Κυριακή, 23-Νοε-2025 10:49
Το εντυπωσιακό Genesis Magma GT ίσως βγει στην παραγωγή
Η Genesis επέλεξε να αγνοήσει επιδεικτικά το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες και να παρουσιάσει το εκθαμβωτικό πρωτότυπο Magma GT σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στη Γαλλία.
Το μοντέλο δημιουργήθηκε για να τιμήσει τη 10η επέτειο της μάρκας και, σύμφωνα με τη Genesis, είναι "πολύ περισσότερα από μια απλή σχεδιαστική μελέτη".
Θα λέγαμε πως αποτελεί το όραμα του "πρώτου καθαρόαιμου σπορ αυτοκινήτου" της εταιρείας και εντυπωσιάζει με το επιθετικό εμπρός μέρος τύπου "shark nose", το οποίο διαθέτει έντονο splitter και μια μεγάλη εισαγωγή αέρα με το χαρακτηριστικό μοτίβο G-Matrix. Επιπλέον, τα διπλά φωτιστικά σώματα της Genesis έχουν επανασχεδιαστεί.
Προχωρώντας προς το πίσω μέρος, το πρωτότυπο διαθέτει αεριζόμενο καπό τύπου clamshell, πόρτες butterfly και μαύρες κολόνες Α που δημιουργούν μια ξεχωριστή εικόνα. Το αμάξωμα είναι ξεκάθαρα αεροδυναμικό, με ενσωματωμένες λαβές θυρών και καμπίνα που στενεύει προς τα πίσω.
Στο σύνολο προστίθενται αεραγωγοί στα φτερά και έντονες πίσω καμπύλες, ενώ οι ελαφριές ζάντες συνοδεύονται από υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης.
Το πίσω μέρος κυριαρχείται από μια ενιαία φωτεινή λωρίδα και φωτιζόμενο λογότυπο Genesis. Ο μεγάλος διαχύτης και η κεντρική απόληξη της εξάτμισης ενισχύουν τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Παρότι η Genesis δεν αποκάλυψε τεχνικά στοιχεία, επιβεβαίωσε ότι το Magma GT υιοθετεί διάταξη κινητήρα στο κέντρο. Αν και δεν επιβεβαιώθηκε, εκτιμάται πως θα μπορούσε να χρησιμοποιεί V8.
Ο πρόεδρος και Chief Creative Officer της Genesis, Luc Donckerwolke, ανέφερε: "Το Magma GT αντιπροσωπεύει την κορύφωση του οράματός μας για τις επιδόσεις και αποτελεί σύμβολο της δέσμευσής μας στις αγωνιστικές δυνατότητες."
Πρόσθεσε ότι το αυτοκίνητο "είναι συνδεδεμένο ενστικτωδώς με τον οδηγό, ισορροπημένο υπό πίεση και προσεκτικά ρυθμισμένο, ώστε κάθε στοιχείο να υπηρετεί έναν σκοπό, που δεν είναι άλλος από το να κάνει την απόδοση αβίαστη".
Αν και μοιάζει με ένα εντυπωσιακό όραμα, η Genesis άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο παραγωγής, σημειώνοντας ότι το πρωτότυπο "αποτυπώνει οπτικά και φιλοσοφικά όσα θέλει να πετύχει η μάρκα, καθώς εισέρχεται στο χώρο του motorsport και επεκτείνει τη γκάμα υψηλών επιδόσεων".
Η εταιρεία υπογράμμισε επίσης ότι το μοντέλο "ευθυγραμμίζεται με τον οδικό χάρτη επιδόσεων" που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο, ο οποίος προέβλεπε τη δημιουργία ενός "performance icon", ενός halo car που θα λειτουργήσει ως κορυφαία πρόταση.
Μάλιστα, άφησε να εννοηθεί πως ένα τέτοιο σπορ μοντέλο θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση και για αγωνιστική έκδοση.
Διαβάστε περισσότερα άρθα για το αυτοκίνητο στο topgeargreece.gr
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.
Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.