάζουν τα παιδικά προγράμματα στο YouTube σαν να προέρχονται από ένα παιδί, οποιαδήποτε κι αν είναι η ηλικία του θεατή", δήλωσε η Σούζαν Βοϊτσίτσκι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του YouTube, σε ανακοίνωση που εκδόθηκε μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας.

    Η συλλογή δεδομένων θα περιοριστεί σε αυτά που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία της υπηρεσίας και δεν θα υπάρχουν πλέον στοχοθετημένες διαφημίσεις γι' αυτό το είδος περιεχομένου όπως και η δυνατότητα να γίνονται σχόλια, διευκρίνισε.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    20:26 12/11

    Google: Ξεκινά η διάθεση του Gemini στην Πλοήγηση στο Google Maps

    Αυτή η νέα ενσωμάτωση ξεπερνά τις απλές φωνητικές εντολές, επιτρέποντας στους οδηγούς να διαχειρίζονται πολύπλοκες εργασίες, πολλαπλών βημάτων, απλά θέτοντας ερωτήσεις.

    10:35 03/11

    Generation Next: Η νέα γενιά δημιουργεί έναν κόσμο ψηφιακής ευημερίας

    Ο 9ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Generation Next του Ιδρύματος Vodafone καλεί τους νέους και τις νέες της χώρας μας να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου δίνοντας λύσεις σε υπαρκτά...

    10:00 26/10

    Black Friday 2025: Οι καλύτερες επιλογές σε έξυπνες οικιακές συσκευές

    Η Black Friday είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για αναβάθμιση! Με έξυπνες συσκευές σε τρομερές τιμές θα κάνεις το σπίτι σου "έξυπνο" εύκολα!

    11:32 23/10

    Planetek Hellas: Ελληνική τεχνογνωσία για τη νέα γενιά ολοκληρωμένων διαστημικών υποδομών

    Κυβερνητικός Κόμβος, PDGS και Κέντρο Ελέγχου και Καθοδήγησης Δορυφόρων (C2) - υποδομές για εθνική αυτονομία

    14:55 21/10

    COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Go Abroad: Δωρεάν ημερίδες για ΜμΕ που θέλουν να επεκταθούν σε διεθνείς αγορές

    Οι ημερίδες θα πραγματοποιηθούν στις 7 Νοεμβρίου 2025 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στις 12 Νοεμβρίου 2025 στο Porto Palace Hotel στη Θεσσαλονίκη.