Κυριακή, 22-Ιουν-2025 12:00
Οι 10 μύθοι στο Leasing αυτοκινήτων που πρέπει να καταρριφθούν

Η μίσθωση αυτοκινήτου μέσω της διαδικασίας του leasing προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα τόσο για επιχειρήσεις και εταιρικούς στόλους όσο και για επαγγελματίες ή ιδιώτες. Με την βοήθεια της Avis καταγράφουμε τους 10 κοινούς μύθους στο leasing αυτοκινήτου και το τι πραγματικά ισχύει.
Το leasing είναι πιο ακριβό από την αγορά αυτοκινήτου.
Αλήθεια: Με το Avis Leasing, η μηνιαία δόση είναι χαμηλότερη από εκείνη ενός δανείου και καλύπτει πολλά έξοδα που συνήθως θα επιβάρυναν την αγορά ενός αυτοκινήτου. Δεν χρειάζεται προκαταβολή, ούτε να ανησυχείς για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες ή συντήρηση. Το μόνο που πληρώνεις είναι το σταθερό μηνιαίο μίσθωμα και τα καύσιμα.
Το leasing είναι μόνο για εταιρείες.
Αλήθεια: Το leasing δεν περιορίζεται μόνο σε εταιρικούς στόλους. Ιδιώτες και ελεύθεροι επαγγελματίες μπορούν άνετα να αποκτήσουν αυτοκίνητο που επιθυμούν μέσω leasing και να απολαύσουν τα οφέλη της σταθερής πληρωμής και της πλήρους κάλυψης, χωρίς να ανησυχούν για τα έξοδα συντήρησης.
Το αυτοκίνητο είναι για πάντα.
Αλήθεια: Δεν χρειάζεται να δεσμευτείς σε μια "ισόβια” σχέση με ένα όχημα. Με το Avis Leasing, κάθε λίγα χρόνια μπορείς να αποκτάς ένα νέο αυτοκίνητο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου, χωρίς να ανησυχείς για τις βλάβες ή την παλαιότητα του οχήματος.
Ο μόνος τρόπος να αποκτήσεις αυτοκίνητο είναι να το αγοράσεις.
Αλήθεια: Δεν χρειάζεται να κάνεις μεγάλες πληρωμές για να αποκτήσεις το αυτοκίνητό σου. Με το Avis Leasing, αποκτάς ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς τις δεσμεύσεις της αγοράς. Τα πάντα περιλαμβάνονται στο μηνιαίο μίσθωμα: συντήρηση, ασφάλειες, ελαστικά, και άλλα έξοδα. Εσύ απλά οδηγείς.
Το κόστος του service βαραίνει εσένα.
Αλήθεια: Με το Avis Leasing, το κόστος της συντήρησης και το service του αυτοκινήτου σου καλύπτονται από την Avis. Η ετήσια συντήρηση και οι επισκευές γίνονται χωρίς κανένα πρόβλημα και το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να προγραμματίσεις το ραντεβού.
Τα απρόοπτα έξοδα είναι αναπόφευκτα
Αλήθεια: Στο Avis Leasing, πληρώνεις ένα σταθερό μηνιαίο μίσθωμα που καλύπτει τα περισσότερα έξοδα. Κόμα και έκτακτα γεγονότα, όπως ζημιές ή ατυχήματα, καλύπτονται από το συμβόλαιο. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή απρόβλεπτα έξοδα.
Πρέπει να έχω στην άκρη μεγάλο ποσό για να πάρω αυτοκίνητο.
Αλήθεια: Με το Avis Easy Leasing, η απόκτηση αυτοκινήτου δεν απαιτεί μεγάλη εκταμίευση ποσού όπως στην περίπτωση της αγοράς. Μπορείς να αποκτήσεις το αυτοκίνητο των ονείρων σου με μόνο το μηνιαίο μίσθωμα. Χωρίς μεγάλο οικονομικό βάρος ή αποταμίευση χρημάτων.
Η αλλαγή ελαστικών καλύπτεται από εσένα.
Αλήθεια: Στο Avis Leasing, η αλλαγή ελαστικών κάθε 40.000 χλμ. καλύπτεται πλήρως από το συμβόλαιο. Όπως και τα υπόλοιπα έξοδα, έτσι και αυτό το κόστος συμπεριλαμβάνεται στο μηνιαίο μίσθωμα.
Δεν μπορώ να κρατήσω το αυτοκίνητο στο τέλος του leasing.
Αλήθεια: Εάν το επιθυμείς, μπορείς να εξαγοράσεις το αυτοκίνητό σου στο τέλος της μίσθωσης, σε μια προσυμφωνημένη τιμή. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το μέλλον του οχήματος, μπορείς να το κρατήσεις εφόσον το θέλεις.
Για να αποκτήσεις το αυτοκίνητο των ονείρων σου πρέπει να καταχρεωθείς.
Αλήθεια: Με το leasing, μπορείς να αποκτήσεις το αυτοκίνητο που θέλεις, χωρίς να επιβαρύνεις τα οικονομικά σου. Χωρίς προκαταβολή, χωρίς απρόβλεπτα έξοδα, και με πλήρη εξυπηρέτηση από την Avis (όπως οδική βοήθεια, αυτοκίνητο αντικατάστασης κ.ά.), οδηγείς το όχημα που θέλεις χωρίς να χρειαστεί να καταχρεωθείς.
Διαβάστε περισσότερα θέματα στο topgeargreece.gr
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.