Δευτέρα, 29-Σεπ-2025 13:30
Δοκιμή VW T-Roc Dream: Το best seller SUV με εξοπλισμό όνειρο
Τα SUV είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία της αγοράς. Το πιθανότερο είναι πως έχεις βαρεθεί να το ακούς, όμως είναι ακόμη πιο πιθανό να εξακολουθήσεις να το ακούς και τα χρόνια που έρχονται. Μια ματιά στη γκάμα των περισσότερων εταιρειών αρκεί για να σε πείσει.
Πάρε για παράδειγμα την VW. Της λείπει ένα μοντέλο SUV για να φτάσει τα δέκα. Μην κάνεις το λάθος όμως να θεωρήσεις πως όλα τα SUV στη γκάμα της είναι το ίδιο σημαντικά. Το T-Roc συγκεκριμένα, αποτέλεσε μια από τις πρώτες απόπειρες της γερμανικής εταιρείας να εισέλθει στην κατηγορία, το 2017. Και υπήρξε απόλυτα επιτυχημένη.
Το T-Roc είναι τόσο δημοφιλές, που αποτελεί το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, πίσω μόνο από το Golf που θα μπορούσε κάλιστα να θεωρηθεί το ιερό δισκοπότηρο της VW.
Θα μπορούσε να πει κανείς πως ήταν αναμενόμενο, από τη στιγμή που το T-Roc είναι ένα ψηλότερο Golf. Δεν είναι ακριβώς σχήμα λόγου. Το γερμανικό B-SUV έχει παρόμοιες διαστάσεις και αρκετά κοινά αισθητικά στοιχεία με το δημοφιλές hatchback. Με μήκος 4,23 μέτρα και μεταξόνιο 2,59 μέτρα, τοποθετείται στην καρδία της μικρής κατηγορίας.
Και πράγματι, αν υπάρχει ένα SUV που έχει καταφέρει να κερδίσει το ελληνικό κοινό τα τελευταία χρόνια, αυτό είναι το VW T-Roc. Στα χρόνια παρουσίας του στην αγορά, μετρά πάνω από 14.000 ταξινομήσεις στη χώρα μας και παραμένει σταθερά σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.
Σήμερα, η οικογένεια μεγαλώνει με μια νέα ειδική έκδοση που τα έχει όλα, τουλάχιστον σε επίπεδο εξοπλισμού, το T-Roc Dream. Η νέα έκδοση βασίζεται στη δημοφιλή Style, αλλά ανεβάζει τον πήχη με έναν πλουσιότατο εξοπλισμό που συνδυάζει hi-tech λεπτομέρειες με πρακτική πολυτέλεια.
Μεταλλικό χρώμα με διχρωμία (μαύρη οροφή), φιμέ κρύσταλλα, προβολείς IQ.Light LED Matrix με Dynamic Light Assist, αλλά και φωτιστικές λεπτομέρειες στο εμπρός μέρος δίνουν μια premium αύρα που ξεχωρίζει στον δρόμο.
Παράλληλα, το Easy Open & Close κάνει τη ζωή πιο εύκολη στην καθημερινότητα, ενώ το Keyless Access και ο συναγερμός ενισχύουν την ασφάλεια και την άνεση.
Η εικόνα στο εσωτερικό είναι αρκετά οικεία για όποιον έχει επαφή με το σύγχρονο πρόσωπο της VW. Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη infotainment που υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto. Για το ζήτημα της επιλογής διακοπτών αφής αντί για φυσικά κουμπιά, τα έχουμε πει επανειλλημένα.
Το θέμα είναι πως ακόμη και η ίδια η VW έχει αναγνωρίσει την πρακτικότητα των φυσικών διακοπτών και έχει δηλώσει πως πρόκειται να τα επαναφέρει στα μελλοντικά της μοντέλα, οπότε φαίνεται πως όλα έχουν πάρει το δρόμο τους.
Οι χώροι είναι καλοί για όσους κάθονται μπροστά και ικανοποιητικοί για τους πίσω, την ώρα που ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 445 λίτρα. Όχι κορυφαία τιμή, σίγουρα όμως ανταγωνιστική.
Κάτω από το καπό, ο γνώριμος 1.5 TSI των 150 ίππων συνεργάζεται με το 7άρι DSG (με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι), προσφέροντας μια ισορροπία δύναμης, οικονομίας και άνεσης που ταιριάζει σε κάθε σενάριο. Από την καθημερινή κίνηση στην πόλη μέχρι τις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου.
Στα παραπάνω συμβάλλει και το βάρος των 1.353 κιλών, νούμερο που μας υπενθυμίζει πόσο πολύ έχουν αλλάξει τα πράγματα με την έλευση των ηλεκτρικών μοντέλων.
Προσωπικά, θα έλεγα πως ο συγκεκριμένος συνδυασμός αναδεικνύει το καλύτερο πρόσωπο του μοντέλου, εξασφαλίζοντας καλές επιδόσεις που δεν θα αφήσουν κανέναν δυσαρεστημένο και λογική κατανάλωση (μέση τιμή στα επίπεδα των 6 l/100 km). Ενδεικτικά, η VW ανακοινώνει 0-100 km/h σε 8,6 δευτ. και τελική ταχύτητα 205 km/h.
Η ποιότητα κύλισης συγκαταλέγεται στα θετικά του T-Roc, όπως και η επιλογή των ελαστικών με ψηλό προφίλ, που προσθέτει πόντους σε επίπεδο άνεσης. Και είναι αυτός ακριβώς ο τομέας που αποτελεί το δυνατό σημείο του μικρού SUV. Η άνεση στις μετακινήσεις.
Η ζωντάνια μπορεί να είναι στοιχείο που δεν λείπει από τον κινητήρα του T-Roc, όμως δεν είναι ο σπορ χαρακτήρας που ορίζει την προσωπικότητα του μοντέλου.
Με τιμή λιανικής 30.980 ευρώ και συνολικό όφελος που αγγίζει τις 5.000 ευρώ, το T-Roc Dream δεν είναι απλώς μια ακόμα έκδοση, αλλά μια ευκαιρία να αποκτήσεις το best seller SUV στην πιο ολοκληρωμένη του μορφή. Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει στυλ, τεχνολογία και πρακτικότητα, μιλώντας απευθείας στη γλώσσα του σύγχρονου lifestyle.
Κινητήρας: 4κύλινδρος turbo, 1.498cc
Κιβώτιο / σχέσεις: Αυτόματο / 7
Κίνηση: Μπροστά
Ισχύς: 150 ίπποι
Ροπή: 250 Nm
0-100 km/h: 8,6 sec
Τελική ταχύτητα: 205 km/h
Κατανάλωση:
μέση εργοστασιακή: 6,1 lt/100 km
μέση δοκιμής: 6,3 lt/100 km
Διαστάσεις:
ΜxΠxΥ: 4.236 mm x 1.819 mm x 1.584 mm
Βάρος: 1.353 kg
Χώρος αποσκευών: 445 lt
Εκπομπές CO2: 137 g/km
Τιμή: από €30.980
Διαβάστε περισσότερα άρθρα στο topgeargreece.gr
Το νέο σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού Qi2 της Nissan, λειτουργεί με μαγνήτες, ενεργή ψύξη και ισχύ 15W και υπόσχεται γρηγορότερη και κυρίως αξιόπιστη φόρτιση εν κινήσει.
Το Unimog κλείνει 80 χρόνια και το γιορτάζει με ένα concept που αποδεικνύει ότι μπορεί με την ίδια άνεση να σκαρφαλώνει σε βράχια και να παρκάρει μπροστά σε πεντάστερα ξενοδοχεία.
Η Lancia επιχειρεί να ξυπνήσει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν της, όχι όμως με ένα αυτοκίνητο όπως θα περίμεναν όλοι, αλλά με ένα συλλεκτικό ρολόι με το σήμα HF στο καντράν του.
H BYD κάνει την έκπληξη με το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της για την Ευρώπη καθώς παρουσίασε το Seal 5 DM-i ένα υβριδικό sedan.
Βροχή, καταιγίδα, ομίχλη ή τυφώνας. Δεν υπάρχουν συνθήκες που να μην μπορεί να προσομοιάσει το νέο κέντρο οδικής ασφάλειας της Geely για αυτό έχει ήδη 5 ρεκόρ Γκίνες.
Οι εορτασμοί των 70 ετών της Alpine ολοκληρώνονται για το 2025 με το τελευταίο video της σειράς στο οποίο μαθαίνουμε πως η φίρμα ετοιμάζεται για ανακοινώσεις μέσα στο 2026.
Η κόντρα μεταξύ Czinger και Koenigsegg στη Laguna Seca συνεχίζεται, όμως αυτή τη φορά η Jesko καλείται να καλύψει μια διαφορά 2 δευτερολέπτων στην επόμενή της απόπειρα.
Δύο κορυφαία brand παγκοσμίως παρουσιάζουν σε μια κοινή καμπάνια την αφοσίωσή τους στην ομαδικότητα που κρύβεται πίσω από κάθε επιτυχημένο αποτέλεσμα.
H Toyota έκανε ακόμα μια έξυπνη κίνηση και λάνσαρε το Aygo Χ Hybrid και πλέον είναι η μόνη φίρμα με υβριδικό αυτοκίνητο στo Α segment. Πήγαμε μέχρι την Φλωρεντία για να το οδηγήσουμε και αυτές είναι...
Παρουσία του Περιφερειάρχη, Νίκου Χαρδαλιά μπήκαν οι πρώτες"έξυπνες" κάμερες τεχνητής νοημοσύνης σε φανάρια της Αθήνας. Καταγράφουν τις παραβάσεις για κόκκινο και στέλνουν εικόνες και βίντεο.
Το μικρομεσαίο DS Νο4 έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο, με σχεδίαση εμπνευσμένη από το κορυφαίο No8 και πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η ραχοκοκαλιά της Renault στην ελληνική αγορά είναι τώρα διαθέσιμη με σημαντική έκπτωση καθώς η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει τις καλύτερες ημέρες εορτών.
Ο θρύλος του Nascar, Greg Biffle έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα με αεροπλάνο στρο οποίο επέβαινε όλη η οικογένειά του. Θρήνος στο αμερικανικό motorsport.
Μετά από έντονες πιέσεις, η ΕΕ έκανε πίσω στην πλήρη απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035, δίνοντας ανάσα στους θερμικούς κινητήρες. Πώς επηρεάζονται κατασκευαστές, χώρες και η αγορά των EV.
Από πολυτελές αυτοκίνητο σε κινητό όπλο. Μια BMW Σειρά 7 μετατρέπεται σε αυτοσχέδιο εκτοξευτή ρουκετών στην Ουκρανία και σύμφωνα με τους εμπνευστές της, αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα.
Η Opel πραγματοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα εκπτωτικά προγράμματα για να αποχαιρετήσει το 2025 με μειωμένες τιμές έως 7.400 ευρώ για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα και έως 4.000 ευρώ για τα θερμικά.