Τετάρτη, 09-Ιουλ-2025 10:30
Πώς τα κατάφερε η Xiaomi με τα αυτοκίνητα ενώ η Apple απέτυχε

Ο Lei Jun, ιδρυτής και πρόεδρος της Xiaomi Corp., της μόνης εταιρείας τεχνολογίας που έχει διαφοροποιηθεί με επιτυχία στην κατασκευή αυτοκινήτων, δεν μπόρεσε να αντισταθεί.
Μιλώντας σε μια θριαμβευτική εκδήλωση παρουσίασης στο Πεκίνο στα τέλη του περασμένου μήνα για το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της Xiaomi, ένα πολυαναμενόμενο SUV Xiaomi YU7, ο Lei αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην Apple Inc., η οποία ξόδεψε μια δεκαετία και 10 δισεκατομμύρια δολάρια προσπαθώντας να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο πριν εγκαταλείψει την προσπάθεια πέρυσι.
"Από τη στιγμή που η Apple σταμάτησε να αναπτύσσει το αυτοκίνητό της, έχουμε δώσει ιδιαίτερη προσοχή στους χρήστες της Apple", είπε, σημειώνοντας ότι οι ιδιοκτήτες των iPhone του αμερικανικού γίγαντα θα μπορούν να συγχρονίζουν απρόσκοπτα τις συσκευές τους με τα οχήματα της Xiaomi.
Η όχι και τόσο διακριτική σπόντα ακολουθήθηκε από μια επίδειξη δύναμης: η Xiaomi ανακοίνωσε ότι είχε λάβει περισσότερες από 289.000 παραγγελίες για το νέο της όχημα μέσα σε μία ώρα από την ανακοίνωσή του, περισσότερες από το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα, ένα sedan που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2024.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr
Ένας θρύλος της κλασικής αυτοκίνησης ξαναζωντανεύει στην Ελλάδα. Το "1000 Miglia", αποτελεί το πιο διάσημο event ιστορικών αυτοκινήτων και έρχεται στην Ελλάδα για να προσφέρει μια ανεπανάληπτη...
Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...
Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.
O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.
Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.
Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...
Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.
Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.
Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.
Σε μια εκτεταμένη επιχείρηση της αστυνομίας καταγράφηκαν σχεδόν 200 παραβάσεις για αλκοόλ και παραβίαση των ορίων ταχύτητας ενώ έγιναν ακόμη και συλλήψεις.
Η Zagato έδωσε στη δημοσιότητα μια εικόνα teaser του νέου hypercar που πρόκειται να παρουσιάσει τις επόμενες εβδομάδες, δίνοντας έμφαση στο χαμηλό βάρος και τον αναλογικό χαρακτήρα.
Έφυγε από τη ζωή ο Tom Matano, ο άνθρωπος που άλλαξε τον σχεδιασμό των σπορ αυτοκινήτων, δίνοντάς μας ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα όλων των εποχών, το Mazda MX-5 Miata.
Ο Ιταλός οδηγός αγώνων Fabio Barone βρέθηκε στο τιμόνι μιας Ferrari SF90 επιχειρώντας την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας στο πιο ασυνήθιστο περιβάλλον, το κατάστρωμα ενός αεροπλανοφόρου.
"Πρόκειται για έναν αγώνα για την κυριαρχία, όχι για την κερδοφορία", δηλώνει ένας γνωστός αναλυτής. Ας δούμε τι συμβαίνει με την αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας.