Παρασκευή, 10-Οκτ-2025 10:30
Η Aston Martin μόλις παρουσίασε την κορυφαία DB12 S (εικόνες)
Η Aston Martin παρουσίασε τη νέα DB12 S, την κορυφαία σπορ έκδοση της εντυπωσιακής DB12, εμπλουτίζοντας περαιτέρω τη γκάμα της με βάση το σχέδιο του CEO, Adrian Hallmark, για μεγαλύτερη ποικιλία εκδόσεων. Η νέα DB12 S έρχεται να πλαισιώσει τις DBX S και Vantage S, που παρουσιάστηκαν νωρίτερα μέσα στο 2025.
Στην καρδιά της DB12 S βρίσκεται ο γνωστός V8 4.0 λίτρων με διπλό τούρμπο, ο οποίος αποδίδει πλέον 700 ίππους και 800 Nm ροπής, μία αύξηση 20 ίππων σε σχέση με την απλή DB12.
Οι ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων και το βελτιωμένο launch control προσφέρουν επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα για την coupe και 3,5 δευτερόλεπτα για την ανοιχτή έκδοση (Volante).
Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 325 km/h, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία.
Η DB12 S εξοπλίζεται στάνταρ με carbon-κεραμικά φρένα, μειώνοντας το μη αναρτώμενο βάρος κατά περίπου 27 κιλά. Οι δίσκοι έχουν διαστάσεις 410 χλστ. μπροστά και 360 χλστ. πίσω, ενώ ενσωματώνουν το νέο σύστημα της Aston Martin για τον έλεγχο της πέδησης στις στροφές.
Οι μηχανικοί προχώρησαν επίσης σε πλήθος αναβαθμίσεων στην ανάρτηση. Νέες ρυθμίσεις για τα αμορτισέρ Bilstein DTX, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σκληρότερες αντιστρεπτικές ράβδους πίσω και ανασχεδιασμένη γεωμετρία για βελτιωμένη ακρίβεια και κράτημα.
Οπτικά, η DB12 S ξεχωρίζει από την "απλή" έκδοση με αρκετές μοναδικές λεπτομέρειες. Στο εμπρός μέρος, ένα διπλό splitter αυξάνει την κάθετη δύναμη και κατευθύνει τον αέρα γύρω από τα τόξα των τροχών.
Το νέο κάλυμμα του κινητήρα διαθέτει λειτουργικούς αεραγωγούς (σε γυαλιστερό μαύρο ή προαιρετικά carbon), ενώ στο πίσω μέρος, δεσπόζει μια σταθερή αεροτομή, νέος διαχύτης, και τέσσερις ανοξείδωτες απολήξεις εξάτμισης τοποθετημένες κάθετα.
Προαιρετικά, διατίθεται εξάτμιση τιτανίου, η οποία προσθέτει +1,5 dB στην ένταση του ήχου και μειώνει το βάρος κατά 11,7 κιλά.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί ένας νέος κόκκινος μεταλλικός περιστροφικός διακόπτης για την επιλογή προγράμματος οδήγησης, που ταιριάζει απόλυτα με τα εξωτερικά σήματα "S". Η καμπίνα διατίθεται με τρεις επιλογές επένδυσης, συνδυάζοντας δέρμα και Alcantara υψηλής ποιότητας.
Η Aston Martin DB12 S διατίθεται ήδη για παραγγελία σε coupe και cabriolet (Volante) εκδόσεις, με τις παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2026.
Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η τιμή, το βασικό μοντέλο DB12 ξεκινά από περίπου 235.000 ευρώ, κάτι που αναμένεται να τοποθετεί την DB12 S στα επίπεδα των 260.000 ευρώ.
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.
Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.