Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 08-Οκτ-2019 18:13

    SMS & Viber Best of, στο 1ο Business Messaging Conference της Yuboto

    SMS & Viber Best of, στο 1ο Business Messaging Conference της Yuboto
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στις 20 Σεπτέμβρη πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, το 1ο Συνέδριο για το μέλλον του Business Messaging. Η ομάδα της Yuboto σχεδίασε, οργάνωσε και έδωσε ζωή σε ένα αποκλειστικό event για το SMS και Viber Messaging, υπό το πρίσμα 6 καταξιωμένων ομιλητών. Η εκδήλωσε περιελάμβανε ένα ενδιαφέρον μείγμα έμπνευσης, καινοτομίας, και διορατικότητας σε μια σειρά ψηφιακών ενοτήτων, όπως το A2P messaging, omni channel και customer experience, mobile apps και business messaging tools.

    Πάνελ session με moderator τον Eric Van Stokkom, CEO της εταιρείας VSC. Από κάτω εμφανίζεται ο Αποστόλης Ιωακείμ, General Manager της Yuboto


    Πολύτιμη γνώση και insights από διεθνείς & Έλληνες Thought Leaders

    Δύο καταξιωμένοι, διεθνείς ομιλητές, ο Jose Martin Garcia, A2P Messaging Expert και Founder της Global Telco Consult και ο Gavin Patterson, Chief Data Analyst της MobileSquared αναφέρθηκαν στην εξέλιξη της business messaging επικοινωνίας κατά την πάροδο του χρόνου, αναλύοντας ταυτόχρονα top industry data και statistics από τη διεθνή αγορά. Οι ομιλητές μοιράστηκαν σαφή δεδομένα και ασφαλή, πρωτοποριακά συμπεράσματα σχετικά με τις δυνατότητες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα διεθνή brands σχετικά με τη δημιουργία ισχυρού omni channel, customer experience.

    image2sm
    Από αριστερά απεικονίζονται οι Jose Martin Garcia, Founder της Global Telco Consult, Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omni Chanel Officer της Cosmos Sport, Gavin Patterson, Chief Data Analyst της MobileSquared

    Τέσσερις κορυφαίοι Industry Experts της ελληνικής αγοράς μοιράστηκαν με το κοινό τα καλύτερα highlights της πολυετούς εμπειρίας τους, καινοτόμες business messaging στρατηγικές, actionable tips και best practices. Αναλυτικότερα, ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief OmniChannel Officer της Cosmos Sport, παρουσίασε συγκεκριμένα παραδείγματα στρατηγικής personalization και hyper targeting που ακολουθεί η εταιρεία για να προσεγγίσει το κοινό της. H Ξένια Κούρτογλου Founder της Focus Bari και Co-Founder της e-satisfaction, εστίασε στη σημασία του growth mindset μιας feedback κουλτούρας. Στη συνέχεια, o Κώστας Φλώκος, Mobile Applications Expert και CEO της εταιρείας UpCom, εμβάθυνε στη βέλτιστη προσέγγιση σχετικά με τα Do’s & Dont’s των mobile εφαρμογών και ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Commercial Director της Yuboto, ανέλυσε την λειτουργία και τα χαρακτηριστικά των βασικών business messaging εργαλείων και παρουσίασε εντυπωσιακά στατιστικά δεδομένα από την ελληνική αγορά.

    image3sm
    Από αριστερά απεικονίζονται οι Κώστας Φλώκος, CEO της UpCom, Ξένια Κούρτογλου, Founder της Focus Bari, Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Commercial Director της Yuboto

    Στο συνέδριο δημιουργήθηκε ένα hub πολύτιμης γνώσης, η οποία ανακεφαλαιώθηκε λεπτομερώς σε ένα 40λεπτο sum up panel session με moderator τον Erik Van Stokkom, CEO της εταιρείας VSC. Οι ομιλητές ανακεφαλαίωσαν τα βασικά takeaways των ομιλιών τους και πρόσφεραν την τεχνογνωσία τους απαντώντας σε ερωτήσεις του κοινού..

    Ακολουθούν τα πιο ενδιαφέροντα takeaways από κάθε ομιλία:

    Jose Martin Garcia: Επιτυχημένη A2P Messaging στρατηγική θεωρείται εκείνη που περιλαμβάνει ταυτόχρονα: προσωποποιημένο περιεχόμενο, αξιοποίηση των προτιμήσεων των χρηστών και παροχή των απαραίτητων λειτουργιών (provisioning of required features).

    Gavin Patterson: Μέχρι το 2021, το RCS (Rich Communication Service) της Google θα είναι το ισχυρότερο messaging κανάλι επικοινωνίας.

    Ξένια Κούρτογλου: Mέσω της υιοθέτησης μιας feedback κουλτούρας τα brands επικοινωνούν περισσότερο και πιο αποτελεσματικά με το κοινό τους.

    Νίκος Βαρβαδούκας: Η στρατηγική που εστιάζει στο personalization σχετίζεται άμεσα με αυτό που οι χρήστες πραγματικά χρειάζονται, οδηγώντας σε μεγαλύτερο user engagement και περισσότερες ευκαιρίες πώλησης.

    Κώστας Φλώκος: Η εφαρμογή ενός επιτυχημένου user centered mobile app design βασίζεται στην κατανόηση των πραγματικών αναγκών των χρηστών και στο επιθυμητό user experience.

    Aνδρέας Κωνσταντινίδης: Ένα SMS ή Viber μήνυμα με σημαντικό περιεχόμενο για τον χρήστη, έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει στο κατάστημα έως και το 30% των παραληπτών του.

    Ending Notes

    Το 1ο Business Messaging Conference ήταν συνολικά ένα event που δημιούργησε "αξία" για τους συμμετέχοντες καθώς συγκέντρωσε για πρώτη φορά αξιόλογους experts γύρω από την business messaging επικοινωνία και τους έφερε σε επαφή με ένα δυναμικό κοινό από digital marketing leaders, advertising professionals και tech δημοσιογράφους.

    Η Yuboto, ως εξειδικευμένος και αξιόπιστος συνεργάτης στο mobile marketing, έχει συγκεντρώσει πολυετή γνώση και εμπειρία στην ανανεωμένη 3η έκδοση του Mobile Marketing Book. Αν σας ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσετε το mobile marketing στην business στρατηγική σας, κατεβάστε σήμερα εντελώς δωρεάν το ebook.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ