Πέμπτη, 01-Μαϊ-2025 15:00
Tο νέο Ford Puma Gen-E είναι το απόλυτο entry level στην ηλεκτροκίνηση

Το Ford Puma Gen-E, είναι το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Ford που έρχεται να καλύψει πολλαπλές ανάγκες. Συνδυάζει καινοτόμα τεχνολογία, δυναμικό σχεδιασμό και κορυφαία απόδοση. Πιστό στον χαρακτήρά του το ευρωπαϊκό best seller της Ford μπαίνει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης όπως εξάλλου αναμενόταν και το κάνει με δυναμισμό και στυλ.
Εξοπλισμένο με προηγμένο ηλεκτροκινητήρα, το Puma Gen-E διατηρεί την οδηγική ευχαρίστηση του προκατόχου του, προσφέροντας παράλληλα αυξημένη αυτονομία και χαμηλό κόστος χρήσης.
Με μία πλήρη φόρτιση, το Puma Gen-E διανύει έως και 376 χλμ. σε μικτό κύκλο WLTP, ενώ σε αστικές συνθήκες η αυτονομία εκτοξεύεται στα 523 χλμ., ιδανική για καθημερινή χρήση χωρίς συχνές φορτίσεις.
Ο χρόνος φόρτισης από το 10% στο 80% ανέρχεται σε μόλις 23 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή DC 100 kW, κάνοντας τη διαδικασία γρήγορη και πρακτική.
Ο ηλεκτροκινητήρας καταναλώνει μόλις 13,1 kWh/100 χλμ., εξασφαλίζοντας οικονομία και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 8,0 δευτερόλεπτα, προσφέροντας δυναμική οδήγηση.
Το Puma Gen-E ξεχωρίζει με την τολμηρή του εμφάνιση, η οποία περιλαμβάνει νέα μάσκα τύπου "ασπίδας" εμπνευσμένη από τη Mustang Mach-E, που αντικαθιστά τη συμβατική γρίλια. Επιπλέον τα αεροδυναμικά στοιχεία όπως η πίσω αεροτομή και οι ειδικές ζάντες αλουμινίου, που βελτιώνουν την απόδοση, προσδίδουν μια πιο ηλεκτρική αύρα στο όχημα.
Στο εσωτερικό, το Puma Gen-E ανεβάζει τον πήχη με σύγχρονες τεχνολογίες και πρακτικότητα, όπως η υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto χωρίς καλώδιο, ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν συνεχή συνδεσιμότητα. Συνοδευτικά υπάρχει και το ενσωματωμένο σύστημα της Alexa για να διευκολύνει τη χρήση φωνητικών εντολών.
Ο αποθηκευτικός χώρος GigaBox πίσω προσφέρει χωρητικότητα 574 λίτρων, υπερέχοντας ακόμα και μεγαλύτερα SUV. Στο μπροστινό μέρος, ο χώρος (frunk) των 43 λίτρων είναι ιδανικός για μικροαντικείμενα.
Δύο οθόνες υψηλής ευκρίνειας παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό.
Το Puma Gen-E διαθέτει πληθώρα χαρακτηριστικών που διευκολύνουν την οδήγηση:
One-pedal driving: Μειώνει την ανάγκη χρήσης του φρένου, ειδικά σε αστικές διαδρομές.
Συστήματα υποβοήθησης: Το Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring προσφέρουν ευκολία και ασφάλεια.
Dynamic Matrix LED φώτα: Φωτίζουν αποτελεσματικά τις στροφές και προσαρμόζονται ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
Το Ford Puma Gen-E κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Ford Otosan στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, ενώ οι ηλεκτρικές μονάδες προέρχονται από τις εγκαταστάσεις της Ford στο Halewood του Ηνωμένου Βασιλείου. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο για παραγγελία, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025.
Το Ford Puma Gen-E θα διατίθεται στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις Style και Premium. Η τιμή του πρώτου είναι 25.900 ευρώ, με υπολογισμό της επιδότησης του "Κινούμαι Ηλεκτρικά" και 1.700 ευρώ έκπτωση, ενώ το Style φτάνει τα 27.944 ευρώ και περιλαμβάνει επίσης έκπτωση 1.700 ευρώ.
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.