Πέμπτη, 20-Νοε-2025 10:30
Επίσημο: Η Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale αναβιώνει τον απόλυτο θρύλο των ράλι
Η Stellantis Motorsport, παρουσιάσει στο Satory, εκεί όπου σφυρηλατείται η τεχνολογική καρδιά των αγωνιστικών προγραμμάτων του ομίλου, τη νέα Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale. Ένα αυτοκίνητο που έρχεται να επαναφέρει τον απόλυτο θρύλο των αγώνων ράλι στο προσκήνιο, συμμετέχοντας στην κατηγορία WRC2 από το 2026.
Η Lancia δεν κρύβει ότι η επιστροφή της στα ράλι είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια συναισθηματική αναβίωση. Φέρει πίσω της τα 11 Παγκόσμια Πρωταθλήματα Κατασκευαστών, τις νίκες σε Mille Miglia, Targa Florio και Carrera Panamericana, αλλά κινείται με αποφασιστικότητα προς το μέλλον όπου η αγωνιστική εμπειρία μεταφράζεται σε τεχνολογία δρόμου.
Αυτή η γέφυρα παρελθόντος και μέλλοντος χτίζεται συστηματικά. Ήδη το Trofeo Lancia του 2025 και η επιτυχία του Ypsilon Rally4 HF αποτελούν μια ζωντανή απόδειξη του σύγχρονου οικοδομήματος της φίρμας.
Το νέο Rally2 HF Integrale έρχεται ως κορυφή της HF οικογένειας, πλαισιωμένο από το Ypsilon Rally4 HF και το Ypsilon HF Racing — μια τριπλέτα που φιλοδοξεί να διαμορφώσει μια νέα γενιά οδηγών με χαμηλότερο κόστος εισόδου, χωρίς καμία έκπτωση σε ποιότητα, ασφάλεια ή επιδόσεις. Όλα τα αγωνιστικά μοντέλα είναι διαθέσιμα μέσω του Stellantis Motorsport Racing Shop, ενώ το όλο πρόγραμμα στηρίζεται στο τρίγωνο Satory–Balocco–Τορίνο, όπου τεχνογνωσία, εξέλιξη και σχεδιασμός συνυπάρχουν σε συνεχή διάλογο.
Οι εγκαταστάσεις της Stellantis Motorsport δεν λειτουργούν ως γαλλικό "αρχηγείο", αλλά ως πολυεθνικό εργαστήριο. Μηχανικοί από Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία και Ισπανία συνδημιουργούν, αξιοποιώντας την εμπειρία που έχει φέρει στην ομάδα 13 τίτλους WRC και 150 νίκες μέσω των προγραμμάτων Citroën και Peugeot. Παράλληλα, η γνώση από WEC και Formula E περνάει αυτούσια στη νέα γενιά των Rally2.
Στο Balocco της Ιταλίας, η Lancia συμπληρώνει τον κύκλο εξέλιξης, φροντίζοντας ώστε τα αυτοκίνητα να αποτυπώνουν τη δική της δυναμική "ευαισθησία", εκείνο το DNA που ξεχωρίζει μια Lancia από κάθε άλλο αυτοκίνητο. Όπως τόνισε ο Jean-Marc Finot, αυτό το οικοσύστημα επιτρέπει σε νέους οδηγούς να εξελίσσονται από Rally6 μέχρι Rally2 μέσα σε μια ενιαία τεχνική πυραμίδα.
H Ypsilon Rally2 είναι προϊόν δεκαετούς εμπειρίας και χιλιάδων χιλιομέτρων εξέλιξης. Αναπτύχθηκε ως ολοκαίνουριο μοντέλο, με επτά βασικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις, από το χαμηλότερο κέντρο βάρους μέχρι την προηγμένη αεροδυναμική και από το σύστημα turbo management τύπου Peugeot 9X8 μέχρι το νέο anti-lag.
Οι αναρτήσεις έχουν εξελιχθεί για ασφάλτινες και χωμάτινες επιφάνειες, το πλαίσιο είναι εντελώς νέο και πλήρως σύμφωνο με τους κανονισμούς ασφαλείας της FIA, ενώ το εσωτερικό επανασχεδιάστηκε για εργονομία και συγκέντρωση, κάτι που συχνά παραβλέπεται, αλλά στις ειδικές διαδρομές κρίνει αγώνες.
Από το 2026, η Lancia θα συμμετέχει σε τουλάχιστον οκτώ γύρους του WRC2, ξεκινώντας από το Rallye Monte-Carlo. Παράλληλα, το Rally2 HF θα εμφανιστεί σε ERC και στα μεγαλύτερα εθνικά πρωταθλήματα Ευρώπης. Οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν στο πρώτο τρίμηνο του 2026, εντός των ορίων κόστους της FIA.
Η Lancia δεν σταματά στον αγωνιστικό κόσμο. Η τεχνολογία περνάει και στον δρόμο με την Ypsilon HF Electric με 280 ίππους, 0–100 km/h σε 5,6’’ και μπαταρία 54 kWh, ενσωματώνει φρένα Alcon και διαφορικό Torsen, στοιχεία κανονικά ειδικής διαδρομής. Το αυτοκίνητο έρχεται να προσφέρει πιο προσιτή σπορ εμφάνιση και χαρακτήρα, με τον νέο 48V υβριδικό 1.2 των 110 ίππων και αισθητική που εμπνέεται ξεκάθαρα από το αγωνιστικό παρελθόν.
Και βέβαια, υπάρχει το Ypsilon HF Racing, ένα προσιτό όχημα εκμάθησης για νέους οδηγούς, με τιμή €38.900 προ ΦΠΑ και έτοιμο για συμμετοχή σε αγώνες από την πρώτη μέρα. Μοντέλο-γέφυρα ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη.
Ο Miki Biasion, δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, είπε πως η επιστροφή της Lancia μοιάζει σαν να κλείνει ένας κύκλος. Αυτό έχει αξία γιατί δεν μιλάμε για μια μάρκα που επιστρέφει για να "θυμηθεί". Μιλάμε για μια μάρκα που αποφασίζει να ξαναχτίσει την αγωνιστική της ταυτότητα με νέους ανθρώπους, νέες τεχνολογίες και μια ενιαία στρατηγική.
Διαβάστε περισσότερα άρθρα στο topgeargreece.gr
Ο Matt Jones είναι ένας ποδηλάτης αρκετά τρελός ώστε να πηδήξει μέσα από δύο φορτηγά της Scania που κινούνταν χωρίς οδηγό .
Λίγο πριν την πρεμιέρα του στο προσεχές AutoMobility LA 2025, το Hyundai CRATER Concept εξάπτει τη φαντασία των φίλων της περιπέτειας, αποκαλύπτοντας μέρος από το τολμηρό του DNA.
Με τεχνικά χαρακτηριστικά που θα ζήλευε ένα hypercar και με επιδόσεις που μπορούν να κερδίσουν ένα τέτοιο η ηλεκτρική Porsche Cayenne είναι εδώ για να συνεχίσει να γράφει ιστορία.
Με συνδυασμό προσιτής τιμής, προηγμένης τεχνολογίας και πλήρους εξοπλισμού, το Leapmotor B10 φιλοδοξεί να αποτελέσει μια ελκυστική πρόταση για την ελληνική αγορά.
Οι Ferrari, Hyundai, Audi, Lamborghini και Toyota έχουν όλες τους πασίγνωστα logo, τα οποία όμως περιέχουν και κάποιες κρυφές έννοιες που πολλοί ίσως δεν γνωρίζουν.
Εφαρμογές πλοήγησης όπως Google Maps και Waze βρίσκονται στο επίκεντρο για τις ειδοποιήσεις ύπαρξης ραντάρ και αστυνομικής παρουσίας, με τις ευρωπαϊκές αρχές να εξετάζουν επιβολή περιορισμών.
Η Tesla ενισχύει την εικόνα της στην ελληνική αγορά, με το νέο της κατάστημα στη Νέα Κηφισιά να διαθέτει μεγαλύτερους χώρους, ευκολότερα test drives και να ετοιμάζεται να υποδεχτεί την πιο εξελιγμένη...
Απολαυστικές προσφορές είναι τα O' Joy Deals της Omoda & Jaecoo που ενεργοποιούνται για να εναρμονιστούν με το Black Friday κλίμα του Νοεμβρίου.
Το πιο "καθαρό" μικρό της αγοράς και ένα αυτοκίνητο που φέρνει την πλήρως υβριδική τεχνολογία στην μικρή κατηγορία ξεκίνησε να παράγεται στην Τσεχία.
Η Κίνα εξακολουθεί να σαρώνει στις εξαγωγές αυτοκινήτων καθώς σημείωσε νέο ρεκόρ τόσο στο σύνολο όσο και στα ηλεκτρικά αευτοκίνητα επιμέρους.
Η νέα περιορισμένης παραγωγής έκδοση M340i xDrive Jahre Edition τιμά τα 50 χρόνια της Σειράς 3 με την BMW να την διαθέτει σε πέντε μοναδικές χρωματικές επιλογές από το παρελθόν του μοντέλου.
Με τις γέφυρες, τα τούνελ και τα χωματουργικά να είναι έτοιμα σχεδόν πλήρως το μόνο που απομένει για την Κεντρική Οδό Ε65 είναι να πέσει η άσφαλτος.
Με εντυπωσιακές νίκες στο καρτ και ένα βαρύ όνομα στον χώρο των αγώνων, η μόλις 14 ετών κόρη του Mika Hakkinen, εντάχθηκε στο πρόγραμμα εξέλιξης νέων οδηγών της McLaren.