Κυριακή, 22-Ιουν-2025 12:00
Οι 10 μύθοι στο Leasing αυτοκινήτων που πρέπει να καταρριφθούν
Η μίσθωση αυτοκινήτου μέσω της διαδικασίας του leasing προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα τόσο για επιχειρήσεις και εταιρικούς στόλους όσο και για επαγγελματίες ή ιδιώτες. Με την βοήθεια της Avis καταγράφουμε τους 10 κοινούς μύθους στο leasing αυτοκινήτου και το τι πραγματικά ισχύει.
Το leasing είναι πιο ακριβό από την αγορά αυτοκινήτου.
Αλήθεια: Με το Avis Leasing, η μηνιαία δόση είναι χαμηλότερη από εκείνη ενός δανείου και καλύπτει πολλά έξοδα που συνήθως θα επιβάρυναν την αγορά ενός αυτοκινήτου. Δεν χρειάζεται προκαταβολή, ούτε να ανησυχείς για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες ή συντήρηση. Το μόνο που πληρώνεις είναι το σταθερό μηνιαίο μίσθωμα και τα καύσιμα.
Το leasing είναι μόνο για εταιρείες.
Αλήθεια: Το leasing δεν περιορίζεται μόνο σε εταιρικούς στόλους. Ιδιώτες και ελεύθεροι επαγγελματίες μπορούν άνετα να αποκτήσουν αυτοκίνητο που επιθυμούν μέσω leasing και να απολαύσουν τα οφέλη της σταθερής πληρωμής και της πλήρους κάλυψης, χωρίς να ανησυχούν για τα έξοδα συντήρησης.
Το αυτοκίνητο είναι για πάντα.
Αλήθεια: Δεν χρειάζεται να δεσμευτείς σε μια "ισόβια” σχέση με ένα όχημα. Με το Avis Leasing, κάθε λίγα χρόνια μπορείς να αποκτάς ένα νέο αυτοκίνητο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου, χωρίς να ανησυχείς για τις βλάβες ή την παλαιότητα του οχήματος.
Ο μόνος τρόπος να αποκτήσεις αυτοκίνητο είναι να το αγοράσεις.
Αλήθεια: Δεν χρειάζεται να κάνεις μεγάλες πληρωμές για να αποκτήσεις το αυτοκίνητό σου. Με το Avis Leasing, αποκτάς ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς τις δεσμεύσεις της αγοράς. Τα πάντα περιλαμβάνονται στο μηνιαίο μίσθωμα: συντήρηση, ασφάλειες, ελαστικά, και άλλα έξοδα. Εσύ απλά οδηγείς.
Το κόστος του service βαραίνει εσένα.
Αλήθεια: Με το Avis Leasing, το κόστος της συντήρησης και το service του αυτοκινήτου σου καλύπτονται από την Avis. Η ετήσια συντήρηση και οι επισκευές γίνονται χωρίς κανένα πρόβλημα και το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να προγραμματίσεις το ραντεβού.
Τα απρόοπτα έξοδα είναι αναπόφευκτα
Αλήθεια: Στο Avis Leasing, πληρώνεις ένα σταθερό μηνιαίο μίσθωμα που καλύπτει τα περισσότερα έξοδα. Κόμα και έκτακτα γεγονότα, όπως ζημιές ή ατυχήματα, καλύπτονται από το συμβόλαιο. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή απρόβλεπτα έξοδα.
Πρέπει να έχω στην άκρη μεγάλο ποσό για να πάρω αυτοκίνητο.
Αλήθεια: Με το Avis Easy Leasing, η απόκτηση αυτοκινήτου δεν απαιτεί μεγάλη εκταμίευση ποσού όπως στην περίπτωση της αγοράς. Μπορείς να αποκτήσεις το αυτοκίνητο των ονείρων σου με μόνο το μηνιαίο μίσθωμα. Χωρίς μεγάλο οικονομικό βάρος ή αποταμίευση χρημάτων.
Η αλλαγή ελαστικών καλύπτεται από εσένα.
Αλήθεια: Στο Avis Leasing, η αλλαγή ελαστικών κάθε 40.000 χλμ. καλύπτεται πλήρως από το συμβόλαιο. Όπως και τα υπόλοιπα έξοδα, έτσι και αυτό το κόστος συμπεριλαμβάνεται στο μηνιαίο μίσθωμα.
Δεν μπορώ να κρατήσω το αυτοκίνητο στο τέλος του leasing.
Αλήθεια: Εάν το επιθυμείς, μπορείς να εξαγοράσεις το αυτοκίνητό σου στο τέλος της μίσθωσης, σε μια προσυμφωνημένη τιμή. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το μέλλον του οχήματος, μπορείς να το κρατήσεις εφόσον το θέλεις.
Για να αποκτήσεις το αυτοκίνητο των ονείρων σου πρέπει να καταχρεωθείς.
Αλήθεια: Με το leasing, μπορείς να αποκτήσεις το αυτοκίνητο που θέλεις, χωρίς να επιβαρύνεις τα οικονομικά σου. Χωρίς προκαταβολή, χωρίς απρόβλεπτα έξοδα, και με πλήρη εξυπηρέτηση από την Avis (όπως οδική βοήθεια, αυτοκίνητο αντικατάστασης κ.ά.), οδηγείς το όχημα που θέλεις χωρίς να χρειαστεί να καταχρεωθείς.
Διαβάστε περισσότερα θέματα στο topgeargreece.gr
Τον τίτλο "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026" για την Ελλάδα κατέκτησε το Fiat Grande Panda, τo compact SUV της δημοφιλούς κατηγορίας B που είναι διαθέσιμο σε μία πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η Formula 1 επιστρέφει σε μια χώρα με φανατικούς φιλάθλους του motorsport και από το 2027 θα επισκεφτεί μια από τις ομορφότερες πίστες στον πλανήτη.
Μια ακόμη πολύ επιθετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε η BYD Ευρώπης αυξάνοντας την εγγύηση χιλιομέτρων της μπαταρίας σε επίπεδα που δεν προσφέρει καμία άλλη εταιρεία.
Το νέο ID.Polo της Volkswagen που υπόσχεται να φέρει την ηλεκτροκίνηση στην πόλη με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ, έρχεται με δύο επιλογές μπαταρίας, ισχύ από 114 ίππους και αυτονομία έως 450 χλμ.
H Ford υποσχέθηκε να αλλάξει την αγορά με αυτό το μοντέλο αλλά τελικά ανακοινώνει τη διακοπή της παραγωγής του από το τέλος του 2025 και την επιστροφή στις θερμικές εκδόσεις.
Διαθέσιμο προς παραγγελία είναι στην Ελλάδα γαλλικό premium hatchback που αποτελεί το κύριο δείγμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της DS. Δείτε τις τιμές και τις εκδόσεις του.
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...
Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.
Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.
Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.