Τετάρτη, 12-Νοε-2025 11:11
Σημαντική αποκάλυψη της Renault για τα επόμενα Megane και Scenic
Πέρασαν ήδη τρία χρόνια από τότε που η Renault επέλεξε να μετατρέψει τα Megane και Scenic σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ωστόσο, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, η γαλλική εταιρεία ετοιμάζεται να τα ανασχεδιάσει εκ νέου, αυτή τη φορά επιστρέφοντας εν μέρει στη βενζίνη.
Σύμφωνα με δηλώσεις του νέου CEO του Ομίλου Renault, Francois Provost, που έγιναν στο περιθώριο της παρουσίασης του νέου Twingo, η επόμενη γενιά των Megane και Scenic, η οποία αναμένεται πριν από το τέλος της δεκαετίας, θα προσφέρει έναν συνδυασμό αμιγώς ηλεκτρικών και υβριδικών εκδόσεων.
Ο Provost τόνισε πως η Renault σκοπεύει να ενισχύσει την παρουσία της στα μεγαλύτερα οικογενειακά μοντέλα, παραδεχόμενος ότι η ηλεκτρική στρατηγική της εταιρείας πέτυχε στα μικρότερα μοντέλα, όπως τα Renault 4 και 5, αλλά όχι στα μεγαλύτερα, με το Megane να δυσκολεύεται στις πωλήσεις.
"Στο επόμενο μεσοπρόθεσμο πλάνο, προτείνουμε μια νέα πλατφόρμα και λύσεις που θα μας επιτρέψουν να ενισχύσουμε τη θέση μας στην κατηγορία C, στην καρδιά της Ευρώπης", ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η νέα αυτή πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί από τις επόμενες γενιές των Megane και Scenic, αλλά και από τα Austral, Espace και Rafale, που σήμερα διατίθενται αποκλειστικά ως υβριδικά.
Η Renault δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει την ηλεκτροκίνηση για τα δύο δημοφιλή οικογενειακά της μοντέλα, αντιθέτως, επιδιώκει να ενισχύσει την απήχησή τους προσφέροντας περισσότερες επιλογές συστημάτων κίνησης, ώστε να προσελκύσει και εκείνους τους οδηγούς που παραμένουν διστακτικοί απέναντι στα ηλεκτρικά.
"Αν η υιοθέτηση των ηλεκτρικών δεν προχωρήσει τόσο γρήγορα όσο αναμένουμε, μπορούμε να συμπληρώσουμε τη γκάμα με λύσεις όπως range extender ή plug-in hybrid, και αυτό ακριβώς εξετάζουμε", εξήγησε ο CEO της μάρκας Renault, Fabrice Cambolive, μιλώντας στον Τύπο.
Ανάμεσα στις δύο λύσεις, ο Cambolive ανέφερε ότι πιθανότερη είναι μια προσέγγιση τύπου Nissan E-Force, όπου ο βενζινοκινητήρας δεν κινεί τους τροχούς, αλλά φορτίζει την μπαταρία.
Μέχρι να φτάσουμε, όμως, στη νέα αυτή γενιά με θερμικούς κινητήρες, η Renault χρειάζεται ένα ενδιάμεσο σχέδιο για να τονώσει τις πωλήσεις του Megane E-Tech Electric. Ήδη ετοιμάζει μια ανανεωμένη έκδοση, με καμουφλαρισμένα πρωτότυπα να δοκιμάζονται στους δρόμους.
Παράλληλα, αναμένεται και νέα, μεγαλύτερη μπαταρία, η οποία θα αυξήσει σημαντικά την αυτονομία. Η τρέχουσα μπαταρία των 60 kWh προσφέρει έως 459 km, ενώ το Scenic E-Tech εξοπλίζεται με μπαταρία 87 kWh έχοντας 615 km αυτονομίας.
Με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των ηλεκτρικών οικογενειακών hatchback να εντείνεται, η Renault δείχνει έτοιμη να επαναπροσδιορίσει τη στρατηγική της, προσφέροντας ευελιξία επιλογών ανάμεσα στην ηλεκτρική και την υβριδική τεχνολογία.
Διαβάστε περισσότερα άρθρα στο topgeargreece.gr
Ένα εορταστικό βίντεο της BMW στο οποίο αποκαλύπτεται η μυστηριώδης σιλουέτα ενός μοντέλου, πυροδότησε μια σειρά από σενάρια για το τι πρόκειται να παρουσιαστεί την παραμονή των Χριστουγέννων.
Το σχέδιο ψηφιακής ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας προχωρά κανονικά και οι πρώτες "έξυπνες" κάμερες έχουν ήδη τοποθετηθεί στην Αθήνα. Αυτά είναι τα σημεία της πρώτης φάσης.
Σε μια περίοδο κατά την οποία το diesel ακολουθεί φθίνουσα πορεία, η Audi παρουσιάζει έναν ολοκαίνουριο V6 TDI που συνδυάζει ηλεκτρικό συμπιεστή, υβριδική υποβοήθηση και θα τοποθετηθεί στα Q5 και Α6.
Η στόχευση της Ford στο κοινό των heavy duty SUV είναι ξεκάθαρη και στο πλαίσιο αυτό έρχεται στην Ευρώπη το πιο ενδιαφέρον μοντέλο της φίρμας που διαπρέπει ήδη στην Αμερική.
Οι πληροφορίες για ξαφνική αποχώρηση του Gerry McGovern από τη JLR, υπεύθυνου για το Jaguar Type 00 Concept, που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, προκαλούν αναταράξεις στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Εξ όψεως το DS N°8 είναι ένα αυτοκίνητο που αποπνέει πολυτέλεια και αριστοκρατική αίγλη, όταν αρχίσεις να απολαμβάνεις την υψηλή του τεχνολογία τότε νιώθεις την ασφάλεια και την υπεροχή.
Η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα νέες εικόνες της G-Class Cabriolet λίγο πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα της, με το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο να επιβεβαιώνει πως θα πρόκειται για έκδοση με τετράθυρο...
Αυξημένες ελάχιστα είναι οι τιμές των διοδίων όπως τις ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός για το 2026 και όπως ισχύει από την τιμαριθμική επικαιροποίηση.
Η αστυνομία του Λονδίνου χρειάστηκε να διαχειριστεί μια κάπως περίεργη κατάσταση όταν ένας όδηγός κάλεσε την άμεση δράση για το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο.
Μια Aston Martin DB5 που κάποτε εγκαταλείφθηκε να σαπίζει στο δρόμο, ξαναζωντανεύει μετά από χιλιάδες ώρες δουλειάς και επιστρέφει σε εντυπωσιακή, άριστη κατάσταση και με την αξία της στα ύψη.
To πιο πρόσφατο απόκτημα του Shaquille O’Neal είναι μια έκδοση του Challenger που η Dodge δεν κατασκεύασε ποτέ. Γι' αυτό όμως υπάρχουν οι εταιρείες μετατροπών όταν τα λεφτά δεν αποτελούν ανασταλτικό...
H Alfa Romeo παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις της Giulia και της Stelvio για να γιορτάσει την πρώτη παρουσία του Quadrifoglio στους δρόμους το 1963.
Εδώ σας θέλουμε: Μπορεί να μαντέψετε σε ποιο εμβληματικό supercar ανήκει αυτό το σασί; Μην βιαστείτε, άλλωστε δεν είναι και τόσο εύκολο.
Το Raval βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά μικρά μοντέλα του ομίλου VW, όμως η Cupra υπόσχεται πως θα είναι πολύ πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση.
Η αρχή του τέλος για τα τρόλεϊ ξεκινά πολύ σύντομα όπως τόνισε ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης με τις πρώτες γραμμές να ξηλώνονται αυτή την εβδομάδα.
Αθόρυβο και θανατηφόρο όπως μια κουκουβάγια, το Aspark Owl επιστρέφει ως roadster και υπόσχεται καταιγιστικές επιδόσεις. Π.χ. 0-200 km/h σε 4,76 δευτερόλεπτα!